گوناگون

بهترین وانت پیکاپ جهان ۸۰۰ میلیون تومان+ تصاویر

 بهترین وانت پیکاپ جهان ۸۰۰ میلیون تومان+ تصاویر

شرکت تویوتا از وانت پیکاپ فوق العاده خود در نمایشگاه خودروی بانکوک رونمایی کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از اقتصاد ایران؛ برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ از خودروهایی با قابلیت آفرود همزمان و پیکاپ رونمایی شد خودروهایی با باتری های خورشیدی مناسب برای یک سفر طولانی که هر خودرویی برای داشتن آن به خود می بالد.

هایلوکس چمپ با ابزار چند منظوره ، یک وانت کامیون تک کابین جمع و جور است که می تواند تهدیدی برای خودروساز های اروپایی و امریکایی باشد.

هایلوکس چمپ یک کامیونت هیجان انگیز است که می توان از آن برای سفرهای کمپینگ و خانوادگی بدون در در نظر گرفتن هزینه های اسکان استفاده کرد.

هایلوکس Champ در پیکربندی‌های شاسی-کابین مربوطه بسیار کوچک‌تر از هایلوکس اورجینال است، اما این شاهکار  مجهز به تخت است ، بسته به فاصله بین دو محور، بین ۴۷۱ تا ۵۳۰ سانتی‌متر طول دارد. Champ به دلیل کاپوت کوتاه، صورت عمودی و پیکربندی تنها کابین تک‌کابین کوچک‌تر به نظر می‌رسد، اما بر روی پلتفرم یکسانی ساخته شده است و اندازه آن به هایلوکس تک کابین نزدیک است.

هایلوکس Champ نسبت به هایلوکس استاندارد  پایین‌تری دارد یعنی اقتصادی تر از قبل است، اما در بازار تایلند که در آن عرضه شد، از ۴۵۹,۰۰۰ پوند (تقریباً ۱۲,۵۵۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود. هایلوکس (Hilux Revo، همانطور که در تایلند به آن گفته می شود) از ۵۸۴,۰۰۰ پوند (۱۶,۰۰۰ دلار) شروع می شود. Champ یک فضای داخلی بسیار استاندارد با صندلی‌های PVC، بدون صفحه نمایش و بدون سیستم صوتی استاندارد دارد.

مدل نمایش داده شده در تایلند خاکی رنگ بود و طراحی آن با تیتانیوم زیبا شده بود ، یعنی فراتر از ظاهر پر جنب و جوش آن در نسخه ویژه و قبلی،  این خودرو مجهز به باتری لیتیومی ، شارژ خورشیدی و قفسه دوچرخه است.

 

صندلی عقب و قسمت غذاخوری با فشار یک دکمه به سمت عقب حرکت می کند و میز آن تا سطح صندلی پایین می آید تا یک تخت ایجاد شود. سپس این تخت از طریق یک پنل تشک مرکزی با مبل ترکیب می شود و یک تخت بزرگ L شکل را تکمیل می کند که بیشتر سطح زمین را اشغال می کند.

فضای لازم برای آن تخت بزرگ در دسترس است زیرا Carryboy سیستم راحتی خود را با بلوک آشپزخانه داخلی تجهیز نمی کند. در عوض، یخچال ۸۰ لیتری و مایکروویو موجود را بین مبل و حمام گوشه عقب قرار می‌دهد. برای کسانی که می‌خواهند کارهایی بیش از غذاهای منجمد و آماده انجام دهند، یک آشپزخانه کشویی در فضای باز اختیاری با اجاق گاز تک‌شعله، سینک ظرفشویی و میز کار از جنس استنلس استیل ارائه می‌کند.

موتورخانه Carryboy دارای یک توالت و دوش در گوشه عقب حمام درست روبروی ورودی است. سینک برای استفاده انعطاف پذیرتر در خارج از حمام قرار دارد. یک آبگرمکن خورشیدی استاندارد وجود دارد.

سایر ویژگی های استاندارد عبارتند از: تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، مخزن آب ۱۰۰ لیتری، پله های ورودی با قابلیت جمع شدن برق، جعبه بار عقب و نردبان عقب برای دسترسی به سقف. مدل هایلوکس Champ با قیمت ۲ میلیون پوند (تقریباً ۵۴۶۲۵ دلار) ارزان‌ترین نوع خودروی Carryboy است که شامل مدل‌های کامیون هایلوکس Revo و میتسوبیشی تریتون با همان پلان است.

موتور Carryboy’s Champ به طور انحصاری روی شاسی بلند Champ با موتور ۲.۴ لیتری دیزل و گیربکس اتوماتیک عرضه می شود. متأسفانه، بسیاری از این موتور و گیربکس راضی نیستند و آنها را خیلی همخوان با هم نمی دانند، هایلوکس Champ با گزینه ۴×۴ عرضه نمی شود.

اگر فکر می کنید کوچکترین شانسی برای فروش هایلوکس Champ در ایران وجود دارد، سخت در اشتباه هستید  این کامیون به طور هدفمند برای بازارهای آسیایی مانند تایلند و شرق آسیا توسعه داده شده است. انگار تمام جهان و خودروسازهای جهان کشورهای حوزه خلیج فارس و به خصوص ایران را آزمایشگاهی برای تست خودروهای خود می دانند.

 

 منبع : تویوتا
 
 

 

ارسال نظر

  • سعید

    قیمت های اعلام شده مربوط به کشور های با اقتصاد آزاد است نه کشور ما که عده ای رانتخوار دولتی مجموعه ای برای کنترل و ازدیاد قیمت واردات هرگونه کالائی برای تحت فشار قرار دادن ملت تشکیل داده اند

  • روح اله محمدی

    ما توسط دولتمردان از داشتن ماشینهای به روز و کم مصرف محرومیم تازه اگه اجازه ورود هم بدن یه ماشین عشتصد میلیونی را با مالیات وعوارض وگمرک به چهار نیلیارد میرسونن ازت بخاطر اینکه ماشین بالای میلیارد سوار میشی مالیات میگیرن

  • ایرانی

    اگربرسه ایران۸میلیاردتومان

  • دیده

    باید اشک ریخت باید زار زد بحال مردم ایران با اینهمه ثروت که مال خودشون نیست دست یه تعداد انسانهای چپاول گر است . باید بریم خودروهای درپیت با قیمت های نجومی بخریم

  • روح‌الله

    اینارو چرا تبلیغ میکنی.اینارو برای مادرست نکردن که.مگه تو خواب قیمت این ماشینو تو ایران زیردوسه میلیارد ببینیم.والا

  • رو ح لاه نوری

    دادش ما مردم ایران مردمی نیستیم خودمون خریم که تولید کننده بنگاه دار وارد کننده همه سوارشدن اگه. برای آشغالهای که تولید می‌کنند صف نکشیم اینجور سوارشدن نمیشند که همچین آرزو شده برامون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار