گوناگون

سیامک، نعمت سرخپوشان پایتخت!

سیامک، نعمت سرخپوشان پایتخت!

پارسینه: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

کتف کامیابی‌نیا در رفت! / پرسپولیس صدر نشین شد

به گزارش پارسینه ؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در دومین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.در این بازی که از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز شد، سیامک نعمتی (۲۱ و ۷۵) و گادوین منشا (۶۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در دقیقه ۱۴ دیدار پرسپولیس و فولاد از هفته دوم لیگ برتر ایران، کمال کامیابی‌نیا در درگیری فنی با بازیکن حریف برخورد نه چندان شدیدی با زمین داشت و خیلی زود علامت‌هایی حاکی از تعویض نشان داد. در نهایت هم گادوین منشا به جای او وارد زمین شد تا پرسپولیس تعویضی زودهنگام و اجباری داشته باشد.

کتف کامیابی‌نیا در رفت! / پرسپولیس صدر نشین شد

عکسها : میزان

باید منتظر بود و کیفیت دقیق مصدومیت کامیابی‌نیا را دید ولی آن‌چه از تصاویر بر می‌آمد حکایت از مصدومیت کهنه کتف او داشت. باید دید آیا این مصدومیت مزمن و قدیمی فوتبال کمال را به کجا خواهد برد.

پرسپولیس با این برد ۶ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. سرخپوشان در هفته اول لیگ برتر برابر تیم پدیده پیروز شده بودند.

ترکیب پرسپولیس
رادوشوویچ، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (گادوین منشا - ۱۵)، سیامک نعمتی و علی علیپور.

ترکیب فولاد
احسان مرادیان، سینا مریدی (کارت قرمز - دقیقه ۵۰)، پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، فرشاد سالاروند، رضا میرزایی، سروش رفیعی، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا به میدان رفت.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار