گوناگون

باوجود خداحافظی؛ استراماچونی صبح دوشنبه در تهران؟

باوجود خداحافظی؛ استراماچونی صبح دوشنبه در تهران؟

پارسینه: موضوع بازگشت استراماچونی به استقلال، دیگر مساله خسته‌کننده و فرسایشی شده و تقریبا اکثر کارشناسان فوتبال عقیدا دارند حتی اگر استرا به این تیم بازگردد هم با حواشی شکل گرفته استقلال دیگر‌ نمی‌تواند به ساخل آرامش بازگردد.

به گزارش پارسینه ؛ موضوع بازگشت استراماچونی به استقلال، دیگر مساله خسته‌کننده و فرسایشی شده و تقریبا اکثر کارشناسان فوتبال عقیدا دارند حتی اگر استرا به این تیم بازگردد هم با حواشی شکل گرفته استقلال دیگر‌ نمی‌تواند به ساخل آرامش بازگردد.

این تیم علی‌رغم پیروزی پرگل مقابل شاهین بوشهر و بازگشت به صدرجدول با وجود یک مسابقه بیشتر اما هیجان را به سکو نیاورد چرا که هواداران این تیم بشدت نگران وضعیت و آینده باشگاهشان هستند. استقلال در حال حاضر مربی، دستیار و مدیرعامل ندارد! استراماچونی اما چند دقیقه قبل از شروع این مسابقه با انتشار ویدیویی اینستاگرامی در صفحه شخصی همسرش اعلام کرد از شرایط باشگاه ناراضی است و دیگر نمی‌تواد تحمل کند!

استراماچونی علاوه بر درخواست دریافت کل قراردادش تا پایان فصل، خواهان فسخ قرارداد در سال دوم‌ شده و همچنین مبلغ ۵۰ هزار یورو نیز‌ بیشتر درخواست کرده به عنوان ضمانت اجرایی قراردادش! شما تصور کنید دیگر مربی می‌تواند در این شراسط با انگیزه بالا برای تیمش تلاش کند؟

بعد از واکنش های بامزه اسماعیل خلیل زاده و امیر سلطانی به خداحافظی استراماچونی از استقلال، وریا غفوری و مترجم استرا هم خوشبینانه به این اتفاق نگاه می کنند. وریا غفوری در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «ما حرف ضد و نقیض زیاد شنیدیم. استراماچونی نیز همینطور است. خود من نیز این چند روز پیگیر بودم؛ وزارت ورزش و شخص آقای خلیل زاده تلاش می کنند تا مشکل حل شود. صحبتی که من با باشگاه داشتم، قرار شد تا مشکل ایشان دوشنبه حل شود و اگر این صحبت ها درست باشد، او دوشنبه به تهران باز می گردد.»

شهرام دانشیار مترجم استرا هم گفت: «من تازه با او صحبت کردم و گفت که اگر پول تا دوشنبه به حسابش واریز شود قطعاً به استقلال بر می‌گردد. من از او سؤال که کردم که چرا از هواداران خداحافظی کرده است و متوجه شدم که او برای اینکه اقدامی عملی از سوی مدیران باشگاه صورت نمی‌گیرد تصمیم گرفته این سخنان را مطرح کند.»

ارسال نظر

  • ناشناس

    مسخره...کل مملکت و اقایون وزارت ورزش و خارجه و داخله و وکیل ووو بسیج شدند که این شخص رو برگردانند اونم با منت و بی ابرویی...این همه مشکلات توی جامعه هست ..این همه ورزش و قهرمانان ما مشکل دارند هیچ کس به فکر نبوده و نیست حالا همه جمع شدند که تیم حکومتی از دربه دری در بیاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار