گوناگون

حمایت دنی آلوس از کریستیانو رونالدو

پارسینه: مدافع بارسلونا شرایط مهاجم رئال مادرید را درک می‌کند.

دنی آلوس درباره کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو بازیکن سطح بالا و بزرگی است، شاید مشکلاتش به خاطر شهرتش بیش از حد اوست. زمانی که شما پیروز می شوید همیشه از شما صحبت خواهند کرد و زمانی که شکست می خورید، تمام تقصیرها را به گردنتان می اندازند.

مدافع بارسلونا در ادامه افزود: باید به این شرایط عادت کرد، اما ما به تیم خودمان توجه داریم و نگران وضعیت رونالدو نیستیم. برای من فرقی نمی‌کند او در چه شرایطی قرار داشته باشد.

بازیکن برزیلی شرایط تیمی بارسلونا را پس از پیروزی پرگل برابر رئال مادرید خوب عنوان کرد و افزود: همیشه رقابت سخت است. اگر به کسب پیروزی ادامه دهید و این روند را حفظ کنید، خوب است. کسب سه امتیاز اهمیت زیادی دارد. رئال نیز همچون ما برای کسب پیروزی به میدان آمده بود، اما ما از همه لحاظ تیم برتر بودیم.

لیونل مسی پس از دو ماه دوری از میادین برابر رئال مادرید بازی کرد. آلوس در این باره گفت: بازی اهمیت خاص خودش را داشت، اما همه چیز در آن بازی خلاصه نمی شود. امیدواریم که مسی بهتر شود و آمادگی کاملش را به دست بیاورد. ما تیم بزرگی داریم که به یک بازیکن وابسته نیست. هر بازیکنی باید در هر پستی بهترین باشد. لئو نماد تیم ماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار