گوناگون

۲ ملی پوش ایرانی که باید اخراج می‌شدند!

۲ ملی پوش ایرانی که باید اخراج می‌شدند!

شبکه ورزشی تلویزیون ترکمنستان دقایقی پس از پایان بازی این تیم مقابل ملی‌پوشان کشورمان به تحلیل مسابقه پرداخت و ادعای عجیبی را در مورد دو ملی پوش ایران مطرح کرد.

اگرچه تیم ملی ایران نتوانست کیفیتی همطراز با مسابقه رفت مقابل ترکمنستان ارائه کند و البته چمن مصنوعی هم مزید برعلت شد تا شرایط برای ما نامساعد شود اما با این وجود توانستیم میزبان خودمان را شکست بدهیم و ضمن شکستن طلسم پیروز نشدن مقابل ترکمنستان در داخل خانه خودش، شرایط صعودمان را نیز به طرز قابل ملاحظه‌ای ارتقا ببخشیم.

البته نکته قابل تامل اینجاست که دقایقی پس از پایان مسابقه، شبکه ورزشی تلویزیون ترکمنستان تحلیل بازی را در دستور کار خودش قرار داد و مجری این برنامه بر روی صحنه‌هایی که منجر به کارت زرد گرفتن محمدحسین کنعانی‌زادگان و رامین رضاییان شد، حسابی فوکوس کرده بود. در ادامه صحنه‌های دیگری از این دو ملی پوش باسابقه از برنامه مذکور روی آنتن رفت و مجری با اشاره به خطاهای رامین و محمدحسین در داخل زمین، مدعی شد داور با آنها مهربانانه رفتار کرد و باید هر دو نفر از زمین اخراج می‌شدند! البته واقعاً قضیه اینطوری نبود و رضائیان و کنعانی‌زادگان تحت هیچ شرایطی مستحق دریافت کارت قرمز نبودند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار