گوناگون

امیرعبداللهیان به استقبال هنیه در تهران رفت

 امیرعبداللهیان به استقبال هنیه در تهران رفت

وزیر امور خارجه کشورمان امروز سه شنبه از اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ساختمان وزارت امور خارجه استقبال کرد.

اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که به‌منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده، ظهر امروز سه‌شنبه 7 فروردین با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه علی الخصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه باختری بحث و تبادل نظر شد.

هنیه همچنین در طول این سفر با برخی از مقامات ایران دیدار خواهد کرد.

این دومین سفر هنیه به تهران بعد از عملیات طوفان‌الاقصی است. وی پیشتر در آبان ماه در سفر خود به تهران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از 170 روز جنگ در غزه قطعنامه‌ برقراری آتش‌بس فوری را تصویب کرد.

14 عضو از 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه‌شده توسط اعضای غیردائم رأی مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به‌عنوان عضو دائم این شورا، رأی ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه به تصویب رسید.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار