گوناگون

پایان رافت: چگونه می‌شود چهار سال نتایج لیگ را مهندسی کرد؟/ بازی‌های لیگ برتر خیلی زودتر باید لغو می‌شد

پایان رافت: چگونه می‌شود چهار سال نتایج لیگ را مهندسی کرد؟/ بازی‌های لیگ برتر خیلی زودتر باید لغو می‌شد

پارسینه: مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: چگونه می‌شود چهار سال نتایج رقابت‌های لیگ برتر را مهندسی کرد؟ این کار سختی است و دوستانی که این اتهام را به مجموعه مدیریتی فوتبال وارد می‌کنند، ابتدا باید به این سوال جواب بدهند.

پایان رافت، مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس در گفتگو با پارسینه درباره شایعه مهندسی نتایج در لیگ برتر، گفت: پرسپولیس، سه سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و امسال هم با اختلاف در صدر جدول قرار دارد. سوالی که من از این افراد دارم این است. چگونه می‌شود چهار سال نتایج رقابت‌های لیگ برتر را مهندسی کرد؟ این کار سختی است و دوستانی که این اتهام را به مجموعه مدیریتی فوتبال ایران وارد می‌کنند، ابتدا باید به این سوال جواب بدهند.
او در ادامه گفت: این دوستانی که امروز مدعی هستند لیگ برتر نوزدهم مهندسی شده است، چرا وقتی بازی‌های خودشان را با پیروزی به پایان می‌رسانند چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کنند؟ چرا این صحبت‌ها فقط در زمان شکست تیم‌ها مطرح می‌شود؟ استقلال برابر گل‌گهر سیرجان شکست خورد، تراکتور و سپاهان هم برابر رقیبانشان متوقف شدند. این نتایج چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
رافت با اشاره به تلاش بازیکنان پرسپولیس در زمین مسابقه گفت: چرا بازیکنان و مدیران باشگاه‌ها چنین اتهاماتی را مطرح می‌کنند؟ پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و با وجود این تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را در زمین کسب کنند. البته باید قبول کنیم برانکو سه سال برای پرسپولیس زحمت کشید و امروز هم شاهد به ثمر رسیدن زحمات برانکو هستیم. البته نباید فراموش کنیم که انصاری‌فرد و گل‌محمدی هم تلاش خودشان را انجام داده‌اند. در حال حاضر پرسپولیس بهترین تیم فوتبال ایران است و باید این موضوع را قبول کنیم. امیدوارم دیگر تیم‌ها هم با برنامه‌ریزی بتوانند خودشان را به سطح پرسپولیس برسانند. به هر حال قهرمانی برای تیمی است که زحمت بیشتری می‌کشد.
این مهاجم پیشین فوتبال ایران درباره تعطیلی لیگ برتر به خاطر گسترش ویروس کرونا، هم گفت: جامعه ایران روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. همه مردم نگران این بیماری هستند و برگزاری بازی‌های لیگ برتر در چنین شرایطی اصلا درست نیست. به هر حال بازیکنان هم بخشی از این جامعه هستند و سلاتی آنها مهم‌تر از برگزاری بازی‌ها است. در چنین شرایطی ذهن بازیکنان و کادر فنی همیشه درگیر است و در زمین هم تمرکز کافی را ندارند.
او در ادامه گفت: هرچند بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر لغو شده، اما بهتر بود زودتر از اینها چنین تصمیمی گرفته می‌شد و بازی‌های هفته بیست و یکم هم برگزار نمی‌شد. فدراسیون فوتبال باید برای بالا رفتن سطح بهداشت جامعه تلاش کند. امروز همه کشور ایران درگیر ویروس کرونا است فدراسیون‌های ورزشی هم با اتخاذ تصمیمات درست می‌توانند به وزارت بهداشت برای ریشکنی این ویروس کمک کنند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    به تبمهای پایین جدول میبازید چه ارتباطی با مهندسی داره؟ چرا دوست دارید براتون پنالتی بگیرن؟

  • علیرضا

    این آقا ظاهرا معنی مهندسی نتایج را متوجه نیستند کافی است تیم داوری مشخصی بلزی های دلخواه ما را داوری کنند و تیم های رقیب را دچار مشکل مالی کرد به نحوی که مربی و بازیکن موثر آن شش ماه دوام نیاورد در این صورت تا 50 سال می توان مهندسی کرد شاهد ماجرا اگر تا سال 1400 گذاشتند تیمی جز پرسپولیس قهرمان ایران بشود امکان ندارد اما این موضوع در اینده لک ننگی خواهد نه موجب افتخار

  • عباس جليلي

    اون مشتي كه از برومند خوردي نوش جونت
    حيف ما كه برات دل سوزونديم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار