گوناگون

نمایشنامه "بیتل‌ها" از بانوان بی‌سرپرست حمایت می‌کند

پارسینه: نمایشنامه "بیتل‌ها" نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی عباس غفاری روز شنبه 27 مهرماه ساعت 19 در حمایت از بانوان بی‌سرپرست در فرهنگسرای نیاوران خوانش می‌شود.

"بیتل‌ها" از بانوان بی‌سرپرست حمایت می‌کنند غفاری درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به گفت: قرار است روز شنبه 27 مهرماه در برنامه نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای اندیشه نمایشنامه "بیتل‌ها" را خوانش کنیم. این نمایشنامه به دعوت از مؤسسه حمایت از بانوان بی‌سرپرست خوانش می‌شود.



این کارگردان تئاتر درباره نویسنده و عوامل نمایشنامه "بیتل‌ها" افزود: این نمایشنامه نوشته محمد چرمشیر است و بهناز جعفری، فریبا کامران، لیلی رشیدی و آیه کیانپور نقش‌خوان‌های "بیتل‌ها" هستند. پژمان عبدی و مهتا کریمی هم به عنوان دستیار با من در این اجرا همکاری می‌کنند.



وی درباره داستان نمایشنامه "بیتل‌ها" گفت: این نمایشنامه روایتگر قصه 4 دوست است که در یک شب اتفاقی برای‌شان رخ می‌دهد. این امر باعث می‌شود رازی که بین‌شان بوده فاش شود.



غفاری درباره زمان نگارش این نمایشنامه توسط محمد چرمشیر یادآور شد: این نمایشنامه در دهه 70 نوشته شده ولی تا به امروز هیچگاه اجرا نشده است.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار