گوناگون

مارکوس آلونسو سه جلسه محروم شد

پارسینه: کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مدافع اسپانیایی چلسی را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلستان مارکوس آلونسو دافع اسپانیایی چلسی را به دلیل تکل خشن روی پای «شین لانگ» در بازی با ساوتهمپتون، سه جلسه از همراهی چلسی محروم کرد.

آلونسو در دیداری که با نتیجه ۳-۲ به سود چلسی به پایان رسید، لانگ را با تکلی خشن سرنگون کرد اما داور مسابقه این صحنه را ندید.

مدیر مارک هیوز سرمربی ساوتهمپتون از این که آلونسو در این صحنه اخراج نشد،به شدت خشمگین شد و گفت:تکل بدی بود و می توانست برای لانگ گران تمام شود.داورها باید تصمیم درستی بگیرند شاید به همین دلیل است که هیچ یک از آنها در جام جهانی امسال حضور ندارند."

هیوز افزود: واضح است که این چالش بدی بود و باید از سوی داوران دیده می شد. داور چهارم، کمک داور و داور همگی خیلی نزدیک به صحنه بودند. به نظر من آلونسو باید اخراج می شد و در این صورت شرایط بازی فرق می کرد."

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس با هیوز کاملا موافق بود و پس از بررسی صحنه ، تشخیص داد حرکت آلونسو مصداق حرکت خشن بوده و او را سه جلسه از همراهی چلسی محروم کرد.

به این ترتیب، این بازیکن ۲۷ ساله اسپانیایی که با درخشش خود به تیم منتخب سال لیگ جزیره نیز راه یافته در دو دیدار لیگ برابر برنلی و سوانسی و نیمه نهایی جام حذفی برابر ساوتهمپتون نمی تواند چلسی را همراهی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار