گوناگون

تایلندی ها بزرگترین موتورسیکلت برقی جهان را ساختند

تایلندی ها بزرگترین موتورسیکلت برقی جهان را ساختند

تولید موتورسیکلت در تایلند به ظاهر ایده خوبی است، زیرا اکثر تولیدکنندگان بزرگ موتورسیکلت در جهان در حال حاضر در آنجا موتورسیکلت تولید می کنند. هوندا، یاماها، سوزوکی، کاوازاکی، بی‌ام‌و، تریومف و دوکاتی همگی بخشی از محدوده جهانی خود را در این کشور تولید می‌کنند.

به گزارش اقتصاد ایران  Felo TOOZ که به عنوان یک موتور تورینگ الکتریکی است، دارای حداکثر سرعت ۱۲۵ مایل در ساعت، و یک برد مسافت ۷۲۰ کیلومتر در هر شارژ (۴۵۰ مایل) است. این اعداد حاکی از آن است که این موتورسیکلت بدون در نظر گرفتن نوع قدرت موتور، یکی از بزرگترین موتورسیکلت های موجود در جاده ها خواهد بود.

بزرگترین مزیت TOOZ سطوح بالای اتصال تکنولوژیکی به تلفن شما (AKA life) و توانایی خروجی چند رسانه ای از طریق داشبورد TFT 12 اینچی با صدا از طریق سیستم بلندگوی صدای فراگیر ۶ کانالی است.

download-2-4-1024x683_11zon

این صفحه نمایش به اندازه لپ تاپ نیز توسط سیستم ناوبری استفاده می شود و هیچ نمایشی از نحوه نمایش سیستم دوربین دید ۳۶۰ درجه پیشنهادی وجود نداشت.

همچنین یک سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS)، ABS و یک سیستم کنترل کشش وجود دارد، و اگر به احتمال زیاد زمانی که به بازار برسد، بدون شک قابلیت‌های تکنولوژیکی بیشتری در حد یک هواپیما وجود خواهد داشت.

TOOZ همچنین از شارژ TYPE2 (از ۲۰٪ تا ۸۰٪ در ۲۰ دقیقه) پشتیبانی می کند و به یک باکس خنک کننده ۸ لیتری در اختیاردارد که می تواند فشار و گرمای موجود در موتور سیکلت را کم کند.

download-3-4-1024x683_11zon

مانند اکثر خودروها و موتورسیکلت‌های این روزها، می‌توانید دستگاه‌های الکتریکی خود را از TOOZ شارژ کنید، اما این غول برقی دارای فناوری V2L نیز است که به این معنی است که می‌توانید از باتری‌های این موتور برای تامین برق خانه خود در مواقع اضطراری استفاده کنید.

تولید موتورسیکلت در تایلند به ظاهر ایده خوبی است، زیرا اکثر تولیدکنندگان بزرگ موتورسیکلت در جهان در حال حاضر در آنجا موتورسیکلت تولید می کنند. هوندا، یاماها، سوزوکی، کاوازاکی، بی‌ام‌و، تریومف و دوکاتی همگی بخشی از محدوده جهانی خود را در این کشور تولید می‌کنند.

download-4-4-1024x683_11zon

تایلند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان است. از نظر ارزش صادرات موتورسیکلت، تایلند سالانه ۳.۰ میلیارد دلار موتورسیکلت صادر می کند تا چهارمین تولیدکننده بزرگ موتورسیکلت در جهان باشد. چین (۱۲.۸ میلیارد دلار)، آلمان (۳.۳ میلیارد دلار) و ژاپن (۳.۲ میلیارد دلار) فروش بیشتری دارند، اما تایلند قبل هند (۲.۹ میلیارد دلار) و ایتالیا (۲.۴۳ میلیارد دلار) حرف زیادی برای گفتن داشت .

سپس حجم عظیم بازار داخلی تایلند (نزدیک به ۲.۰ میلیون موتورسیکلت در تایلند در سال ۲۰۲۴ فروخته خواهد شد) وجود دارد که در رتبه پنجم جهان قرار دارد و چهار بازار داخلی بزرگتر چین، هند، اندونزی و ویتنام همگی نزدیک به هم هستند.

download-16-1024x683_11zon

تایلند همچنین در رده ۱۰ تولیدکننده برتر خودرو در جهان قرار دارد، و از این رو تصمیم Smartech برای ایجاد یک شرکت موتورسیکلت‌سازی نوآورانه “کلین شیت” در وسط یکی از بزرگترین قطب‌های تولید موتورسیکلت و خودرو در جهان بسیار منطقی است.

به همین دلیل است که دولت تایلند از Smartech حمایت می کند و تمام قد برای تولید موتورسیکلت در این کشور تلاش می شود.

به همین دلیل است که رونمایی از Felo Tooz را نباید دست کم گرفت. این شرکت در حال حاضر هفت موتورسیکلت برقی قدرتمند در بازار دارد که به احتمال زیاد غول های موتورسازی جهان در آینده نزدیک حرفی برای گفتن در مقابل تایلندی ها ندارند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار