گوناگون

فال ابجد امروز جمعه ۷ اردیبهشت

فال ابجد امروز جمعه ۷ اردیبهشت

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

با فال ابجد امروز جمعه ۷ اردیبهشت همراه ما باشید:

♈ فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: به هدف بزرگی که در سر دارید می رسید و خداوند در این راه شما را همراهی می‌کند. اگر بخواهید دست به اعمال حرام و نادرست بزنید متاسفانه سعادت و خوشبختی از شما دور خواهد شد. وارد معاملاتی سودمند می‌شوید و مال و سرمایه فراوانی به دستتان خواهد رسید سعی کنید تا مقداری از آن را در راه خداوند صرف کنید. شخصی که برایتان بسیار عزیز است به سفر دوری خواهد رفت. یک دوست با انجام کاری یا گفتن حرفی خیالتان را از مسئله‌ای که نگرانش هستید راحت می‌کند. برای رفتن به جایی و دیدار شخصی نقشه می‌کشید و برنامه ریزی می‌کنید. برای ادامه تحصیل و یا بروز کردن اطلاعاتتان هیچ وقت دیر نیست.

♉ فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: در زندگی به کسی اعتماد نکنید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود می آورد، وشمارا به نابودی میرساند اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ در انجام آن دقت خود را بالا ببرید تا مشکلی برایتان در آینده به وجود نیاورد. در رابطه عاطفی شما تا به امروز دوران سختی را گذرانده اید، بعد از این سعی کنید از او دور نشوید و آزارش ندهید. شما هردو سزاوار یک زندگی آرام هستید. نگرانی تان را با فردی خردمند و باتجربه در میان بگذارید و کمک بخواهید. همه چیز بهتر از آنکه توقع دارید پیش خواهد رفت.

♊ فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر: از مشکلات زندگی هراسی به دل خود راه ندهید به لطف خداوند خوشبختی در زندگیتان به وجود خواهد آمد سعی کنید؛ در زندگی بخود مغرور نشوید که برایتان غم و اندوه فراوانی به وجود می آورد وشمارا به دردسرهای بزرگی خواهد انداحت سعی کنید؛ در زندگی برای خود صدقه ای بدهید تا از شر بد خواهان در امان بمانید. ضرری مالی کرده اید اما ناراحت نباشید، تجربه با ارزشی بدست آورده‌اید از این پس عاقلانه‌تر رفتار کنید و به همه‌کس اعتماد نکنید. ملاقاتی برای تغییر شغل یا مکان صورت می گیرد، مقدمات انجام این کار را سریعتر فراهم کنید و نگران نباشید.

♋ فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: د ج ج

تعبیر: بزودی گره از کارتان گشوده خواهد شد که موفقیت و شادمانی را در زندگیتان سرازیر میکند و شمارا به آرزوهایتان میرساند،، بزودی از طرف شخصی خبر های خوب و خوشایندی به گوشتان خواهد رسید، که خوشبختی را در زندگیتان فراهم میسازد برایتان آرامش و آسایش را در زندگی ایجاد میکند. شک و تردید را از خودتان دور کنید. شخصی پیشنهادی مالی به شما می‌دهد، حواستان باشد پولتان را کجا و برای چه کاری خرج می‌کنید. ارتباطتان با شخصی که باورش برایتان سخت است برقرار می شود و ملاقاتش می‌کنید، سعی کنید تا می‌توانید خودتان باشید و بیش از حرف زدن گوش کنید.

♌ فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب ج ب

تعبیر: اگر مقصودی داری باید برای آن تلاش و کوشش خود را بالا ببرید تا بتوانید خوشبختی و نشاط را در زندگی خود احساس کنید وخودتان را به سربلندی و مقامات بالا نزدیک کنید،، اگر قصد رفتن به سفری دارید بزودی این سفر را طی خواهید کرد و موفقیت را در زندگیتان به وجود می آورید. حرف کسی که می‌گوید دوستتان دارد را باور کنید. این روزها تا می توانید حواستان را جمع و از مال و اموالتان بیشتر مراقبت کنید. یه یک سفر کوتاه کاری می‌روید. فرصت‌های زندگی را بیهوده از دست ندهید. در انتخاب دوست بهتر است سخت‌گیرتر باشید.

♍ فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ج آ

تعبیر: بزودی اوضاع زندگیتان روبه راه خواهد شد که موفقیت وشادمانی در زندگیتان سرازیر میشود اگر آرزویی در دل خود دارید،، بزودی به خواسته های خود خواهید رسید و شادمانی و نشاط را در زندگیتان سرازیر خواهد کرد و شمارا به مقامات بالا و آرامش میرساند. شخصی در اطرافتان به زندگی شما غبطه می‌خورد. چشم و هم چشمی زهر کشنده زندگی‌ست از او دوری کنید. حرفی شنیده اید که باعث ناراحتی‌تان شده، بهتر است برخلاف همیشه قبل از برخورد به دلیل ناراحت شدنتان خوب فکر کنید. معامله با یک دوست خرید یا فروش برایتان سودآور است.

♎ فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر: طالعت خوب است. خیر و برکت در زندگیتان سرازیر خواهد شد و موفقیت و سربلندی در زندگیتان به وجود خواهد آمد سعی کنید؛ در انجام کارهایتان بی گدار به آب نزنید و در کارهای خود فرد فعالی باشید تا بتوانید به مقصود خود دست پیدا کنید و به سربلندی برسید. به یک مراسم شادی دعوت می‌شوید، بهتر است در قبول این دعوت کمی تردید کنید. در محیط کار و یا در خانواده روی فرضیه‌ای که دارید بیش از اندازه پافشاری می‌کنید کمی آرام بگیرید و زمان بدهید تا به واقعیت برسید.

♏ فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: قصد و نیتتان خیر است و از این طریق پول و سرمایه خوبی به دست می آورید. شخصی برای شما توطئه کرده و اگر هر چه سریعتر جلویش را نگیرید در دام خواهید افتاد. سفری لذت بخش به همراه خانواده در پیش دارید که موجب می‌شود از ناراحتی های اخیر خلاص شوید. مراقب باشید و زبان تان را نگاه دارید تا موضوع مهمی را فاش نکنید. دلتان می خواهد برای شخصی که به او علاقه دارید کاری انجام بدهید، دست دست نکنید همان کاری را انجام بدهید که می دانید خوشحالش می‌کند. یک به ظاهر دوست با گفتن جمله ای و یا رساندن خبری شما را عصبانی می‌کند، او خیرخواه نیست از خودتان دورش کنید. از راز دل خود با کسی صحبت نکنید.

♐ فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: برای رسیدن به آرزویتان باید صبوری کنید و دست از عجله و شتاب بردارید چرا که زمان زیادی می طلبد. از غرور و نخوت به دور باشید که از این طریق دیگران را از خودتان دور خواهید ساخت. رفتن به اعمال حرام زندگی تان را تباه میکند پس در راه خودتان بمانید و برای هر امری به خداوند توکل کنید تا سعادت مند شوید انشالله. در رابطه عاطفی تان به زودی دنیا بروفق مرادتان می شود و اوضاع آن‌طور که دوست دارید پیش میرود. قدم یک نورسیده خیر است و با خودش برکت می‌آورد. در خانواده دیدارها تازه خواهد شد و نوری به دلتان خواهد افتاد. برای کسی دل بسوزانید که حضور شما را در زندگی اش مهم میداند.

♑ فال ابجد امروز متولدین دی

 

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: زندگی به کامتان خواهد شد و مرادتان حاصل می شود اگر قصد دارید وصلتی را آغاز کنید بسیار چشمانتان را باز کنید که در دردسر نیفتید. یکی از دوستانتان ضربه بدی به شما می زند و از این طریق ممکن است رنج و اندوه فراوان به شما برسد اما او را به خداوند واگذار کنید تا جوابش را به بهترین شکل بدهد. در نمازهایتان کاهلی نکنید. گاهی لازم است دلتان اول برای خودتان بتپد. پیشنهادی کاری یا تحصیلی به شما می شود که بهتر است سرسری از کنارش رد نشوید. به جمعی تازه می روید و با اشخاص جدیدی آشنا می‌شوید. به هر طریقی که می توانید از دایره روزمرگی‌هایتان خارج شوید.

♒ فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: شانس به شما رو می‌کند و زندگی به کامتان می‌شود. زنی لاغر اندام در زندگیتان وجود دارد که به زودی حرف های ناپسندی در رابطه با شما خواهد زد و ممکن است بدگویی هایی برای تان انجام دهد که باید جلویش را بگیرید. امر ازدواج و خواستگاری در پیش دارید و خیلی زود به وصال یار می رسید انشالله که مبارک است. در زندگی‌تان تنوعی ایجاد کنید. برای افزایش درآمدتان بهتر است با یک نفر در زمینه ای مرتبط با کارتان مشورت کنید. شما نمی‌توانید به انتظار معجره بنشینید. خبری خوش میشنوید که برایش مژدگانی می‌دهید و خیرات می کنید. فردی یا عزمی راسخ ، با اراده و پشتکار هستید.

♓ فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: به زودی از مشکلات رهایی خواهید یافت و اوضاع به نفع تان خواهد شد. به زودی دعوا مرافعه در پیش دارید که اگر بخواهید به آنها دامن بزنید متاسفانه افراد زیادی را از دست خواهید داد. به بزرگترها احترام بگذارید و نصیحت شان را بپذیرید تا راه سعادت و خوشبختی را بیابید. این روزها شما بر کل امور زندگی تسلط و هوشیاری دارید. تلاش و کوشش‌تان در به دست آوردن آنچه می‌خواهید موجب احترام همگان می‌شود. اطرافیانتان بسیار دوستتان دارند اما شما گاهی بیش از اندازه زودرنج و پرتوقع می شوید. قرض کوچکی دارید که ادا می شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار