گوناگون

رشد شاخص کل بورس در ابتدای معاملات دوشنبه

رشد شاخص کل بورس در ابتدای معاملات دوشنبه

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد ۳۷۸۴ واحدی مواجه شده است.

پارسینه: شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد بیش از ۳۷۸۴ واحدی مواجه شده است، تا این لحظه ارزش معاملات خرد عدد ۱,۰۶۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۱۸۳ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۳۱ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۸۱۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۱۸۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۸۶۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۴۲۹ میلیارد تومان افزایش داشته است.

از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۶۵ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۸۷ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۲۰۳ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های انبوه سازی با ارزش معاملات ۱۱۰ میلیارد تومان (۰.۳ برابر میانگین هفتگی) و سرمایه گذاری‌ها با ارزش معاملات ۷۵ میلیارد تومان (۰.۳ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه کانی‌های غیرفلزی با ارزش معاملات ۶۶ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه خودرویی با ارزش معاملات ۲۰۳ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) و گروه غذایی با ارزش معاملات ۳۶ میلیارد تومان (۰.۳ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

منبع: مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار