گوناگون

حضور تیم مخترعین در نمایشگاه اختراعات تایلند IPITEX ۲۰۲۴

حضور تیم مخترعین در نمایشگاه اختراعات تایلند IPITEX 2024

تیم مخترعین ایران به منظور رونمایی از دستاوردهای خلاقانه و نوآورانه خود، متشکل از حوریه بلوچی، مهدیار بلوچی، محمدحسین انصاری، کیانا فاطمی به سرپرستی و مدیر طرح مسیحا طلوعی در نمایشگاه بین المللی اختراعات تایلند IPITEX 2024 حاضر شدند. این نمایشگاه از تاریخ 2 الی 6 فوریه 2024 (13لغایت 17 بهمن 1402) برگزار شد.

به گزارش پارسینه ، رویداد بین‌المللی نمایشگاه اختراعات تایلند IPITEX 2024، که در شهر بانکوک برگزار شد، به مخترعان از سراسر جهان فرصت می‌دهد تا اختراعات و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند و با سایر متخصصان در این حوزه در ارتباط باشند.

نمایشگاه اختراعات تایلند IPITEX 2024 با حضور بیش از 25 کشور و بیش از 2500 اختراع (650 اختراع بین المللی و 1850 اختراع تایلندی) یکی از مهمترین رویداد های بین المللی در حوزه ی اختراعات است.  

تیم IPITEX  ایران با اختراعی در حوزه ی فیزیوتراپی و ارائه ی یک راه درمانی نوین جهت رفع مشکلات بیماران راشیتیسمی که دارای تاییده‌ی پزشکی نیز هست در این رویداد حاضر شد که با استقبالی درخور از داوران، بازدیدکنندگان و سایر مخترعین مواجه گردید.

در جریان این همایش نوآوری و ابداعات، غرفه ی ایران به طور خاص برای به نمایش گذاشتن اختراعات جدید تیم کشورمان طراحی شده بود. این غرفه شامل نمونه ی عملگرا، پوسترها، فیلم‌های توضیحی و مواد تبلیغاتی بود که درباره اختراع و نحوه استفاده از آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شد.

تیم IPITEX ایران بعنوان نمایندگان کشور عزیزمان با حضور در غرفه به بازدیدکنندگان فرصتی داد تا به صورت مستقیم با آن‌ها در ارتباط باشند، سوالاتشان را پاسخ دهند و اطلاعات بیشتری در مورد اختراعات ارائه شده ارائه دهند.

نوآوران خلاق کشورمان توانستند از طریق ارائه جزئیات فنی، نمونه‌های عملی و توضیحات تخصصی، توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند. این فرصت به آن‌ها اجازه داد تا با نمایندگان دیگر شرکت‌ها و مخترعان ملاقات کنند و در مورد اختراعاتشان صحبت کنند. علاوه بر این، آن‌ها از طریق شبکه‌سازی با همکاران جدید و تخصصی در حوزه خود، فرصتی برای تبادل تجربیات و ایده‌ها پیدا کردند.

تسلط مخترعین بر اختراع و همچنین ابداعات خلاقانه با کیه بر فن اوری پیشرفته ی بکار رفته در این طرح به اضافه ی عملکرد دقیق و علمی این اختراع باعث شد هیئت داوران در بخش رقابت، این طرح را حائز رتبه برای دریافت مدال طلا جهانی و همچنین دریافت جایزه ی برترین اختراع بین المللی رویداد بدانند. 

شایان ذکر است این تیم مخترع جوان ، با حضور در دوره های آموزشی-پژوهشی گروه مشاورین کامیار فرامرزی و مسیحا طلوعی و پشت سرگذاشتن دوره های ایده پردازی و علوم مرتبط با اختراع توانستند به اختراع فوق الذکر دست یافته و با هدایت های مربیان این گروه به این موفقیت بزرگ برای خود و کشورمان دست یابند.

photo_2024-02-18_12-48-51 (2)

photo_2024-02-18_12-48-52

photo_2024-02-18_12-48-51

photo_2024-02-18_12-49-22

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار