گوناگون

انتقادات تند رسانه‌های اصفهانی از قلعه‌نویی

انتقادات تند رسانه‌های اصفهانی از قلعه‌نویی

پارسینه: روزنامه‌های اصفهانی انتقادات تند و صریح خود را از امیر قلعه‌نویی شروع کرده‌اند و بی‌پروا نسبت به بازی‌های ضعیف سپاهان، نقد خود را مطرح می‌کنند.

به گزارش پارسینه؛ روزنامه‌های اصفهانی انتقادات تند و صریح خود را از امیر قلعه‌نویی شروع کرده‌اند و بی‌پروا نسبت به بازی‌های ضعیف سپاهان، نقد خود را مطرح می‌کنند.

سپاهان در هفت مسابقه خود فقط یک پیروزی کسب کرده و این درحالی است که این آمار حتی از تیم‌های پایین جدولی هم ضعیف‌تر است و همین امر باعث شد تا سپاهان نه تنها صدرجدول را به پرسپولیس تقدیم کرده بلکه حالا رتبه دوم را هم به تراکتور داده تا در ۵ هفته باقی مانده در صورت این روند، شاید رتبه سوم و چهارم را هم به شهرخودرو و استقلال واگذار کند.

انتقادات قلعه‌نویی از بازیکنان در حالی است که خودش تیم را بسته و تقریبا تمام نفراتی را که می‌خواست به خدمت گرفته. روی نیمکت سپاهان چهره‌های باسابقه زیادی دیده می‌شوند، با این حال این تیم در هفته‌های اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند. شاید این مربی باتجربه بهتر از هر کسی بتواند به این سوال پاسخ بدهد که تیم برنده پرسپولیس در ورزشگاه آزادی چرا این روزها برای شکست دادن سایپا و پارس جنوبی جم هم به دردسر می‌افتد؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار