گوناگون

قیمت های عجیب ویزیت سگ و حیوانات خانگی +عکس

قیمت های عجیب ویزیت سگ و حیوانات خانگی +عکس

قیمت‌های ویزیت و معالجه حیوانات در یکی از کلینیک‌های دامپزشکی از ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

پارسینه: در شبکه های اجتماهی آمده است: عکسی در فضای مجازی منتشر شده که قیمت‌ های ویزیت و معالجه حیوانات خانگی در یکی از کلینیک‌ های دامپزشکی را نشان می‌ دهد. این قیمت‌ ها به قدری بالا هستند که باعث تعجب و ناراحتی بسیاری از مردم شده‌ اند.

همانطور که در عکس بالا می بینید، قیمت ویزیت اولیه برای سگ و گربه ۴۰۰ هزار تومان و ویزیت تخصصی ۵۰۰ هزار تومان درج شده است. هزینه‌های مربوط به خدمات درمانی مانند ضد انگل تزریقی، تزریق واکسن هاری و...   نیز به همین نسبت بالا هستند.

برای مثال، هزینه انجام تزریق داخل مفصلی ۷۵۰ هزار تومان و گچ گیری سگ بزرگ ۲ میلیون تومان است.

173999_148

این قیمت‌ ها در حالی است که حقوق و دستمزد بسیاری از مردم به اندازه کافی برای تامین هزینه‌ های زندگی روزمره کافی نیست، چه برسد به پرداخت چنین هزینه‌ های هنگفتی برای ویزیت و معالجه حیوانات خانگی.

انتشار این عکس موجی از واکنش‌ ها را در شبکه‌ های اجتماعی به دنبال داشته است. بسیاری از مردم از این موضوع ابراز ناراحتی کرده‌ اند و خواستار نظارت بیشتر بر قیمت‌ گذاری خدمات دامپزشکی شده‌ اند.

برخی از کاربران نیز در نظرات خود نوشته‌اند که مجبور به صرف‌ نظر کردن از درمان حیوانات بیمار خود به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌ ها شده‌اند.

گفتنی است این قیمت‌ ها فقط مربوط به یک کلینیک دامپزشکی در استان فارس است و ممکن است در سایر کلینیک‌ ها و استان‌ ها متفاوت باشد.

منبع: اطلاعات

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار