گوناگون

ميناوند: طارمی مشاوران درستی نداشت!

پارسینه: میناوند در مورد اینکه در زمان مدیریت طاهری حمايت‌های زيادی از او كرده است اما حالا نظر ديگری دارد افزود: اينطور نيست كه الان با رفتن او نظرم تغيير كرده باشد اما قسم نخوردم تا قيامت از كسی حمايت كنم و در هر صورت دوران طاهری منفی نبود اما اشتباهاتی نيز وجود داشت كه نبايد همينطور چشم بسته حمايت كنيم.

به گزارش پارسينه ؛ مهرداد میناوند در مورد شرایط پرسپولیس و دیدار این تیم برابر پیکان اظهارداشت: پرسپولیس مانند همیشه در این بازی توانست توپ و میدان را تحت کنترل خودش بگیرد و با ارائه یک بازی زیبا و منطقی پیروزی خوب دیگری را کسب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: هر کسی در مورد این موضوع صحبت‌های خودش را دارد و نمی‌دانم که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ.


میناوند در مورد اینکه در زمان مدیریت طاهری حمايت‌های زيادی از او كرده است اما حالا نظر ديگری دارد افزود: اينطور نيست كه الان با رفتن او نظرم تغيير كرده باشد اما قسم نخوردم تا قيامت از كسی حمايت كنم و در هر صورت دوران طاهری منفی نبود اما اشتباهاتی نيز وجود داشت كه نبايد همينطور چشم بسته حمايت كنيم.

وی با انتقاد از رفتار طارمی گفت: به هر حال بازیکن جوان است، اما واقعاً رفتار او شایسته نبود که بخواهد تیم را اینچنین دچار حاشیه کند. واقعاً من از رفتار طارمی تعجب کردم.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این جمله که طارمی مشاوران درستی نداشت، خاطر نشان کرد: متاسفانه یکسری افراد کنار بازیکنان هستند و به آنها مشاوره می‌دهند، نمی‌دانم اسم این افراد را باید چه گذاشت. من در این مورد با افشین پیروانی هم صحبت کردم. پیروانی آدم باهوشی است و مطمئنا در این مورد تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. نوع صحبت طارمی باورکردنی نبود او به جای اینکه از 4 تا بزرگتر مانندعلی دایی، علی کریمی و خیلی‌های دیگر مشاوره بگیرد معلوم نیست با چه کسانی مشورت می‌کند که اینگونه رفتار می‌کند.


میناوند با انتقاد از برنامه 90 خاطرنشان کرد: من خودم برنامه 90 را تماشا می‌کنم و طرفدار این برنامه هستم، اما واقعاً دیگر اتفاقات در آن برنامه خوب نبود و به اعتقاد من اینجور مسائل در ورزش ناامنی ایجاد می‌کند. اینکه فردوسی‌پور بخواهد صحبت‌های ضبط شده پخش کند و مسائل اینچنینی. برنامه 90 اکثر هوادارانش پرسپولیسی‌ها هستند و در مشارکت‌های این برنامه هم پرسپولیسی‌ها بخش اعظمی از مشارکت کنندگان هستند. نباید این اتفاقات رقم می خورد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار