گوناگون

بهترین روش خرید عمده لوازم جانبی موبایل چیست؟

بهترین روش خرید عمده لوازم جانبی موبایل چیست؟

با شناختن بهترین روش های خرید عمده می توانید تا حد زیادی سرمایه خود را حفظ کرده و در این رقابت برنده شوید.

پارسینه: فروش لوازم جانبی موبایل به علت تنوع بالایی که در این بازار وجود دارد و نیز به علت تقاضا زیاد از طرف خریداران تقریبا همیشه پر سود است. اما در این بازار پر رقابت چگونه می توان دوام پیدا کرد و سود بیشتری کسب کرد؟ همانطور که می دانید از قدم های اولیه راه اندازی چنین کسب کاری در ابتدا، خرید عمده است که با شناختن بهترین روش های آن می توانید تا حد زیادی سرمایه خود را حفظ کرده و در این رقابت برنده شوید.

 

به طور کلی دو روش برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل وجود دارد که شامل خرید حضوری و غیر حضوری (آنلاین) است، اما می توان در صورت نیاز ترکیبی از این دو روش را نیز به کار گرفت که در این مطلب به عنوان روش سوم بررسی می شود. هر کدام از این روش ها چالش ها و فرصت های خاص خود را در اختیار شما قرار می دهند که در ادامه به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت حضوری

امکان دسترسی به تنوع بی شماری از کالاها، لمس کالاها از نزدیک، آشنایی با فروشندگان و شکل گرفتن دایره اعتماد، تطابق کالا هنگام سفارش و تحویل گرفتن بار و دسترسی سریع به کالا از مزیت های خرید حضوری است. البته در این مسیر چالش هایی نیز وجود دارد از جمله اینکه تنوع زیاد کالاها می تواند کمی گیج کننده باشد به خصوص که برخی از کالاها دارای کیفیت ساخت متنوعی (اورجینال، کپی، های کپی و…) هستند. همچنین ممکن است به علت شلوغی بازار فرصت دریافت مشاوره و آشنایی با فروشندگان را نداشته باشید.

در برخی مواقع این امکان وجود دارد که پس از تحویل کالا متوجه تفاوت کیفیت آن با چیزی که سفارش داده بودید شوید که این مورد تا حد زیادی به انصاف و اعتبار فروشنده بر می گردد. همچنین اگر حجم کالای سفارش داده شده زیاد باشد، بسته بندی و تحویل بار ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. پس بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و محبوب ترین روش خرید عمده گاهی وقت ها می تواند خرید حضوری از بازار تهران باشد و گاهی اوقات هم نه!

خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین

بهترین روش خرید عمده لوازم جانبی موبایل که آسان ترین آن نیز محسوب می شود، خرید آنلاین است. چرا که مجبور به ترک فروشگاه یا سفر به شهری دیگر نبوده و در هر لحظه از شبانه روز می توانید کالاهای مورد نیاز خود را زیر نظر داشته باشید و به صورت یکجا تمامی آنها را ثبت نمایید. چندین سایت عمده فروشی لوازم جانبی موبایل در حال حاضر در ایران فعالیت دارند که از سابقه خوبی برخوردار بوده و به تامین کالاهای فروشگاه ها در سراسر ایران مشغول اند.

مزیت ها

در اینجا با 9 مزیت اصلی که خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین در مقابل خرید حضوری برای تان فراهم می کند آشنا خواهید شد. البته جهت درک بهتر موضوع در ادامه علاوه بر نام بردن این مزیت ها هر کدام از آنها را به صورت کوتاه و در مواردی با ذکر مثال بررسی می کنیم.

1.ساخت اکانت همکاری و مشاهده قیمت های همکاری :

با ثبت نام در سایتی که در حوزه فروش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد، اغلب با تایید شدن اینکه فروشنده هستید و صاحب مغازه یا فروشگاه آنلاین هستید، اکانت همکاری برایتان فعال خواهد شد. با داشتن اکانت همکاری امکان خرید محصولات به صورت عمده مقدور خواهد بود و همچنین از مزیت های دیگری که سایت پذیرنده برای همکاران قائل می شود مانند انواع تخفیفات فصلی، کد تخفیف، کمپین فروش ویژه و… نیز بهره مند خواهید شد.

2.فرصت مقایسه قیمت ها :

بر خلاف خرید حضوری که فرصت مقایسه قیمت ها کم است و یا به علت فاصله مغازه ها از یک دیگر سر زدن به تک تک آنها دشوار است، خرید آنلاین این فرصت طلایی، یعنی مقایسه قیمتی را به شما می دهد. تصور کنید که به دنبال قیمت هندزفری بلوتوثی یا ایرپاد به خصوصی هستید و می خواهید آن را به بهترین قیمت بخرید، به این منظور کافی است که در چندین سایت فروش عمده لوازم جانبی موبایل ثبت نام کنید، نام مورد نظر را جستجو کرده و به مقایسه قیمت آن در لحظه بپردازید.

3.دسترسی آسان به کالاهای متنوع :

 

Screenshot 2024-04-29 170121

سایت های فروش عمده لوازم جانبی موبایل به خصوص در سطح پیشرفته فروش انواع مختلفی از لوازم جانبی موبایل از جمله فروش عمده قاب گوشی، گلس، کابل موبایل، انواع هندزفری، شارژر، پاوربانک و… را موجود دارند. به همین علت با عضویت در چنین سایتی و با یک بار خرید می توانید تنوع مختلفی از کالاها را درب منزل یا فروشگاه خود تحویل بگیرید و دیگر نیاز ندارید به دنبال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از بانه یا تهران باشید.

4.قابلیت ویرایش یا حذف سفارش :

خرید عمده لوازم جانبی موبایل با ارزان ترین قیمت ممکن، همیشه یکی از دغدغه های موبایل فروش ها است. خوشبختانه با امکان ویرایش یا حذف سفارش در صورت فهمیدن این موضوع که قیمت کالا زیاد است یا پیش آمدن سایر مشکلات، همواره می توانید کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، با تعداد مورد نیاز و در رنگ بندی دلخواه ثبت کنید. جالب است که بدانید برخی از سایت های عمده فروش این زمینه را نیز فراهم کرده اند که در صورت یافتن قیمت ارزان تر کالا در سایت دیگر، فاکتور تان را اصلاح کرده و ما به التفاوت آن را به شما عودت دهند.

5.دسترسی به سابقه سفارش ها :

یکی دیگر از مزیت های خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به صورت آنلاین این است که می توانید سابقه سفارش خود را مشاهده نموده و در صورت نیاز با خرید دوباره آنها، کالاهای پرفروش در فروشگاه خود را مجددا شارژ کنید. با توجه به بستر سایت، امکان اضافه کردن کالاها به لیست علاقه مندی و نشان دار کردن جهت اطلاع از موجود شدن دوباره آنها، از دیگر مزایای خرید آنلاین از سایت است.

6.بررسی مشخصات و ظاهر محصول :

سایت هایی که برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل انتخاب می کنید لیست تقریبا کاملی از مشخصات محصول را ارائه می دهند که با مرور آنها می توانید از امکانات کالایی که قصد خرید آن را دارید آگاه شده و از گالری محصول نیز برای دیدن عکس ها و رنگ بندی محصول کمک بگیرید. ضمنا اگر در آینده تفاوتی در عکس و مشخصات با محصولی که تحویل گرفتید وجود داشت، معمولا مرجوع کردن محصول نیز امکان پذیر خواهد بود.

7.کاهش هزینه های خرید :

خرید اینترنتی عمده لوازم جانبی موبایل نسبت به خرید حضوری، هزینه کمتری روی دست شما می گذارد چرا که هزینه سفر و اقامت در شهر دیگر در این روش حذف خواهد شد. در واقع تنها هزینه ای که قرار است بپردازید هزینه تمام شده محصول آن هم به قیمت عمده و هزینه بار است.

8.مرجوعی و گارانتی :

اکثر سایت هایی که در زمینه عمده فروشی لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند جهت حمایت بیشتر از خریداران محصولات خود را با مهلت تست و گارانتی های معتبر عرضه می کنند. همچنین سایت های خوش سابقه در این زمینه نسبت به پاسخگویی به مشتریان متعهد بوده و شرایط مناسبی را برای مرجوعی کالا فراهم می نمایند.

9. پشتیبانی سایت :

سایتی که به عنوان عمده فروش لوازم جانبی موبایل شناخته می شود عمدتا دارای پشتیبانی قوی نیز است. این مورد نیز یکی از مزیت های پررنگ خرید آنلاین می باشد، با این وجود شما می توانید قبل از ثبت نام محصول و حتی پس از دریافت کالا از پشتیبانی سایت مشاوره بگیرید تا خرید بهتری را تجربه کنید.

معایب

اگر بخواهیم تنها به بررسی مزیت های خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل به صورت عمده بپردازیم از ارزش مقایسه ای آن با خرید حضوری کاسته خواهد شد. به همین علت برخی از چالش ها و معایبی که خرید آنلاین دارد را نیز بررسی می کنیم تا با اطمینان بیشتری در مورد بهترین روش خرید عمده لوازم جانبی موبایل تصمیم گیری کنید.

1.یک قیمت برای همه

متاسفانه برخی از سایت ها که در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل کار می کنند تفاوتی بین همکاران و کاربران عادی قائل نشده و قیمت یکسانی را برای کالاهای موجود در سایت در نظر می گیرند. البته در مقابل برخی دیگر از سایت ها با داشتن سیستم تفکیک پروفایل همکاران و کاربران عادی، قیمت کالاها را برای این دو گروه به ترتیب به صورت عمده و عادی نمایش می دهند تا چنین مشکلی پیش نیاید.

2.معتبر نبودن و بی اعتمادی

عمده فروش های لوازم جانبی موبایل در حال حاضر در سطح وب تقریبا زیاد هستند و خیلی از این سایت ها به تازگی شکل گرفته اند. به همین علت فروشندگان ممکن است در اعتبار آنها شک کرده و نسبت به خرید از آنها بی اعتماد باشند. توصیه می شود برای حل این مشکل به سایت های معروف تر رجوع کرده، سوابق آنها، نماد الکترونیک و میزان رضایت کاربران را بسنجید و نیز در ابتدا محصول کمتری را برای تست سفارش دهید و پشتیبانی و گارانتی محصولات را در این حالت زیر نظر بگیرید.

3.مدت زمان تحویل کالا

متاسفانه ممکن است موجودی برخی از کالاهایی که در یک سایت وجود دارد با موجودی انبار آن هماهنگ نباشد. این مشکل در برخی از فروشگاه های اینترنتی که تازه کار هستند نیز بیشتر مشاهده می شود. چنین روندی باعث خواهد شد که در ادامه با ثبت کالا چندین هفته تا یک ماه در انتظار دریافت کالا بمانید. برای حل این مشکل حتما از سایت هایی خرید کنید که موجودی و قیمت آنها بروز است یا اگر باز هم شک دارید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

4.عدم لمس کالا

 

Screenshot 2024-04-29 170139

در کنار تمام مزیت های خرید آنلاین، نمی توان از این موضوع غافل شد که امکان مشاهده کالا و لمس آن از نزدیک در خرید آنلاین وجود نخواهد داشت. تنها راهی که برای جبران این موضوع وجود دارد داشتن عکس های کامل از زوایای مختلف، امکان مرجوعی و گارانتی دار بودن محصول است که خوشبختانه اغلب سایت ها این موارد را برای کاربران فراهم می کنند.

5.تنوع کمتر

یک سایت با دنیایی از تنوع برای خرید آنلاین، باز هم به پای حال و هوای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از تهران و بازارهای جذاب و پر تنوع اش نمی رسد. البته امروزه سایت های فروش عمده برای جبران این موضوع سعی می کنند تنوع مناسبی از کالاها با برندهای مختلف را در فروشگاه مجازی خود موجود کنند تا مشتریان همیشگی خود را حفظ کنند. ضمنا به علت وجود پشتیبانی می توانید لیست برندها و کالاهای مورد علاقه خود را به پشتیبانی سایت معرفی کنید و آنها در صورت بالا بودن تقاضا، آنها را موجود خواهند کرد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت ترکیبی (حضوری و آنلاین)

خرید ترکیبی به کسانی توصیه می شود که از طرفی شیفته خرید حضوری هستند و نمی توانند سفر کردن به تهران را از خود دریغ کنند و علاوه بر آن در طول سال ترجیح می دهند به صورت ماهانه کالاهای مد نظر خود را از سایت ها سفارش دهند. در این حالت تمامی چالش ها و فرصت هایی که در بخش های پیشین بررسی شد پیش روی شماست و دست شما برای انتخاب کاملا باز است. اتفاقا این استراتژی سبب خواهد شد تجربه کامل تری داشته باشید و با شناخت بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت حضوری، توانایی تشخیص بهتری نسبت به سایت های معتبر پیدا کنید.

کلام آخر

مطلب پیش رو با عنوان بهترین روش برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل مروری بود بر مزیت ها و معایبی که روش های خرید عمده حضوری و خرید عمده آنلاین دارند. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل را ساده تر انتخاب کنید و تصمیم گیری بین خرید آنلاین و غیر حضوری برایتان آسان تر از گذشته شده باشد. اگر در مورد روش های پیشنهادی نقد و نظری دارید آن را در بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار