گوناگون

نمایشگاه غنائم روسیه در جنگ با اوکراین؛ تانک‌های لئوپارد آلمانی و آبرامز آمریکایی به مسکو رسیدند!+ فیلم

نمایشگاه غنائم روسیه در جنگ با اوکراین؛ تانک‌های لئوپارد آلمانی و آبرامز آمریکایی به مسکو رسیدند!+ فیلم

نمایشگاهی از خودرهای جنگی و تانک‌هایی که ارتش روسیه در رویارویی با اوکراین آن‌‌ها را به غنیمت گرفته است، روز چهارشنبه اول ماه مه در «پارک پیروزی» مسکو افتتاح شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از یورونیوز فارسی؛ مردم در این نمایشگاه از ۳۲ خودروی جنگی تولید آمریکا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، سوئد، آفریقای جنوبی، فنلاند، استرالیا و اتریش بازدید کردند.

یکی از نظامیان حاضر در این نمایشگاه بازدیدکنندگان را از چگونگی به غنیمت گرفتن این تانک‌ها مطلع می‌کند.

او درباره یکی از این خودرو‌ها گفت: «این خودرو به دلیل وزن سنگین و عدم توانایی مانور در خاک نرم محل عملیات ویژه نظامی به گل نشست. این تانک در واقع رها شده بود، زیرا آن‌ها مجبور به فرار شدند و نتوانستند آن را بیرون بکشند.»

آندری لیوبچیکف، محقق ارشد موزه نیروهای مسلح مسکو با اشاره به نمایشگاه تجهیزات نظامی در زمان جنگ جهانی دوم در پارک گورکی مسکو گفت: «این نخستین‌باری نیست که مردم مسکو تجهیزات نظامی می‌بینند. بیش از ۸۰ سال پیش نمایشگاهی از غنائمی که نیروهای ما از رایش سوم به دست آورده بودند، در پارک گورکی افتتاح شد.»

به گزارش تلویزیون دولتی، اکثر این تجهیزات که در معرض دید عموم گذاشته شده از جمله تانک‌های لئوپارد آلمانی و آبرامز آمریکایی و خودروی جنگی بردلی، در دوسال گذشته از جانب کشورهای عضو ناتو در اختیار اوکراین قرار گرفته‌اند.

 

حجم ویدیو: 12.21M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • مهدی

    شامرطی بازی روسهای اشغالگر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار