گوناگون

تحویل کالا با پهپاد توسط آمازون به کجا رسید؟

تحویل کالا با پهپاد توسط آمازون به کجا رسید؟

آمازون تحویل کالا با پهپاد را در کالیفرنیا متوقف کرد.

به گزارش پارسینه، آمازون اعلام کرد که فرآیند تحویل کالا با استفاده از پهپادهای Prime Air خود را در کالیفرنیا به پایان رسانده است. این شرکت اعلام کرد که تحویل کالا با استفاده از پهپاد Prime Air در لاکفورد کالیفرنیا قطع شده است. این شهر که در مرکز کالیفرنیا واقع شده است، دومین مکان استفاده از پهپاد تحویل کالا توسط این شرکت در ایالات متحده بود، پس از کالج استیشن تگزاس.

آمازون جزئیات دقیق مربوط به این تصمیم را ارائه نکرده و صرفاً اعلام کرده است: "ما به همه‌ی کارکنان فعلی فرصت‌های شغلی در سایر مکان‌ها را ارائه خواهیم داد و به خدمت‌رسانی به مشتریان در لاکفورد با روش‌های تحویل دیگر ادامه خواهیم داد."

با ارائه سرویس Prime Air، مشتریان آمازون قادر به دریافت سریع‌تر کالاهای خود بودند. همچنین، آمازون بیان کرده است که فعالیت تحویل با پهپاد در کالج استیشن همچنان ادامه خواهد داشت و یک سایت جدید در تولسون آریزونا در آخرین ماه‌های سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

ex-Cover-093db7ccabe6b7454793445d13821318_XL-638b38d216701bf52431b56c_11zon

به‌نظر می‌رسد که تولسون، تنها مکانی خواهد بود که سرویس تحویل با پهپاد در آن گسترش می‌یابد و گسترش فعالیت در سایر نقاط تا سال ۲۰۲۵ به تعویق خواهد افتاد.

بسیاری از مقامات محلی این نوع تحویل را به عنوان فرصتی جذاب برای کاهش ترافیک و آلودگی محیطی می‌دانند. به‌عنوان مثال، شهردار فینیکس اظهار داشته است: "این نوع تحویل آینده‌نگرانه و بسیار هیجان‌انگیز است... تغییر به‌سمت تحویل بدون آلاینده‌ی بسته‌ها به ما کمک می‌کند تا آلودگی محلی را کاهش دهیم."

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار