گوناگون

ترکیب احتمالی استقلال برای رسیدن به صدر جدول

ترکیب احتمالی استقلال برای رسیدن به صدر جدول

احتمال می‌رود که بلانکو پس از نیمکت نشینی برابر گل گهر، امروز از ابتدا برای استقلال به میدان برود.

ورزش سه نوشت: استقلال برای تجربه یک پایان خوش در نیم فصل نخست لیگ برتر، به دنبال پیروزی در یک مسابقه خانگی است. آبی پوشان در شرایطی میزبان پیکان هستند که تمامی 6 مسابقه قبلی خود در خانه را پیروز شده‌اند و امروز نیز به دنبال صدرنشینی موقت هستند.

انتظار می‌رود که در ترکیب امروز استقلال، شاهد تغییراتی در بخش هجومی تیم باشیم و مهم‌ترین مورد، بازگشت گوستاوو بلانکو به ترکیب اصلی است. یک تغییر اجباری نیز، خروج جلالی محروم و ورود سلمانی است.

* حسینی در بازی قبل برابر گل گهر یک واکنش فوق العاده داشت و دروازه تیمش را نجات داد. او می‌خواهد نیم فصل را با کلین شیت برابر پیکان به پایان برساند.

* هنوز نه سلیمی و نه مرادمند به شرایط بازی نرسیده‌اند و نکونام همچنان مجبور است که از صالح حردانی در پست فول بک راست استفاده کند. روزبه چشمی و آرمین سهرابیان دیگر مدافعان استقلال هستند.

* در سمت راست، استقلال همچنان از کوین یامگا استفاده می‌کند. ابوالفضل جلالی نیز چهار کارته است و این بازی را از دست داده و آبی‌ها از جعفر سلمانی در سمت چپ بهره خواهند برد.

* در مرکز میدان نیز امید حامدی فر به مانند دیگر بازی‌های استقلال در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. جلوتر از او، مهدی مهدی پور به همراه آرش رضاوند بازی می‌کنند.

* مهرداد محمدی در بازی با گل گهر خوب ظاهر نشد اما احتمال دارد نکونام یک بار دیگر به این بازیکن اعتماد کند و او را از ابتدا به میدان بفرستد. بازگشت بلانکو و نیمکت نشینی آرمان، دیگر احتمال ترکیب آبی‌هاست.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار برابر پیکان:

سیدحسین حسینی – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – کوین یامگا – امید حامدی فر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار