گوناگون

عذرخواهی ویدئویی آیت الله صدیقی از مردم درباره شایعات اخیر+ فیلم

عذرخواهی ویدئویی آیت الله صدیقی از مردم درباره شایعات اخیر+ فیلم

آیت‌الله صدیقی در ویدئویی با توضیح دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله کاظم صدیقی امروز جمعه دهم فروردین با انتشار ویدئویی در خصوص حواشی اخیر درباره تأسیس مؤسسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) گفت: حوزه علمیه امام خمینی (ره) لازم داشت یک مرحله پیش حوزوی داشته باشد و تصمیم گرفتیم مؤسسه‌ای ثبت کنیم که مقدمات تشکیل مؤسسه فرهنگی را تسهیل و سپس آن مؤسسه منحل شود.

وی افزود: در تأسیس مؤسسه غفلتی صورت گرفت که این غفلت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم.

آیت الله کاظم صدیقی ادامه داد: از اعضای مؤسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: اموال حوزه با تأسیس مؤسسه جابجا نشده است.

آیت الله کاظم صدیقی ادامه داد: مؤسسه منحل شد و ملک مزبور رسماً به حوزه منتقل شده و به ثبت رسمی رسیده است و در افراد تغییراتی ایجاد شد.

آیت الله کاظم صدیقی تاکید کرد: توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از نزدیکان و غیر نزدیکان در اجرای قانون حتماً به حساب اشخاص رسیدگی شود.

 

حجم ویدیو: 30.18M | مدت زمان ویدیو: 00:08:32 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • سعید

    شایعه نبوده براساس مستندات کاملا شرح انتقال و سوء استفاده مشخص و مبرهن است البته با اشراف آقایان به قانون و شرع...

  • وطندار

    واقعا کشور جالبی داریم
    آقایی که خودر مقدس ترین شخص در نطام حکومتی در چشم مردم جلوه داده اموال عمومی را به نزدیکان خود میدهد اگر کسی متوجه نشد که نوش جانشان واگر گندش در آمد با یک پیام ویدئویی عذر خواهی میکند وهمه چیز را به گردن دشمنان نظام می اندازد فکر میکند همه چیز تمام شده است یکی نیست بگوید مرد حسابی تو در خوش بینانه ترین حالت تخلف بزرگی کردی رفتی دفتر خانه سند زدی اموال حوزه را به نام پسرانت به یک هزارم قیمت واقعی ونوشتی پولش را نقدا گرفته ام آن وقت می گویی اعتماد بیجا کردم اعتماد بیجا تورا به دفترخانه برده است؟
    پسرانت امدند دفتر خانه سند را به نامشان کردی به تو نگفتند برای چی به دفترخانه رفتی ؟
    خودت نپرسیدی برا ی چا کاری به دفتر خانه میروی ؟
    و.............................
    واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    جناب صدیقی شما که خودتان سالها در قوه قضائیه شاغل بوده و سمت های متعدد قضایی داشته و هم اکنون نیز مشاور ریاست قوه قضائیه هستید، بهتر از هر کسی می دانید که عذرخواهی مجرم از جرم ارتکابی مانع مجازات او نمیشود و بیانیه ویدئویی شما دائر بر عذرخواهی از خداوند متعال و مردم ایران اقدامی فریبکارانه برای تطهیر و مظلوم نمایی و حفظ مناصب حکومتی و فرار از مجازات خود و فرزندانتان است .

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ مکن قلب خود را پر از بغض وکین __ اگر پایبندی به قر آن و دین __ بکن باور این را که هرگز نرست __ کسی ضد دین گر کمر را ببست __ مده عزت خویشتن را ز دست __ مکن خود بدست خودت خویش پست __ نیارد کسی با خدا جنگ کند __ چرا پس جهان را بخود تنگ کند __ خصوصاََ در ایران مهد شرف __ بکوش تا نگردی به اسلام طرف __ دهنها ز دشمن کنند خرد خلق __ برند لازم ار شد سرش را ز حلق __ پس هیچگه نخواهی بخواستت رسید __ مکن خویش بیهوده هر گز فسید __

  • ناشناس

    خیلی مسخره است
    شایعه،,!!!!!¡

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار