گوناگون

معمای "حمیدرضا سیاسی" در پرسپولیس و استقلال

پارسینه: حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که شایعه حضور خود در هیات مدیره این باشگاه را تکذیب کرده، همچنان یکی از متحدین وزارتخانه محسوب می‌ شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه ، سیاسی که سال گذشته با ماجراجویی های خود سال عجیبی را در پرسپولیس گذراند، در حال حاضر به دلیل حساسیت های سیاسی و موضوع بازداشتش قصد حضور مستقیم در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ندارد اما مسلم است که شاهرخ سبک دست که قرار بود اسپانسر امسال استقلال بشود، فردی نزدیک به اوست که ظاهرا از منابع مالی سیاسی برای استقلال هزینه می‌ کند. البته این دو هرگز اجازه نداده اند که ارتباطاتشان علنی شود اما در باشگاه استقلال همه می‌ دانند که سبک دست نماینده سیاسی است.

این مدیر متمول که سال گذشته با سفارش حمید استیلی به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآمد و اقدامات عجیبی مثل برکناری دایی و رحیمی را کلید زد، در زمان مدیرعاملی و اوج قدرت سمت خود را در پرسپولیس از دست داد. البته او هرگز رسما از کار خود برکنار نشد ولی بازداشتش به اینجا رسید که کار اجرایی خود در پرسپولیس را رها کند. حالا سیاسی در شرایطی نظاره گر تحولات استقلال و پرسپولیس است که حداقل 3 عضو هیات مدیره پرسپولیس رابطه نزدیکی با وی دارند. همچنین ممکن است نفر پنجم هیات مدیره استقلال نیز شاهرخ سبک دست باشد که وصفش در بالا رفت.

سیاسی روز گذشته تاکید کرده دخالتی در اوضاع و شرایط پرسپولیس (او حرفی از استقلال نمی‌ زند) نخواهد داشت. جالب اینکه ظاهرا وی در پی دریافت مبالغی است که سال گذشته برای پرسپولیس هزینه کرده است. درخواستی که لاجرم منجر به تعامل وی با هیات مدیره و مدیرعامل جدید پرسپولیس خواهد شد. همچنین باید سوال کرد که در روزهای نیاز به منابع مالی بالاخره پرسپولیس و هیات مدیره جدید از کجا هزینه حضور در فصل نقل و انتقالات را کسب می‌ کنند؟ به نظر شما این منبع مالی ناشناخته چه کسی یا چه مجموعه ای خواهد بود؟ این سوال درباره استقلال هم وجود دارد؛ اینکه این هیات مدیره بدون حضور سبک دست چگونه قادر به کنترل مالی این باشگاه بدهکار و پردردسر است؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار