گوناگون

گزینه های جانشینی منصوریان، دلیل ابقای او!

گزینه های جانشینی منصوریان، دلیل ابقای او!

پارسینه: اعتراض هواداران استقلال، کار را به فضای مجازی و صفحه اینستاگرام وزیر ورزش کشاند تا سلطانی فر وزیر ورزش دولت روحانی مجبور شود صفحه خود را پرایوت کند!

گزینه های جانشینی منصوریان، دلیل ابقای او!
گزارش _ تحریریه پارسینه | هرچند جلسه هیات مدیره باشگاه استقلا قرار بود عصر دیروز در محل ساختمان باشگاه برگزار شود اما ای اتفاق رخ نداد و سه نفر از اعضای هیات مدیره به صورت مخفیانه جلسه تشکیل دادند تا با نفوذ خود هرچه سریعتر منصوریان را برکنار کنند.

در حال حاضر اکثریت هواداران استقلال خواهان برکناری منصوریان هستند و در میان مدیران هم کم نیستند کسانی که موافق این برکناری هستند اما با وجود این، ممکن است منصوریان تا اطلاع ثانوی در استقلال ابقا شود. علت این اتفاق هم نه حمایت از او، بلکه نبودِ گزینه‌های جانشینی مطمئن است. در حال حاضر از جواد زرینچه، پرویز مظلومی، مهدی پاشازاده، مجید نامجومطلق،صمد مرفاوی و ... به عنوان گزینه‌های جانشینی منصوریان نام برده می‌شود که هواداران استقلال حاضر به حمایت از هیچکدام از این گزینه‌ها هم نیستند. آنها معتقدند که یک مربی بزرگ خارجی باید هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و اعتماد به گزینه‌هایِ امتحان پس‌داده‌ی داخلی دقیقا مصداق افتادن از چاله به چاه است. آنها در فضای مجازی هم نظر خود را به شکل گسترده‌ای منتشر کرده‌اند و حالا مدیران باشگاه به خوبی می‌دانند که هیچیک از گزینه‌های داخلی از حمایت هواداران برخوردار نخواهند بود زیرا به اندازه منصوریان هم محبوب نیستند؛ به همین دلیل ممکن است با وجود نارضایتی عمیق از عملکرد منصوریان، او همچنان و البته تا اطلاع ثانوی - شاید تا دربی رفت - روی نیمکت استقلال باقی بماند.
بعد از شکست تیم استقلال تهران در شهر جم مقابل پارس جنوبی، هواداران این تیم هجمه سنگینی از حملات خود را نسبت به وزیر ورزش آغاز کردند.

علیرضا منصوریان تنها فردی نبود که بعد از شکست استقلال مقابل پارس جم مورد انتقادات تند و هجمه حملات هواداران استقلال قرار گرفت. تیم مدیریتی باشگاه استقلال هم از این گزند بی نصیب نماند و هواداران این تیم نسبت به عملکرد هیات مدیره هم نقد های تندی داشتند. اعتراض استقلالی ها به اینجا هم ختم نشد و در فاز بعدی حملات این تیم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بود که هدف حملات و انتقادات تند هواداران استقلال واقع شد.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حجم بالای انتقادات هواداران استقلال صفحه خود در فضای مجازی را به حالت خصوصی در آورد و با بستن این صفحه باعث شد تا از حجم حملات به خودش کاسته شود. در واقع این اولین و شاید هم تنها واکنش وزیر ورزش به نارضایتی هواداران استقلال از شرایط کنونی تیم شان بود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار