گوناگون

برای یک عروسی لاکچری اهرام مصر را قرق کردند!

برای یک عروسی لاکچری اهرام مصر را قرق کردند!

گزارشی از جزئیات برگزاری مراسم عروسی مجلل یک میلیاردر در محوطه اهرام باستانی و ابوالهول جیزه را در ادامه برای شما جمع‌آوری کردیم.

به گزارش پارسینه، برای برگزاری مراسم عروسی لاکچری یک میلیاردر، «اهرام باستانی مصر» و «ابوالهول جیزه» به مدت کوتاهی در هفته جاری بسته شدند و به عموم مردم دسترسی ممنوع شد.

با هزینه حدود ۳ میلیون دلار برای بخشی از مراسم جشن هفته‌ای عروسی، «آنکور جین» (۳۴ ساله و بنیان گذار اپلیکیشن خانه یابی Bilt Rewards و میلیاردر حوزه فناوری) و «اریکا هموند» (۳۲ ساله و ورزشکار در حوزه کشتی کج) محوطه اهرام باستانی و مجسمه عظیم «ابوالهول» را برای عموم مردم بستند. مهمانان این مراسم، علاوه بر بازدید نزدیک از مجسمه «رامسس دوم»، در یک تور خصوصی اهرام و ابوالهول را دیدند.

این زوج همچنین میزبان جشنی در «موزه بزرگ مصر» بودند، که گمان می‌رود بزرگترین موزه جهان مختص یک تمدن باشد. هنوز انتظار می‌رود که این موزه با هزینه ساخت یک میلیارد دلار، در سال جاری میلادی افتتاح شود.

در این مراسم، «جین» و «هموند» در غروب آفتاب و در میان دو هرم مصر باستان ازدواج کردند. مقامات مصر نیز از این مراسم حمایت کردند و وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر، «زاهی حواس»، به عنوان مهمان در این مراسم شرکت کردند. طبق گزارش، این زوج برای برگزاری جشن در نزدیکی مجسمه «رامسس دوم» حدود ۲۰۰ هزار دلار هزینه کرده‌اند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار