گوناگون

واکنش عجیب باشگاه علیپور به پیشنهاد پرسپولیس

واکنش عجیب باشگاه علیپور به پیشنهاد پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای جذب علی علیپور است.

پارسینه:  هفته گذشته باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به باشگاه ژیل ویسنته اعلام کرد که قصد خرید علی علیپور را در نقل و انتقالات زمستانی دارد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پیش از ارسال نامه مذاکرات خود را با نماینده علی علیپور انجام داد و به توافقات شخصی هم رسید تا رضایت ژیل ویسنته، آخرین مانع برای این انتقال باشد.

نکته جالب اینکه در ابتدا خوش‌بینی زیادی به این انتقال وجود داشت و سرخ‌پوشان تصور می‌کردند که حتی امکان دارد تا اردوی ابوظبی مراحل انتقال طی خواهد شد.

اما برخلاف امید اولیه، باشگاه ژیل ویسنته حتی پاسخ نامه پرسپولیس را هم نداد تا بعد از یک هفته پرسپولیس از بازگشت آقای گل خود ناامید شود.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا باب گفت‌وگو را برای جذب علی علیپور باز کند اما عدم پاسخ به نامه اولیه، اقدام عجیبی است که از سوی باشگاه ژیل ویسنته انجام شده و مدیران باشگاه پرسپولیس را شگفت‌زده کرده چرا که آنها تصور می‌کردند ژیل ویسنته آماده مذاکره و توافق باشد.

به هر حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و نخست آیا باشگاه پرتغالی جواب پرسپولیس را می‌دهد و سپس چه رقمی را بابت انتقال این مهاجم طلب خواهد کرد.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار