گوناگون

فال روزانه تاروت جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

فال روزانه تاروت جمعه 27 بهمن ۱۴۰۲

در ادامه فال روزانه تاروت جمعه 27 بهمن ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید.

پارسینه : یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت. فال روزانه تاروت امروز جمعه 27 بهمن ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت تک سکه، معکوس

فروردینی ماهی جان، چه چیزی شما رو عقب نگاه داشته؟ دریچه ای از فرصت برای شما باز می شود و ممکن است احساس نکنید که زمان مناسبی است. زمان ممکن است هرگز مناسب نباشد، و شما فقط باید ریسک کنید و مسائل را کشف کنید. اگر می دانید این همان چیزی است که می خواهید، مسیر خود را انتخاب کنید و به دنبال آن بروید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

 اردیبهشت ماهی، رویاهای خود را باور کنید. شما آماده سفری جدید هستید، اما قبل از اینکه هدف خود را دنبال کنید، برنامه عمل خود را تنظیم کنید. چیزها را نقشه برداری کنید. عجول بودن می تواند منجر به خطاهایی شود که رفع آنها سخت است. دانستن اینکه در هر مرحله باید چه کاری انجام دهید ممکن است بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد کند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شش جام، برعکس

خرداد ماهی عزیز، گذشته به شما یادآوری می‌کند که قبلاً چه کسی بوده‌اید، اما می‌توانید به این فکر کنید که از الان بهتر است. از گذشته خود به عنوان یک پله استفاده کنید، نه جایی که در آن زندگی می کنید. شما نمی‌خواهید آینده خود را از دست بدهید، زیرا حواس‌تان به چیزی است که دیگر هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

تیرماهی جان، شما نمی توانید همه را درست کنید. ممکن است اتفاقات ناخوشایندی بیفتد، و اگر فردی به انجام کاری که می داند برای او مناسب نیست ادامه دهد، ممکن است لازم باشد به زندگی اجازه دهید تا نور را به او نشان دهد. دوست داشتن از راه دور ممکن است بهترین نوع عشق در حال حاضر باشد. عشق سخت هرگز به راحتی نمی توان داد، اما کار می کند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت قدرت

مرداد ماهی، برای اینکه به یک فرد نشان دهید که ستون فقرات دارید، چیز زیادی لازم نیست. شما در رابطه خود یک مرز تعیین می کنید و اجازه نمی دهید طرف مقابل از آن عبور کند. آنها ممکن است شما را آزمایش کنند، اما به اعتقاد خود محکم بمانید. شما نمی خواهید چشم پوشی کنید. وادار کردن این شخص به شما در آینده سخت تر خواهد بود.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت امپراطور ، معکوس

شهریور ماهی، نگرش و غرور می تواند بهترین روابط را از بین ببرد، بنابراین در حال حاضر، شما و شریک زندگی تان ممکن است بخواهید آتش بس بگیرید و متمدنانه صحبت کنید. مشکل را بگیرید و آن را از احساسات خود جدا کنید. وقتی بتوانید عینی باشید، خیلی چیزهای بیشتری را می توان حل کرد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مهرماهی عزیز، شما ممکن است در تفکر مدرن باشید، اما بخشی از زندگی شما ممکن است نیازی به تغییر نداشته باشد. شما می توانید در یک زمینه از زندگی فردی عادت باشید و به شدت خود را با دیگری سازگار کنید. این شما را منافق نمی کند. این بدان معنی است که شما بسیار تکامل یافته اید و می توانید انتخاب کنید که چه چیزی برای شما مفید است.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت احمق

آبان ماهی ها، یک معامله خوب می تواند باعث شود وقتی پولی برای خرج کردن ندارید برای خرید یک کالا عجله کنید. مطمئن باشید که تصمیم شما برای پول بلندمدت منطقی است. آیا صبر کردن به درد شما می خورد؟ اگر نه، صبور باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت سه سکه، معکوس

آذر ماهی جان، زمانش درست نیست دوستان شما در چنین مدت کوتاهی آماده نخواهند شد. ممکن است در حال حاضر نتوانید منابع را جمع آوری کنید. ممکن است احساس کنید که یک لحظه بزرگ را از دست داده اید، اما شاید کائنات در حال آزمایش شما باشد و بعداً فرصت بهتری برای شما پیش بیاید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت شوالیه جام، معکوس

دی ماهی عزیز، شما نمی خواهید به کسی اجازه دهید دکمه های شما را فشار دهد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که احساسات خود را کنترل کنید. ممکن است امروز احساس خاصی داشته باشید، اما با گذشت زمان، یاد می‌گیرید که احساسات شما را کور کرده و راه حلی پیدا کرده‌اند. زمانی که احساسات تحت کنترل هستند و به همه چیز فکر کرده اید، چیزهایی که نیاز دارید، راحت تر به سراغ شما می آیند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

بهمن ماهی عزیز، یک شروع جدید شما آماده شروع یک سفر جدید هستید، اما کدام مسیر را باید طی کنید؟ هر دوی آنها در حال حاضر برای شما عالی به نظر می رسند. این بدان معنی است که شما باید به قلب خود گوش دهید و آن را با اهداف خود مقایسه کنید. اهداف شما چراغ راهنمای شما هستند. اگر این تصمیم به شما کمک نمی کند مستقیماً به آنجا برسید، شاید این فقط یک مسیر انحرافی است که باید نادیده بگیرید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز جمعه 27 بهمن ماه 1402 برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت هفت سکه

اسفند ماهی ها، آرامش و سکوت. شما به مدتی آرام نیاز دارید بدون اینکه کسی حرف شما را قطع کند. برای نوشتن و خواندن، تأمل و لذت بردن از یک کاردستی به زمان نیاز دارید. تو انسان هستی و خسته هم می شوی. استراحت کن.

منبع: سلام دنیا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار