گوناگون

گادوین، منشاء اعتصاب دوباره پرسپولیسی‌ها؟

پارسینه: گادوین منشا كه با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده بود بالاخره بعد از آخرین هفته لیگ برتر و پایان این رقابت‌ها در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با این تیم قرارداد داخلی امضا كرد.

گزارش - تحریریه پارسینه | گادوین منشا كه با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده بود بالاخره بعد از آخرین هفته لیگ برتر و پایان این رقابت‌ها در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با این تیم قرارداد داخلی امضا كرد.
او با زدن پانزده گل برای پیكان در جدول گلزنان لیگ شانزدهم عنوان سوم را به دست آورد و فصل خوبی را در اولین سال حضورش در ایران پشت سر گذاشت. با این كارنامه به نظر می‌رسید خرید او اتفاق خوبی برای پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها باشد. اما اولین واكنش به جذب این بازیكن، دلخوری شدید مهدی طارمی بود كه حاشیه جدیدی را در تیم پرسپولیس به وجود آورد. مهاجم اول پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر بابت اینكه پرسپولیسی‌ها برای او رقیب جدیدی در خط حمله پیدا كرده‌اند بسیار ناراحت است و جایگاه خودش را در خطر می‌بیند.
گادوین جای طارمی آمده؟

مهدی طارمی یکی از مخالفین جذب گادوین منشا بود و علنی در تمرین آن را بازگو کرد و معتقد بود بازیکنی که برای دومین فصل متوالی موفق شده آقای گل لیگ برتر شود نباید برای او رقیب تراشی کنند. البته خب این صحبت های طارمی اصلا حرفه‌ای و حتی منطقی نیست چرا که هر تیمی نیاز به دو مهاجم طراز اول دارد. قرار نیست در تمامی مسابقات، برانکو با یک مهاجم تیمش را به زمین بفرستد. چه بسا گلزنی های منشا در پرسپولیس باعث تقویت قوای تهاجمی طارمی هم بشود. فصلی که سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی در استقلال می درخشیدند را به یاد بیاورید. عنایتی بیست و یک و سیاش اکبرپور سیزده گل زدند تا شاگردان قلعه نویی قهرمان لیگ برتر شوند.

گادوین، منشا دوباره اغتصاب در سرخ‌ها؟

علاوه بر پست بازی این دو بازیكن و نگرانی طارمی برای از دست دادن جایگاهش، مسائل مالی هم موضوع دیگری است كه باعث دلخوری مهاجم پرسپولیس شده است. طارمی اخیرا همراه با سایر پرسپولیسی‌ها اعتصاب كرده و خواهان مطالبات مالی‌اش شده بود. او حالا به این موضوع اعتراض دارد كه اگر باشگاه پولی برای پرداخت به بازیكنان فعلی و تسویه‌حساب با آنها نداشته، پس چطور برای دادن پیش‌پرداخت به منشا و راضی كردن او پول داشته است؟ این مسائل باعث ناراحتی شدید طارمی در آستانه بازی با الوحده‌امارات شده كه ممكن است آخرین بازی پرسپولیس در این فصل باشد. قرار است این بازیكن بعد از بازی با الوحده در جلسه‌ای با مسئولان پرسپولیس شركت كرده و در این مورد به گفت‌وگو بنشیند. گفته می‌شود اگر طرفین در این جلسه به توافق نرسند حتی احتمال جدایی این بازیكن از پرسپولیس هم وجود دارد.

تصمیم آقای گل به جدایی است؟

امروز طارمی مقابل الوحده از ابتدا حضور خواهد داشت و باید ببینیم چه عملکردی پس از این انتقال خواهد داشت. روند صعودی آقای گل لیگ برتر در چند مسابقه اخیر اگر مقابل الوحده هم ادامه داشته باشد خط و نشان سختی برای منشا کشیده شده است. باتوجه به رفتارهای هیجانی طارمی، شاید انتظار این مساله را باید بکشیم که با پیشنهاد چند تیم عربی، او خواهان جدایی از پرسپولیس شود با این تفاوت که این بار سرخپوشان دست بالا را در نقل و انتقالات خواهند داشت.

مدیریت صحیح در نقل و انتقالات

در سال‌های اخیر هر بار پرسپولیس یك خرید بزرگ انجام می‌داد، همه ذهن‌ها به سمت حسین هدایتی معطوف می‌شد و خیلی‌ها می‌گفتند این تاجر پرسپولیسی هزینه انتقال را تامین كرده است. آخرین بازیكنی كه در مورد جذبش چنین مساله‌ای مطرح شد، سروش رفیعی بود؛ ستاره‌ای كه بین دو نیم‌فصل و بعد از انتشار تصاویر مربوط به ملاقاتش با هدایتی سرخپوش شد. حالا اما حداقل در مورد گادوین منشا چنین شایعه‌ای به وجود نمی‌آید؛ چراكه هدایتی فعلا در دسترس نیست و نمی‌توان خریدهای این فصل قرمزها را به او نسبت داد!

ارتش سرخ قوی تر از سال قبل می شود؟

با انتقال گادوین منشا به پرسپولیس، صدر جدول بهترین گلزنان لیگ شانزدهم كاملا به رنگ سرخ درآمد. مهدی طارمی كه مثل پارسال آقای گل شده، منشا هم به تازگی پیراهن سرخ را تصاحب كرده، ساسان انصاری هم اوایل همین لیگ شانزدهم مدتی را در جمع قرمزهای پایتخت توپ زد و البته محمد قاضی هم كه چهارمین گلزن برتر لیگ است، سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار