گوناگون

سردار فدوی زمان مجازات عاملان شهادت سردار زاهدی را اعلام کرد

سردار فدوی زمان مجازات عاملان شهادت سردار زاهدی را اعلام کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید زاهدی در برابر دشمن بسیار مستحکم و در برابر خودی‌ها بسیار مهربان و دلنازک بودند.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بنده با شهید زاهدی از زمان جنگ آشنا هستم؛ ایشان در برابر دشمن بسیار مستحکم و در برابر خودی‌ها بسیار مهربان و دلنازک بودند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود ویژگی‌هایی را برای پاسدار فرموده‌اند که پاسدار باید باایمان باشد، باور به وعده خداوند داشته باشد و باروحیه و بانشاط باشد که آقای زاهدی تمام‌وکمال این خصوصیات را دارا بودند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افراد متقی علاوه بر توجه به واجبات به مستحبات هم توجه ویژه دارند، افزود: آقای زاهدی باتقوا بود و مراقبه می‌کرد و علاوه بر واجبات به مستحبات نیز عمل می‌کردند.

سردار فدوی در ادامه به خالی نشدن جبهه انقلاب از نیروهای توانمند به واسطه ترورها آن‌ها اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی در این جبهه آنقدر آدم زیاد شده است که نه تنها در جبهه مقاومت بلکه در سطح کل دنیا مشکل نیرو نداریم و اکنون دغدغه ما باید این باشد که طوری عمل کنیم که در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) مشکل نیرو نداشته باشیم.

وی در خصوص سزای عمل عاملان جنایت دمشق که منجربه شهادت ۷ تن از رزمندگان ایرانی شد، گفت: خداوند قواعدی در قرآن کریم مطرح کرده‌اند که مربوط به ظالمانی مثل رژیم صهیونیستی می‌شود و بر اساس آن زمانی که ظلم، جنایت، تجاوز و آنچه بر خلاف دستور خدا است اتفاق می‌افتد، خداوند خیلی سریع‌تر از زمان‌هایی که بعضا در ابتدا تصور می‌شد عاملان آن‌ها را نابود کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اینکه یکی از تصورات دشمن این است که می‌تواند با این جنایات خانواده مبارزان و مردم و جبهه مقاومت را دلسرد کند، تصریح کرد: در مطلبی که گفته شد پاسخ هم موجود است و دشمن فقط فکر می‌کند که می‌تواند با این اقدامات جبهه مقاومت را دلسرد کند.

سردار فدوی ادامه داد: در طول این ۴۵ سال عملا ثابت شده‌ است که دلدادگان انقلاب اسلامی و حق و حقیقت نه‌تنها در ایران بلکه در کل عالم افزایش یافته‌اند و حتی آن‌هایی که تازه به این مجموعه پیوسته‌اند نیز از این جنایات و حوادث دلسرد نمی‌شوند، چه برسد به کسانی که ۴۵ سال با صبر و استقامت از جانب خداوند توفیق پیدا کردند که در خط انقلاب اسلامی باشند و این مسیر زبانزد عالم باشند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار