گوناگون

ارتباط پنهانی زن ۲۶ ساله با مرد ۴۰ ساله ؛ نقشه زن شیطان صفت برای قتل عمد همسرش

ارتباط پنهانی زن ۲۶ ساله با مرد ۴۰ ساله ؛ نقشه زن شیطان صفت برای قتل عمد همسرش

کشف جسد یک مرد جوان در صحنه تصادف منجر به آتش‌سوزی کارآگاهان پلیس را با یک پرونده قتل روبه‌رو کرد که در آن همسر مقتول و مردی غریبه نقش داشتند.

پارسینه:  سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا در استان فارس گفت: خرداد سال‌ جاری واژگونی منجر به آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محورهای مواصلاتی استان فارس و مرگ راننده به پلیس گزارش شد، اما در بررسی صحنه توسط کارشناسان خبره تصادفات، واژگونی خودرو مشکوک اعلام شد.

وی ادامه داد: در استعلام از شماره پلاک خودرو، هویت راننده که مردی ۳۸ ساله بود، مشخص و محل سکونت وی در شهرستان فسا شناسایی شد. بنابراین، با دستور مرجع قضایی استان فارس، پرونده برای سیر مراحل قانونی به شهرستان فسا تحویل و به دلیل احتمال قتل عمد با برنامه‌ریزی دقیق، برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه مأموران پلیس تحقیقات ویژه خود را در این خصوص آغاز کردند، تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس به همسر ۲۶ ساله این مرد مشکوک شدند و در ادامه مشخص شد آنها با هم اختلافاتی نیز داشته‌اند.

وی افزود: بدین ترتیب پلیس همسر مقتول را تحت نظر قرار داده و به ارتباط وی با یک مرد ۴۰ ساله پی بردند. کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، هر دو نفر را دستگیر کردند و در تحقیقات تخصصی پلیس، آنها به قتل راننده خودرو پراید با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که مرد غریبه، با هماهنگی همسر مقتول، شوهرش را خفه کرده و سپس جسد را در خودرو پراید مقتول گذاشته و با ایجاد یک تصادف ساختگی (واژگونی خودرو پراید)، نقشه شوم خود را عملی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی، از ظرفیت مشاوران و مددکاران اجتماعی استفاده و در صورت عدم حل مشکل، به دادگاه خانواده مراجعه و از بروز اتفاقات تأسفبار مشابه جلوگیری کنند.

 

منبع: همشهری

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار