گوناگون

حال و روز نا خوش فوتبال ایران

حال و روز نا خوش فوتبال ایران

پارسینه: درگیری‌های اخیر فوتبال ایران چهره زشتی به این ورزش مردمی داده است.

فوتبال در چند وقت اخیر درگیر حواشی و بداخلاقی‌هایی شده است که کام فوتبالدوستان را تلخ کرده است.

فوتبال ایران را چه می‌شود؟ اینهمه حواشی زشت و بی اخلاقی‌هایی که بدون کوچکترین توقفی در جای جای این رشته پرطرفدار صورت میگیرد محصول چیست؟ دلیل این همه هرج و مرج و لجام گسیختگی را چه کسی میداند؟ کدام مشابه خارجی را سراغ دارید که اینچنین تبر به دست به جان شاخ و برگ درخت فوتبالشان افتاده باشند؟ از کدام کشور پیشرو الگو برداری میکنیم؟

بازیکن سابقا ملی قرمز‌ها بینی فلان مسوول باشگاه رقیب را میشکند، اسطوره آبی مرز سرعت را در نوردیده و بر ماموری که قصد اعمال قانونش داشته خرده میگیرد، جالب اینکه فارق از تمام مشکلات و مصائبی که مردم ما را احاطه کرده است رسانه ملی با آب و تاب فراوان بخش‌های مختلف خود را به پوشش این اتفاق تخصیص داده و گویی مهمترین و داغ‌ترین خبر این روز‌های تلویزیون همین اتفاق پیش پا افتاده بوده است! طرفداران دو قطب بزرگ فوتبال ایران در حمایت از وابستگان به تیمشان حد اعتدال را کنار گذاشته و بدون منطق از عملکرد ستاره‌های سابق تیمشان دفاع کرده اند!

موی بازیکن سیه چرده استقلال را در آستانه یک بازی مهم‌تعمدا و به قصد عصبانی کردنش میکشند و او هم از خجالت فرد موکش در میآید.

عابر بانک فوتبال را رخت محبس پوشانده و محاکمه میکنند به جرائم بسیار و از دل همین محاکمه هزار راز ناگفته و سر به مهر بر ملا میشود.

باشگاه‌های ما اعم از دولتی و خصوصی در آستانه نابودی و ورشکستگی قرار گرفته اند. تیم ملی بلاتکلیف و امید‌ها بی یار و یاور! این مختصر شمه‌ای از آنچه این روز‌ها در بیرون از مستطیل سبز برای فوتبال ما رخ میدهد بود. فوتبالی که بخش عمده‌ای از دلمشغولی مردم ماتم زده و گرفتار ما را تشکیل داده است. این شاید بدیهی‌ترین حق طرفداران فوتبال باشد که اخبار مثبت و شعف انگیز به جای خبر‌های نومید کننده و منفی از دل فوتبال بیرون آید.

به داد فوتبال برسید پیش از آنکه بدست عوامل داخلی اش نابود شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار