گوناگون

سردار در آزمون تیم‌ملی مردود شد!

سردار در آزمون تیم‌ملی مردود شد!

پارسینه: جام جهانی روسیه برای تیم ملی ایران با کسب ۴ امتیاز به پایان رسید اما حواشی تیم همچنان ادامه دارد که جدای از بحث برانکو_کی‌روش، خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی حاشیه ساز شده است.

سپهر خرمی _ دبیر سرویس ورزشی پارسینه| جام جهانی روسیه برای تیم ملی ایران با کسب ۴ امتیاز به پایان رسید اما حواشی تیم همچنان ادامه دارد که جدای از بحث برانکو_کی‌روش، خداحافظی سردار ازمون از تیم ملی حاشیه‌ساز شده است.

تیم ملی ایران در جام جهانی با انجام دیدارهای قابل قبول رضایت بخش زیادی از هواداران را جلب کرد که البته انتقاداتی به سبک بازی ایران و تاکتیک اتخاذ شده در بُعد طراحی و انتقال تاکتیک از دفاع به هافبک و پی‌ریزی حمله وجود دارد. تاکتیک قابل تیم ملی ایران از ابتدای حضور کی‌روش ، مبتنی بر دفاع مستحکم و استفاده از ضدحملات است که حریف اصولا با توجه به دراختیار داشتن مالکیت بالای توپ، یک سوم پایانی مسابقه را از دست می‌دهد و این بهترین فرصت برای شاگردان کی‌روش است تا ضربه نهایی را بزنند. اما اگر این اتفاق در امر گلزنی رخ ندهد، کار را برای ایران در آن مسابقه سخت خواهد کرد و شاید نتیجه مطلوب رخ ندهد.

همین عدم خلق موقعیت مناسب در سه مسابقه ابتدایی جام جهانی باعث شد تا انتقادات فراوانی از سردار آزمون در فضای مجازی روانه شود. انتقاداتی که بعضا درست بنظر می‌رسید چرا کا تحرک سردار نسبت به گذشته آنطور که باید جلب نظر نکرد. بی‌انصافی است اگر موفقیت سردار در کارهای دفاعی را کتمان کنیم آنچه که کی‌روش از او خواسته بود را به خوبی انجام داد و بازیکن یارکوبش را از کار انداخت اما انتظار از او به عنوان مهاجم پست ۹ گلزنی است که مدت‌ها است او فراموشش کرده است. اطمینان سردار آزمون از حضور همیشگی و بی‌چون و چرا در تیم ملی انگیزه و حس رقابتی را برای او و سایر مهاجمان از بین برده است. تقریبا برای همه و حتی خودش نیز مسجل بود که مهاجم فیکس و غیرقابل تعویض، خودش است !

همین مساله و خصلت اخلاقی و رفتاری نه چندان مناسبش در برخورد با انتقادات، باعث شد تا او در سن ۲۳ سالگی از تیم ملی ایران خداحافطی کند. میانگین گلزنی او در تیم ملی قابل قبول است اما تقریبا کسی برای او نامه غم‌ناک پساخداحافظی ننوشت، چرا؟ چون رفتارش در قامت ملی‌پوش ایران توجه مردم را جلب نکرد. پسری طلبکار، غرغرو همراه با نگاهی حق به جانب او را تبدیل به یکی از بازیکنانی کرد که رفتنش با استقبال مردم در فضای مجازی همراه شد!

عدم حضور مشاور در تیم ملی به خوبی حس می‌شود که برخی رفتار بازیکنان ملی‌پوش در شان لباس سفید ایران نیست. تصمیم احساسی سردار باید دید با چه واکنشی از سوی کادر فنی رو به رو خواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خیلی ها میگفتن سردار جای علی دایی را در تیم ملی پر خواهد کرد ولی اینجاس که باید گفت علی دایی گوهر بی بدیلی بوده که ده ها بازیکن مانند آزمون به گرد پایش هم نمی رسند و بیخود علی دایی ملقب به شهریار فوتبال ایران نشده است.

  • ناشناس

    مایه ننگ ایران این بچه لوس و ننر و کم سن و سال و بی تجربه
    تازه فرهنگ ایران رو هم در خارج مخدودش کرده همه یادشون هست ان مسئله حجاب و حواشی هاش
    خیلی هم پر حاشیه مجازیست . فقط در حد همون سبکه مجازیش نطق کرده
    لطفا محروم ابدی بشود.

  • Saleh

    فقط خدا کنه این کیروش هم بره ،اصلا این فوتبال بود بازی میکردن ،درصد مالکیت 80 به 20 ,تیم کاملا دفاعی .عمه منم میتونه دفاع کنه،باید یاد بگیره حمله کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار