گوناگون

گزارش تصویری از پایگاه پهپاد هوافضای سپاه پاسداران

گزارش تصویری از پایگاه پهپاد هوافضای سپاه پاسداران

دانش آموزان سمپاد سراسر کشور در جریان اردوهای راهیان پیشرفت و امید با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایگاه پهپاد هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موقعیت حضرت علی اکبر (ع) خوزستان بازدید کردند.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ دانش آموزان سمپاد امروز از پایگاه پهپاد هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موقعیت حضرت علی اکبر (ع) خوزستان بازدید کردند.

پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پَهپاد که به آن هواپیمای بدون سرنشین (به انگلیسی: Unmanned aerial vehicle) نیز می‌گویند، گونه‌ای هواگرد هدایت‌پذیر از راه دور بدون سرنشین با هدایت کنترلی است.

پرواز پهپادها ممکن است تحت کنترل از راه‌دور توسط یک خلبان، یا با درجات مختلفی از خودمختاری، مانند کمک توسط خلبان خودکار (autopilot)، تا هواپیماهای کاملاً خودمختار که هیچ شرطی برای مداخله انسانی ندارند و بدون نیاز به هدایت انجام شود. پهپادها را می‌توان به روشی دیگر هدایت کرد. به این شکل که از قبل نقاطی برای آنها انتخاب کرد و پهپاد روی این نقاط حرکت می‌کند و عملیات انجام می‌دهد.

پهپادها در ابتدا، در طول سدهٔ بیستم برای مأموریت‌های نظامی که برای انسان‌ها بسیار «کسل‌کننده یا خطرناک» بودند، ساخته شدند و در قرن بیست و یکم به دارایی‌های ضروری برای اکثر ارتش‌ها تبدیل شدند. با بهبود فناوری‌های کنترل و کاهش هزینه‌ها، استفاده از آنها به بسیاری از برنامه‌های غیرنظامی گسترش یافت. این کاربردها شامل عکاسی هوایی، تحویل و ارسال کالا، کشاورزی، کاربردهای پلیسی و نظارتی، بازرسی از زیرساخت‌ها، کاربردهای علمی و تحقیقاتی و مسابقات هواپیماهای بدون‌سرنشین است.

 

ارسال نظر

  • ایران وطنم

    ماشاالله لاحول ولا قوت الا بالله العلی العظیم

    • ...

      زنده باد ایران و ایرانی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🦾🇮🇷🦾🇮🇷🦾🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

  • حسن روزدار

    هرجا سخن که از پهپاد است نام نامی ونام آوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه پیروز و قدرتمندایران وپرنده بدون سرنشین مهاجر میدرخشد
    من خودم به شخصه به نیروهای سپاه پاسداران باهوش و باذکاوت می بالم وافتخارمیکنم که دردفاع مقدس باتکنولوژی ضعیف اون دوروزمانه مهاجررابه خدمت گرفته وضربات مهلک آوری به نیرو‌های بعثی وصدام یزیدکافرآن دوره وادمیکردندومطمئنم هر ایرانی ایران دوست وطن پرست مسلمان سپاه پاسداران غیورجمهوری اسلامی ایران راتحسین وبرایشان افتخار کرده ومی بالند،درودبرسیدعلی خامنه‌ای وایران و ایرانی های مسلمان

  • مهدی

    ادم فکر میکنه اون تویوتا های ژاپنی نباشن اون هم چند میلیاردی این مدل پهباد اصلا کارایی ندارن ، شما که ادعا تون میشه یک خودروی داخلی برای پرواز پهبادتون استفاده کنید .

    • انواری

      باید از روسیه خرید کنن آیا روسیه تویوتا دارد

    • ذ

      داداش اون پهبادهای هم خارجی هستند

  • رر

    ماشین‌ها میتسوبیشی ژاپن هست؟ عجب وانتهایی هستند کاش یکیشو داشتم

  • 🇮🇷

    پایند ایران کشوری که با قایق ماهی گیری می جنگید و حالا...

  • ...

    زنده باد سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی 🇮🇷🇮🇷🦾🇮🇷🇮🇷

  • ...

    زنده باد نیرو های مسلح ایران اسلامی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🦾🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

  • یاسر

    الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر
    درود بر سپا این سازمان قدرتمند درخدمت مردم ایران
    دلسوز ایران وکسانی که حرف امام خامنه‌ای رو نمیزارن زمین بمونه و درود به دانشمندان سپاهی
    مردان خالص خدا فقط سپاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار