گوناگون

جنایات ترسناک ژاپنی ها در جنگ جهانی دوم در واحد مخوف۷۳۱+ تصاویر

جنایات ترسناک ژاپنی ها در جنگ جهانی دوم در واحد مخوف731+ تصاویر

واحد 731 مسئول ترسناک ترین و بی رحمانه ترین جنایت های ژاپن در جنگ جهانی دوم بود‌‌.

به گزارش پارسینه، واحد 731 ابتدا با ظاهری خوب به عنوان یک آژانس تحقیقاتی و بهداشت عمومی شروع به کار کرد اما در مدت 8 سال فعالیت خود بین 300 هزار تا 500 هزار نفر از اسیران چینی و کره ای از بین برد. هیساتو فیزیولوژیست منصوب به واحد 731 علاقه خاصی به هیپوترمی داشت 

طوری که در این واحد زندانی ها را در آب بسیار یخ شناور می‌کردند تا دست و پا منجمد شود و پوششی یخی تمام بدن آن ها را بپوشاند به طوری که وقتی چوب به آن ها برخورد می‌کرد صدایی شبیه به تخته تولید می‌کردند.

photo_2024-04-13_00-35-09

سپس روش های مختلفی را برای گرم کردن زندانی ها استفاده میکردند، از پاشش آب داغ به پوست تا نگه داشتن زندانی ها در مقابل آتش و در بعضی از مواقع زندانی را بدون درمان به حال خود رها می‌کردند تا توسط گرمای بدنش آن به ها را ذوب کند.

یکی دیگر از کارهای این واحد قطع عضو زندانیان بود، ابتدا زندانی را به حالت منجمد در آورده سپس بدون بیهوشی و با هوشیاری کامل فرد دست و پا ها را قطع کرده و فقط سر و بدن باقی میزاشتند، حتی در برخی از موارد اندام های قطع شده را به طرف دیگه زندانی پیوند می‌زدند.

photo_2024-04-13_00-35-16

یکی دیگر از کار های وحشتناک این سازمان زنده زنده جراحی کردن بود، این کار هارا بر روی افراد زنده و بدون هیچ گونه بیهوشی انجام میدادند.

همچنین در واحد 731 به طور منظم به زندانی باکتری های بیماری هایی همچون وبا و طاعون تزریق میشد و عفونت های حاصل مورد مطالعه قرار می‌گرفت. نتایج این آزمایش ها به طور وحشتناکی مرگ آور بود.

photo_2024-04-13_00-35-15

در واحد حتی آزمایشاتی بر روی زنان حامله انجام شد تا بتوانند از این طریق بر روی جنین مطالعه کنند، کودکان زیادی در این واحد به دنیا آمدند اما تا پایان سال 1945 هیچکدام زنده نبودند،

یکی دیگر از اقدامات این گروه این بود که برای تولید عفونت سیفلیس و سوزاک یک زن و یک مرد می‌آوردند که یکی از آن ها به بیماری آلوده بود سپس با تهدید گلوله مجبورشان میکردند با هم رابطه‌ جنسی داشته باشند.

تجاوز به زنان به صورت بسیار گسترده در این پایگاه رخ میداد. اگر چه تمامی این تجاوز به بهانه آزمایش های مقاربتی توجیه شد.

photo_2024-04-13_00-35-14

فقط در یک مورد چند ساعت قبل از 1عد*ام یک زن چینی تعداد زیادی از افراد پایگاه به او تجاوز کردند، یکی از محققان هم علت تجاوز را بودن وقت می‌دانست

در یک آزمایش برای ثابت کردن پیوند ذاتی مادر و فرزند، یک مادر و دختر روسی در یک محفظه شیشه ای تحت نظارت قرار دادند و گاز سمی به آن پمپاژ کردند، مادر تا لحظات آخر جلوی صورت نوزاد را گرفت اما در نهایت هر دو تسلیم شدند

photo_2024-04-13_00-35-10

در این واحد از سوژه های انسانی به عنوان هدف های تمرینی استفاده میشد و با شعله و افکن سوژه های انسانی بسته شده می‌سوزاند.

در این واحد حتی شروع به ساخت بمب هایی مخصوص جهت شیوع بیماری طاعون کردند و بعد از آزمایش بر روی سوژه های انسانی بمب ها بر روی مردم چین ریخته می‌شد.

photo_2024-04-13_00-35-13

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار