گوناگون

فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

 فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در ادامه فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید.

به گزارش پارسینه و به نقل از تصویر زندگی؛ یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت. فال روزانه تاروت امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

♈ فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت عشاق : امروز روابط شما به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید ثبات عاطفی که به دنبالش هستید را در رابطه با شخصی که مورد اعتمادتان است پیدا کنید. اگر احساس کردید که این شخص به اندازه ای که انتظار دارید به شما نزدیک نمی شود دلسرد نشوید، او به احتمال زیاد سعی دارد به شما اجازه دهد فضای شخصی خودتان را داشته باشید و نمی خواهد طوری رفتار کند که احساس خفگی کرده و به یکباره از او دلزده شوید.

♉ فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت خورشید : امروز سعی کنید سحرخیز باشید تا روز طولانی تری داشته باشید. شاید ترک کردن تخت گرم و نرمتان کار دشواری باشد اما آنچه در مقابل به دست خواهید آورد ارزش این از خود گذشتگی را دارد. امروز انرژی کیهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید عملکرد بسیار بالایی داشته باشید و تا پایان روز کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید آرامش خود را در رفتار با اطرافیانتان حفظ کرده و خشم خودتان را کنترل کنید.

♊ فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت ابله : اگر شخصی یا چیزی متعلق به شما و زندگیتان نباشد هر چه بیشتر برای نگه داشتن آنها تلاش کنید کمتر موفق خواهید بود و زودتر آنها را از دست خواهید داد، درست مثل اینکه بخواهید ماهی خیسی را در دست خود نگه دارید، هر چه بیشتر آن را فشار دهید احتمال اینکه از دستتان بیرون بپرد بیشتر است. اگر مال شما نیست چه بهتر که زودتر از زندگیتان خارج شود. شاید بخواهید سرتان را مثل کبک زیر برف کنید، اما امروز هیچ راهی برای فرار از واقعیت وجود نخواهد داشت.

♋ فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت جهان : امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود و شما به خاطر زحماتی که می کشید و کارهایی که می کنید مورد تقدیر و تحسین اطرافیان قرار خواهید گرفت. امروز تا می توانید به ظاهر خودتان برسید و بهترین لباس های خود را به تن کنید. امروز کارهای نیمه تمامتان و تمام چیزهایی که درک نمی کنید و مسائل متافیزیکی ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و هر چقدر بیشتر به آنها فکر می کنید کمتر به نتیجه ای که قانعتان کند دست پیدا می کنید.

♌ فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت امپراطور : امروز ممکن است از ساعات اولیه روز مسائل و مشکلاتی که برایتان پیش می آیند باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشوند اما با نزدیک شدن بعدازظهر اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت. در روابط خود وقتی یک مشکل را مورد بحث قرار دادید دیگر پرونده ی آن را ببندید و برای اثبات این که حق با شما بوده است مرتبا دوباره بحث را سر جای اولش نکشانید. شخصیت شما به گونه ای است که مدام به پیشرفت و رشد در زندگیتان نیاز دارید؛ اگر شغلتان به گونه ای است که اجازه این پیشرفت را به شما نمی دهد و از آن لذتی نمی برید شاید وقت آن رسیده که به فکر کار تازه ای باشید.

♍ فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت ستاره : چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید امروز شما در موضع برتر قرار خواهید داشت، پس تا می توانید از این فرصت بهره ببرید. کارها آنقدر دارند خوب پیش می روند که حتی خودتان هم متوجه اینکه چه روز خوبی را دارید می گذرانید نیستید. چند دقیقه ای سر جایتان لم دهید و به اینکه امروز چقدر خوش شانس هستید فکر کنید. امروز شما دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید و همین مسئله باعث می شود برای انجام کارهای خیر داوطلب باشید.

♎ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت اعتدال : موفقیت تنها به چیزهایی که در دنیای حرفه ای به دست می آورید محدود نمی شود. امروز افکار خود را روی زندگی شخصی خود متمرکز کنید، شاید مجبور شوید بعضی چیزها در زندگی حرفه ای خود را قربانی کنید تا وقت بیشتر برای خودتان و خانواده تان بگذارید، اما مسلما آنچه در مقابل یه دست می آورید ارزشی خیلی بیشتر از آنچه قربانی می کنید را دارد. باید از اینکه عزیزانتان اولویت اصلیتان در زندگی باشند به خودتان افتخار کنید.

♏ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت پاپ : امروز شما توجه زیادی به مدیریت زمان دارید و تعهد زیادی نسب به انجام وظایف خود احساس می کنید. خوشبختانه با ایجاد چند تغییر کوچک می توانید اثرات مثبت بسیاری روی روند پیشرفت خود ایجاد کنید و در مسیر درست قرار بگیرید. اگر اولویت هایتان را مشخص کرده و بر اساس آنها پیش بروید قطعا نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. شما طی چند هفته ی گذشته خیلی روی اعتماد به نفس خود کار کرده اید و امروز موقعیتی برای نشان دادن جسارت و استقلال فکریتان می تواند باشد.

♐ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم : امروز شما با ذهنی آشفته از خواب بیدار می شوید. احساساتتان آنقدر به هم ریخته هستند و تصمیم گیری آنقدر برایتان دشوار است که حتی در مواردی که مجبور به تصمیم گیری باشید هم اینکار برایتان غیر ممکن به نظر می رسد. گزینه هایی که در برابر خود دارید بسیار زیاد هستند و دلتان می خواهد که همه ی آنها را انتخاب کنید. تا پیش از فرا رسیدن امشب از لحاظ روانی حال بسیار بهتری خواهید داشت، پس کمی دندان روی جگر بگذارید.

♑ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت کیمیاگر : شما انگیزه ی بسیار زیادی برای بالا رفتن از پله های نردبان ترقی احساس می کنید و این اراده و پشتکاری که از خود نشان می دهید قطعا شما را به جایی که انتظار دارید خواهد رساند. شما حساسیت زیادی نسبت به انتخاب بهترین راه ممکن برای به انجام رساندن وظایف خود به بهترین نحو دارید. اما باید مواظب باشید که بیش از حد روی جزئیات تمرکز نکنید تا اصل کار از دستتان در نرود. شاید نگران مسائل مالی باشید، اما خیالتان از این بابت راحت باشد که همه چیز در نهایت به نفع شما روبراه خواهد شد.

♒ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت ارابه : امروز صبح ممکن است که اوضاع برای شما کمی بهم ریخته باشد، اما تا نیمه های روز همه چیز خیلی بهتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد تمام صبح را در خانه مانده و تا می توانید استراحت کنید. به این صورت می توانید از نیمه ی دوم روز به بهترین نحو استفاده کنید. شاید حتی پس از پایان انجام کارهایتان هنوز وقت و انرژی کافی برای لذت بردن از یک قرار دو نفره ی رمانتیک را داشته باشید. شاید در ذهنتان برای یک مسافرت رویایی برنامه ریزی کنید.

♓ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت عدالت : از اینکه در بده و بستان هایی که در زندگیتان دارید تعادل وجود داشته باشد اطمینان حاصل کنید. اگر کسی از شما تعریف می کند، قدر این محبت او را بدانید و حرفش رابه عنوان کلماتی غیر صمیمانه در نظر نگیرید. شما هم در تعریف کردن از دیگران سخاوتمند باشید. این کار بی آن که هیچ هزینه ای برای شما داشته باشد باعث خوشحالی اطرافیانتان خواهد شد، آیا معامله ای از این پر منفعت تر هم وجود دارد؟

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار