گوناگون

موبایل مفهومی جدید سامسونگ دور مچ دست بسته می‌شود+ فیلم

سامسونگ علاوه‌ بر کانسپت یک گوشی که به‌ دور مچ دست خم می‌شود، از چهار گجت جذاب دیگر نیز رونمایی کرد.

پارسینه: سامسونگ همیشه محصولات مفهومی جالبی را در نمایشگاه‌های جهانی معرفی می‌کند. در کنگره جهانی موبایل امسال، این شرکت کره‌ای از کانسپت گوشی خم‌شونده خود رونمایی کرد که می‌توانید آن را به دور مچ دست خود ببندید. سامسونگ دیسپلی از چهار کانسپت جذاب دیگر نیز رونمایی کرده است. در این کانسپت‌ها یک اسپیکر، کیس ایرباد، هدفون بلوتوثی و سوئیچ خودرو را می‌بینیم که روی آن‌ها نمایشگرهای مختلفی نصب شده و کارایی این محصولات را افزایش داده است.

براساس گزارش CNET، سامسونگ از کانسپت گوشی خم‌شونده خود با نام Cling Band رونمایی کرد. این گوشی صفحه‌نمایش OLED منعطفی دارد و بسته به نوع استفاده، می‌تواند یک گوشی یا یک ساعت هوشمند باشد. در حالت عادی، ظاهر این گوشی تفاوتی با سایر گوشی‌ها ندارد. در پنل پشتی این گوشی لولاهایی را می‌بینیم که در بالای آن دوربین و حسگر سلامتی قرار گرفته‌اند.

با توجه به تصاویر و گزارش‌ها، وقتی گوشی سامسونگ را دور دست خود خم می‌کنید، پنل پشتی آن شبیه به شیار پل‌های قدیمی می‌شود. در کنار دوربین نیز حسگر ضربان قلب قرار دارد، تا هنگام بستن آن به دور دست خود، ضربان قلب و سایر معیارهای سلامتی شما را ردیابی کند. این کانسپت هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و مسلماً مشکلاتی نیز دارد. برای مثال، اندازه بزرگ آن مانع می‌شود تا همیشه دستگاه را به دور دست خود ببندید و وقتی بخواهید از آن مثل یک گوشی عادی استفاده کنید، حسگرهای سلامتی عملاً بلااستفاده می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار