گوناگون

معرفی بهترین هتل های استخردار قشم

معرفی بهترین هتل های استخردار قشم

معمولاً با اقامت در این هتل‌ها امکان استفاده رایگان از استخر برای مسافران وجود دارد.

تصور کنید که پس از گشت و گذار و دیدن عجایب زیبای قشم، در هتلی مقیم شوید که دارای استخری با آب‌های زلال باشد. بسیاری از هتل‌های لوکس قشم، قسمتی از هتل را به استخرهایی روباز یا بسته اختصاص می‌دهند. معمولاً با اقامت در این هتل‌ها امکان استفاده رایگان از استخر برای مسافران وجود دارد. هتل فولتون و سینگو از جمله هتل‌های استخردار در نزدیکی منطقه درگهان قشم محسوب می‌شوند که در کنار امکانات فراوان، لذت شنا کردن در استخر را نیز به مهمانان خود هدیه می‌دهند. اقامت و رزرو هتل‌های لوکس این جزیره مانند رزرو هتل آراکتا قشم، علاوه‌بر ارائه استخر، سفر شما را به‌یادماندنی‌تر خواهد کرد.

Picture3

نمای بیرونی هتل سینگو قشم

معرفی هتل فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون یکی از معدود هتل‌های ویلایی قشم محسوب می‌شود. زمان تاسیس این هتل ساحلی به سال 1394 بازمی‌گردد. هتل فولتون دارای بیش از 22 واحد اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و ویلا است که در در ۳ ساختمان مجزا قرار دارند. این هتل بوتیک در بزرگراه خلیج فارس و بعد از کمپ هامون قرار گرفته است. چشم‌انداز هتل فولتون به سمت آب‌های نیلگون خلیج فارس بوده و زیبایی محوطه بیرونی آن را دوچندان می‌کند. فاصله هتل فولتون تا ساحل خلیج فارس کمتر از 1 کیلومتر است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به داشتن پارکینگ بزرگ، استخر روباز، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، رستوران، کافی‌شاپ، سونا، والیبال ساحلی، اینترنت نامحدود، زمین شنی تنیس، ساحل عمومی، دوچرخه سواری و تاکسی سرویس شبانه‌روزی اشاره کرد. فضای بیرونی این بوتیک هتل آلاچیق‌هایی چوبی وجود دارد که به بهترین شکل طراحی شده‌اند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته تویین، سوئیت یک خوابه، ویلا و آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر هستند. قیمت اتاق‌‌های این هتل از 3،093،000 در بهمن 1402 شروع می‌شود. این هتل فاصله نزدیکی تا اماکن گردشگری زیر دارد:

  • بازار سنتی قدیم قشم
  • غار نمکدان
  • قلعه پرتقالی‌‌ها
  • مجتمع تجاری خلیج فارس
  • پارک ملت
  • مرکز خرید ستاره قشم
  • سیتی سنتر ۱ و ۲ قشم

Picture6

نمای بالای استخر روباز و رو به دریای هتل بوتیک فولتون قشم

معرفی هتل سینگو قشم

هتل سینگو در واقع بخشی از مجموعه گردشگری سینگو محسوب می‌شود. این هتل در میان مرکز‌های تجاری درگهان قرار گرفته و از حیث موقعیت مکانی به سواحل رویایی قشم نزدیک است. نقطه عطف هتل سینگو محوطه بیرونی آن است که تاب‌ها و آلاچیق‌هایی برای تفریح مسافران وجود دارد. هتل سینگو دارای بیش از 64 اتاق با تنوع بالاست. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق سینگل، دو تخته در کلاس‌های A،  Bو C، سه تخته در کلاس‌های A، B وC، چهار تخته و پنج تخته اشاره کرد. قیمت اتاق‌های هتل سینگو از 2،016،000 تومان شروع می‌شود و با توجه به منظره و امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است.

امکانات هتل سینگو عبارتند از: رستوران، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌شاپ، ویو ساحل و آلاچیق‌های ساحلی. این هتل درگهان قشم با امکانات و تجهیزات خود توانسته امتیاز 3 ستاره را در بین هتل‌های قشم از آن خود کند. قیمت هتل قشم در منطقه درگهان به عواملی مانند فصل سفر، نوع اتاق، منظره و تجهیزات آن بستگی دارد. هتل سینگو فاصله بسیار کمی تا ساحل دریا دارد و با یک پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای می‌توان این فاصله را طی کرد. جاهای دیدنی زیر فاصله بسیار کمی تا این هتل درگهان قشم دارند:

  • جنگل حرا درگهان
  • بازار قدیم درگهان
  • بازار نخل درگهان
  • بازار نخل
  • نخلستان علیشاه
  • پارک کویی

آدرس هتل سینگو:  درگهان - طبقه دوم مجتمع تجاری دریا

شماره تماس هتل سینگو: 07635274248

Picture7

ساحل شنی سینگو در جوار هتل سینگو

سخن پایانی

جزیره زیبای قشم به‌دلیل آب و هوای گرمی که دارد، مکان مناسبی برای تفریحات آبی و شنا در استخر محسوب می‌شود. در این جزیره برخی هتل‌ها مانند هتل فولتون هستند که با ارائه خدمات استخر به مسافران لذت شنا و تفریح را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. فولتون، نام یکی از هتل بوتیک‌های بسیار دلباز جزیره قشم است که با داشتن منظره ساحلی،‌ فضای سبز، ساختمان ویلایی و استخر بسیار بزرگ آن محیطی فرح‌بخش را برای مسافران ایجاد می‌کند. نزدیک بودن هتل سینگو درگهان قشم نیز به جاهای دیدنی کیش مانند دره ستارگان، جنگل‌های حرا، بازار قدیم درگهان و بازار نخل یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها و دلایل انتخاب این هتل محسوب می‌شود.

سوالات متداول

بزرگ‌ترین مزیت هتل‌های استخردار قشم چیست؟

این هتل‌ها در مرکز شهر یا نزدیک ساحل قرار گرفته‌اند و از این مناطق دسترسی به مکان‌های دیگر قشم مانند جنگل‌های حرا، بازار قدیمی درگهان و ساحل خلیج فارس بسیار راحت است.

قیمت اقامت یک شب در هتل‌های استخردار قشم چقدر است؟

قیمت اتاق‌های این هتل‌ها ثابت نیست و براساس مدت زمان اقامت، تجهیزات و امتیاز هتل، نوع هتل، فصل های سیزن و لوسیزن و... تعیین می‌شود. درواقع  این قیمت ممکن است در زمان تعطیلات نوروز و اواخر تابستان بیشتر شود.

هتل بوتیک فولتون با منطقه گردشگری درگهان قشم چقدر فاصله دارد؟

این هتل کمتر از 2 کیلومتر با منطقه درگهان فاصله دارد.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار