گوناگون

صراحت لهجه الکس فرگوسن، دل خبرنگار را شکست!

صراحت لهجه الکس فرگوسن، دل خبرنگار را شکست!

سرالکس فرگوسن در مصاحبه زنده با خبرنگار اسکای اسپورت با صراحت اعلام کرد که تاتنهام هیچوقت قهرمان لیگ برتر نخواهد شد.

پارسینه: سر الکس فرگوسن در مصاحبه‌ای زنده قلب خبرنگار اسکای اسپورت را شکست. سرمربی افسانه‌ای سابق منچستریونایتد با مت چپمن خبرنگار گفتگو کرد و چپمن که یکی از هواداران پر و پا قرص تاتنهام است از فرگوسن پرسید که آیا تیم محبوبش هرگز قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ اسکاتلندی ۸۲ ساله بلافاصله پاسخ داد: «نه.» سپس خندید و دوباره گفت: «نه». چپمن با ناراحتی پاسخ داد: «کجاش خنده‌دار است؟ دل من را شکستی.»

فرگوسن در حالیکه دست‌هایش را در جیب‌هایش گذاشته بود، گفت: «آخرین باری که آن‌ها قهرمان شدند سال ۶۱ بود... خوب، مدت زیادی گذشته. اما رقابت بین لیورپول و منچسترسیتی امروز بسیار قدرتمند است. حتی برای یونایتد.» چپمن سپس با پوزخند گفت: «من فکر می‌کنم که اسپرز بیشتر از یونایتدِ این روزها شانس قهرمانی دارد.» فرگوسن بلافاصله پاسخ داد: «امکان ندارد.» چپمن مکالمه را به پایان رساند و گفت: «متشکرم سر الکس. مثل همیشه صحبت با سرالکس فرگوسن دوست‌داشتنی است.»

هواداران این مکالمه را دوست داشتند و واکنش‌های زیادی نشان دادند. خیلی‌ها به تحسین فرگوسن پرداختند، و عده‌ای معتقد بودند که اسپرز می‌تواند همه را غافلگیر کند. یکی از آنها هم نوشت: «فرگی دروغ نگفت، چرا دل خبرنگار شکست؟» و شخص دیگری که به وضوح طرفدار اسپرز بود نیز اذعان داشت: «او در مورد ۱۰ سال پیش که سیتی بر انگلیس تسلط نداشت نظری نداد؟»

فرگوسن در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شد اما همچنان در اکثر بازی‌های منچستریونایتد حاضر می‌شود.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار