گوناگون

رویترز مدعی شد؛

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس؛ تهدید کنسولگری ایران با نارنجک+ فیلم

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس؛ تهدید کنسولگری ایران با نارنجک+ فیلم

رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم؛ بنا بر این گزارش، پلیس فرانسه روز جمعه 31 فروردین اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در آن مردی تهدید به منفجر کردن خود می‌کرد، محاصره کرده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

همزمان با ترتیبات امنیتی در اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس پلیس فرانسه از توقف حرکت مترو و اتوبوس در ایستگاه های منتهی به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داده است.

برخی منابع خبری همچون دیلی میل مدعی شده‌اند که این فرد به همراه چند ماده انفجاری در ساختمان کنسولگری ایران حضور دارد.

در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟!

به گزارش پارسینه و به نقل از دانشجو؛ پیگیری ها نشان می‌دهد از حدود یک ساعت قبل یک تبعه ایرانی با حضور در ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس با آوردن بسته ای مشکوک خود مدعی شده است که حامل کمربند انفجاری است. پلیس فرانسه با حضور در محدوده سفارت کمربند امنیتی ایجاد کرده است. فرد عامل حادثه مدتی قبل به درب ورودی ساختمان سفارت حمله کرده بود و آن را به آتش کشیده بود. کلیه کارکنان سفارت در سلامت کامل به سر می‌برند.

پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس با بازداشت عامل حادثه

با پیگیری خبرنگارنگاران مشخص شد لحظاتی پیش پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه با ورود به ساختمان عامل مهاجم را بازداشت کرد. تلاش برای شناسایی همراهان احتمالی وی ادامه دارد.

حجم ویدیو: 1.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار