گوناگون

لحظه به لحظه با عملیات وعده صادق؛

جزئیات حمله ایران به اسرائیل با صدها پهپاد و موشک + فیلم و تصاویر

جزئیات حمله ایران به اسرائیل با صدها پهپاد و موشک + فیلم و تصاویر

ایران در واکنش به حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری خود در دمشق، حملات گسترده پهپادی و موشکی را که وعده داده بود آغاز کرد.

به گزارش «پارسینه»، پس از گمانه زنی های فراوان، سرانجام ایران در واپسین ساعت روز شنبه، 25 فروردین ۱۴۰۳، با شلیک صدها فروند پهپاد انتحاری به سوی سرزمین های اشغالی، عملیات انتقام جویانه خود از رژیم اسرائیل را آغاز کرد.

در این خبر رویدادهای مرتبط با حمله ایران به اسرائیل، از لحظه آغاز عملیات تا ساعت 8:30 بامداد روز یکشنبه 26 فروردین را می خوانید. برای پوشش زنده خبرهای پس از حمله، این خبر را دنبال کنید.

آکسیوس به نقل از منابع آمریکایی و عبری زبان: ایران با استفاده از ده ها پهپاد به اسرائیل حمله کرد

خبرنگار اکسیوس مدعی شد: ایران با استفاده از ده‌ها پهپاد حمله خود به اسرائیل را آغاز کرده است.

IMG_20240413_233843_526

آکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد طرح رهگیری بسیاری از پهپادها با کمک ایالات متحده و سایر کشورهای خارج از حریم هوایی اسرائیل در حال اجراست.
 

روایت سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پرتاب موشک های ایرانی به سوی اسرائیل+ فیلم

هاگاری سخنگوی ارشد ارتش اسرائیل نیز افزود: «ارتش اسرائیل در حالت آماده‌باش است. سامانه پدافند هوایی همزمان با هواپیماهای نیروی هوایی و ناوهای نیروی دریایی که در ماموریت حفاظت از آسمان کشور هستند در حالت آماده باش قرار دارند».
 
 

سپاه آیه فتح خواند

حساب توییتری سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات به اسرائیل نوشت:إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ...

85

پرتاب موشک های کروز برد بلند از سوی ایران به اسرائیل

 
رسانه های اسرائیلی مدعی شدند : چند موشک کروز برد بلند از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد.
 

ویدیویی از صدای پهپادهای انتحاری ایران در استان های غربی + فیلم

 

آسمان اسراییل سوریه و لبنان و یمن کلیر شده است

 
Untitled

 پست جدید توئیتری رهبر معظم انقلاب اسلامی

58

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیمإِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی. در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

واکنش کاخ سفید به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اطلاعات به روز را توسط تیم امنیت ملی خود در مورد وضعیت منطقه دریافت می کند و امروز بعدازظهر به وقت محلی، در کاخ سفید با آنها دیدار خواهد کرد.کاخ سفید افزود که این حمله «احتمالاً طی چند ساعت رخ خواهد داد.»به گفته کاخ سفید، بایدن بار دیگر بر حمایت آمریکا از اسرائیل تاکید کرده و گفته که «از دفاع آنها در مقابل تهدیدات ایران» پشتیبانی می کند.
 
گفته می شود با نزدیک شدن پهپادهای انتحاری ایران به سرزمین های اشغالی، حملات گسترده و کم سابقه موشکی از ایران و چند جبهه دیگر نیز آغاز خواهد شد.
 

پهپادهای شاهد در راه سرزمین های اشغالی+ فیلم

 
 

توییت معنادار سردار حاجی زاده در اولین لحظات حمله ایران به اسرائیل

 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد. در همین راستا، سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « قَالُواْ یَمُوسَی‌ إِمَّا أَن تُلْقِیَ وَإِمَّآ أَن نَّکُونَ نَحْنُ الْمُلْقِینَ قَالَ أَلْقُواْ فَلَمَّآ أَلْقَوْاْ سَحَرُواْ أَعْیُنَ النَّاسِ وَاسْتَرْهَبُوهُمْ وَ جَآءُو بِسِحْرٍ عَظِیمٍ‌. (آیه 115 و 116 سوره اعراف)

در ترجمه این آیه آمده است: «ساحران به موسی گفتند: اکنون خواهی نخست تو عصای خود بیفکن یا ما بساط سحر خویش بیندازیم. موسی گفت: شما اول اسباب خود بیفکنید. چون بساط خود انداختند به جادوگری چشم خلق بربستند و مردم را سخت به هراس افکندند، و سحری بس عظیم و هول‌انگیز برانگیختند.»

36

 

پهپادهای ایرانی در آسمان اردن دیده شدند+ فیلم

 
تصاویری که کاربران اردنی از پرواز پهپادهای ایرانی در آسمان این کشور منتشر کرده اند را در ادامه می بینید.

 

هشدار قاطع وزیر دفاع ایران به حامیان رژیم صهیونیستی

 
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران در توئیتی به زبان عبری نوشت؛

هر کشوری که حریم هوایی یا قلمروی خود را به روی اسرائیل برای حمله به ایران باز کند، پاسخ قاطع ما را دریافت خواهد کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران در توئیتی به زبان عبری نوشت؛ هر کشوری که حریم هوایی یا قلمروی خود را به روی اسرائیل برای حمله به ایران باز کند، پاسخ قاطع ما را دریافت خواهد کرد.

تصویری متفاوت از پهپادهای ایران بر فراز آسمان عراق

سپاه پاسداران از دقایقی پیش حملات پهپادی خود را علیه اسرائیل آغاز کرده است. در همین راستا، تصاویری گروهی از پهپادها بر فراز آسمان عراق مشاهده می‌کنید.

سپاه پاسداران از دقایقی پیش حملات پهپادی خود را علیه اسرائیل آغاز کرده است. در همین راستا، تصاویری گروهی از پهپادها بر فراز آسمان عراق مشاهده می‌کنید.

 

روایت نورنیوز از ابعاد جدیدی از حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی

رسانه نورنیوز نوشت: پاسخ پشیمان کننده با عملیات ترکیبی در راه است.

photo_2024-04-14_01-11-00

برگزاری جلسه اضطراری کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با حضور نتانیاهو+ عکس

 
هم اکنون جلسه اضطراری کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در حال برگزاری است

پس از آن هم قرار است کابینه امنیتی و سیاسی این رژیم تشکیل جلسه دهد.

362

 بیانیه شدیداللحن انگلیس علیه ایران؛ حمله جسورانه رژیم ایران علیه اسرائیل را قویا محکوم می‌کنیم

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در بیانیه‌ای مدعی شده ایران بار دیگر نشان داد که خواهان پاشیدن تخم آشوب در حیاط خلوت خود است. او گفته انگلستان به حمایت‌های خود از امنیت اسرائیل و دیگر شرکای منطقه ای خود از جمله عراق و اردن ادامه می‌دهد.  ریشی سوناک گفته: هیچکس خواستار دیدن ریختن خون‌های بیشتر نیست.

Untitled

امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدار لازم داده شده است

«حسین امیرعبداللهیان» بامداد یکشنبه در صفحه اجتماعی ایکس در مطلبی با اشاره به رایزنی‌های اخیرش با چند نفر از همتایان خود از کشورهای مختلف نوشت: «در روز شنبه تماس‌ تلفنی همتایانم هانکه برونس اسلات و حاجه لحبیب و کنستانتینوس کمبوس‌ از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

در مورد حمله تروریستی اخیر رژیم اسراییل به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین ایده‌هایی را مطرح کردند.

مواضع کشورمان تبیین شد. تاکید کردم به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

همچنین در گفت‌وگو با لاورف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه آخرین تحولات بین‌المللی، منطقه‌ای و غزه مورد بررسی قرار گرفت.»

روایت مقام آمریکایی از تعداد پهپادها و موشک های ایرانی پرتاب شده به سوی رژیم صهیونیستی

 
یک مقام ارشد آمریکایی به ABC News گفت که آنها اکنون فکر می کنند که بین 400 تا 500 پهپاد و موشک از عراق، سوریه، جنوب لبنان و حوثی ها به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد، اما بخش عمده آن از ایران پرتاب خواهد شد.
 

حضور جنگنده های آمریکایی برای رهگیری پهپادهای ایران در آسمان عراق و اردن

 
به گزارش اسپوتنیک جنگنده های آمریکایی برای رهگیری پهپادهای جنگی ایران که به سمت اسرائیل پرواز می کنند به آسمان عراق و اردن رفتند.
 

ابراز احساسات و شادی مردم بیروت از آغاز حمله انتقام جویانه ایران + فیلم

 
شادمانی مردم ضاحیه بیروت از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی را می بینید.
 
 

فرار شهرک نشینان از پهپادهای ایرانی+ فیلم

 
 

ویدیویی از پرتاب موشک کروز بر فراز آسمان عراق

 
موشک کروز شلیک شده به سمت اسرائیل بر فراز آسمان شرق عراق پهپادهای شاهد 238 می باشند که معمولا سیاه هستند و به این وضوح دیده نمی‌شوند.
 
 

واکنش ترامپ به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی

 
دونالد ترامپ مدعی شد: اسرائیل تحت حمله است. اگر رئیس جمهور بودم این اتفاق هیچ گاه نمی افتاد.
 
Untitled

 

آسمان ایران در حال کلیر شدن

 آسمان ایران در حال کلیر شدن

واکنش نماینده دائم ایران در سازمان ملل به حمله انتقام جویانه ایران به اسرائیل

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: اقدام نظامی ایران بر اساس بند 51 منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود. موضوع را می توان خاتمه یافته تلقی کرد. با این حال، اگر رژیم اسرائیل اشتباه دیگری مرتکب شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است و آمریکا نباید وارد آن شود!

پرتاب موشک هایپرسونیک به سوی اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: ایران در دور اول از حملات خود یک فروند موشک هایپرسونیک به اسرائیل شلیک کرده است.

اهداف حملات انتقام جویانه ایران به روایت رسانه آمریکایی

 
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز به نقل از مقام‌های اسرائیلی گزارش داد که انتظار می‌رود پایگاه‌هایی در جولان و پایگاه هوایی در صحرای نقب هدف حملات ایران باشد.
 
به گزارش کانال ۱۲ اسرائیل موشک‌های کروز ایران هم به سمت اسرائیل پرتاب شده‌اند و زمان پرواز آن‌ها کوتاه‌تر از پهپادهای شاهد خواهد بود. این کانال همچنین از شلیک موج سوم پهپادهای ایرانی به سمت سرزمین های اشغالی خبر داد.
 

حضور بایدن در کاخ سفید در پی حمله انتقام جویانه ایران+ عکس

 
در پی حمله پهپادی ایران به اسراییل، بایدن از تعطیلات آخر هفته خود با عجله وارد کاخ سفید شد.
36

هشدار قاطع ایران به تحرکات امشب اردن در پی حمله سپاه پاسداران به اسرائیل

یک منبع آگاه در نیروهای مسلح گفت: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود. 

 
وی افزود: هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.
 

صف های طولانی در پمپ بنزین های اسرائیل+ عکس

 
89

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران در پی حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز ، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد :

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

فرار مردم اسراییل در پی حملات موشکی و پهپادی ایران

 
 

واکنش بورل به حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل

 
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با محکوم کردن حمله ایران علیه اسرائیل، آن را تشدید تنش بی سابقه و تهدیدی حیاتی برای امنیت منطقه خواند.فرانسه نیز در ادامه برخوردهای دوگانه غرب، با انتشار بیانیه ای اقدام ایران را محکوم کرد و آن را عبور از خط قرمز خواند.
 

تصاویری از درگیری سامانه گنبد آهنین با پرتابه های ایران بر فراز بیت المقدس+ فیلم

 

بیانیه وزارت خارجه در پی حمله ایران به اسرائیل

 
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند و به ویژه حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مجموعه ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

تهران همچنین اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌نماید.

وزارت خارجه ایران تصریح کرد: توسّل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه دولت‌های همسایه و آتش افروزی در منطقه و فراتر از آن ادامه دارد.

وزارت خارجه ایران در پایان نوشت: جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

واکنش توئیتری سناتور آمریکایی به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل

photo_2024-04-14_06-30-10

 

درخواست اسرائیل برای تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت

رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع حمله ایران به سرزمین های اشغالی شد.

تشکیل جلسه شورای امنیت با درخواست اسرائیل

رئیس شورای امنیت اعلام کرد این نهاد بین‌المللی به‌دلیل حملۀ بی‌سابقه پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل تشکیل جلسه خواهد داد.

منابع خبری گزارش داده‌اند که این جلسه به درخواست اسرائیل و ساعت ۱۶ امروز به وقت محلی برگزار خواهد شد.

روایت رسانه آمریکایی از حملات ترکیبی ایران به اسرائیل

واشنگتن پست آمریکا:ایران با بیش از 200 موشک و پهپاد حمله ای گسترده انجام داد که حمله شگفت‌انگیزی است.

حمله ایران ارتش اسرائیل را در حالت آماده‌باش قرار داد و اسرائیلی‌ها را مجبور کرد که شمارش معکوس پر از وحشت را برای روزها تحمل کنند.

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حملات موشکی به سه پایگاه ارتش اسرائیل

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات شب گذشته رژیم صهیونیستی به برخی روستاها و شهرکهای جنوب لبنان که چند شهید و زخمی در میان غیرنظامیان به جا گذاشت، بامداد  امروز یکشنبه، مواضع نظامی اسرائیل شامل نفح، یردن و کیلع در جولان اشغالی سوریه را با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه نظامی رژیم اشغالگر در جولان اشغالی سوریه خبر داده بود که این موشکها از سمت لبنان شلیک شده است.

واکنش بایدن به پاسخ ایران به اسرائیل

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا گفت «حملات بی‌سابقه ایران و نایبان آن در یمن، سوریه و عراق علیه تاسیسات نظامی اسرائیل را محکوم می‌کنم».

چهرهٔ مغموم نتانیاهو بعد از حملهٔ تنبیهی ایران هنگام گفت‌وگو با بایدن

photo_2024-04-14_07-24-55

پنتاگون: به‌دنبال درگیری با ایران نیستیم

وزیر دفاع آمریکا، حمله تلافی‌جویانه ایران به اهداف اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد اما گفت واشنگتن به‌دنبال درگیری با ایران نیست.

پایگاه هوایی نواتیم از مدار خارج شد

پایگاه نواتیم به شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

رسانه‌های فلسطینی، بامداد امروز، تصاویری از لحظه اصابت چندین موشک به این پایگاه در جنوب فلسطین اشغالی منتشر کرده بودند.

رقم باورنکردنی خسارات اولیه اسرائیل در بخش پدافندی

 

برآورد خسارت اولیه اسرائیل در پدافند 

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند، در این موج حمله پهپاد و موشکی ایران، حدود ۴۰۰ میلیون شِکِل [واحد پول اسرائیل] در پدافند هزینه روی دست اسرائیل گذاشته است 

۴۰۰ میلیون شکل تقریبا حدود ۱۱۰ میلیون دلار آمریکایی است

ادامه پوشش زنده پارسینه از حمله 25 و 26 فروردین ایران به اسرائیل را از اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر

  • عماد

    الحمدلله رب العالمین . حمد و سپاس خداوند را که قدرت و شجاعت داد به رزمندگان اسلام و نیروهای عزیز ما تا بتوانند امشب سیلی محکمی به رژیم صهونیستی بنوازند . تا باد چنین بادا . فان حزب الله هم الغالبون

  • ایران

    اگر ایران حقیقتا موشکهای دوربرد و نقطه زن و غیر قابل ردگیری دارد چرا باید صدها موشک پرتاب می کرد؟ آیا کافی نبود که دو سه تا موشک نقطه زن و دقیق به تل آویو و حیفا می زد تا گوشی به دست اسراییل بیاد و بهشون ثابت بشه که ایران توان لازم برای زدن نقاط استراتژیک آنها را دارد؟ ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار