گوناگون

چالش جدید کی‌روش با کرواتی دیگر؛ نیکو کواچ!

چالش جدید کی‌روش با کرواتی دیگر؛ نیکو کواچ!

پارسینه: کی روش که سال ها درگیری لفظی با برانکو سرمربی پرسپولیس داشت، در جدیدترین چالش و درگیری خود بعد از عقد قرارداد با کلمبیا، با سرمربی کروات بایرن مونیخ وارد جنگ مطبوعاتی شده است!

به گزارش پارسینه؛ نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، پاسخ اولین مصاحبه کی‌روش در کسوت هدایت تیم ملی کلمبیا را داد. کارلوس کی‌روش که به تازگی هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته، گفت خامس رودریگز ستاره بایرن مونیخ که در فصل جاری بارها نیمکت نشین بوده، برای رسیدن به مرز آمادگی باید مرتب در ترکیب قرار بگیرد و کواچ نیز در پاسخ گفت خامس هرگاه آماده باشد این اتفاق رخ خواهد داد.

خامس رودریگز که در حال حاضر مشهورترین ستاره تیم ملی کلمبیا است، در فصل جاری تنها در شش بازی در ترکیب ثابت باواریایی‌ها قرار گرفته و نیمکت نشینی‌های متوالی باعث شده اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او در پایان فصل و انتقال به تیم هایی چون یوونتوس و یا بازگشت به رئال مادرید منتشر شود.بحث درباره خامس بالا گرفت. خامس در اوایل فصل با نیکو کواچ درگیر شد و بسیاری این اتفاق را دلیل نیمکت نشینی‌های او می‌دانند اما سرمربی بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شالکه، حضور خامس در ترکیب را تنها منوط به آمادگی او دانست.

کواچ درباره مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش در مورد خامس رودریگز گفت: "من قبلا نیز گفته‌ام که خامس رودریگز بازیکن فوق العاده‌ای است. ما تصمیم گرفتیم تا پس از سپری کردن دوران مصدومیت طولانی، شرایط را برای او آسان‌تر و سبک‌تر کنیم. زمانی که شرایط خامس مناسب باشد، او مانند دیدار در برابر هرتا در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفته و اتفاقا نمایش فوق العاده‌ای هم ارائه می دهد؛ از نظر من این بهترین استدلال برای انتخاب خامس در ترکیب است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار