گوناگون

آخرین خبرها از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲ دی ۱۴۰۲

آخرین خبرها از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از صفحه اقتصاد؛ والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در برخی نقاط نیمه جنوبی کشور و همچنین تشدید و گسترش آن تا فردا به اغلب این مناطق خبر داد.

بر اساس اعلام هواشناسی، امروز یکشنبه ۱۰ دی با فعالیت سامانه جنوبی در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، دامنه و ارتفاعات زاگرس جنوبی و مرکزی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: فردا دوشنبه این سامانه تقویت شده و بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، یزد، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

سازمان هواشناسی برای سه شنبه پیش بینی کرد: سه شنبه این سامانه در استان‌های کرمان سیستان و بلوچستان و هرمزگان سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا پایان هفته جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، تا روز چهارشنبه به سبب سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و کلان شهرها از جمله تهران، کرج، اصفهان، اراک مشهد و تبریز، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

پیش بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا خلیج فارس و دوشنبه دریای خزر مواج است.

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.​

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار