گوناگون

نامجومطلق: جو ورزشگاه آزادی روی‌ السدی‌ها تاثير گذاشت

پارسینه: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «در وقت‌های اضافه خیلی از بازیکنان السد از جمله ژاوی در زمین راه می‌رفتند.»

مصاحبه - تحريريه پارسينه | مجید نامجومطلق در مورد پیروزی استقلال در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود، استقلال فوتبال منسجم و خوبی را به نمایش گذاشت، در شروع مسابقه قبل از اینکه السدی‌ها خودشان را پیدا کنند، استقلال بازی را در دست گرفت و اگر در آن دقایق به گل می‌رسید، شرایطش بسیار خوب می‌شد.»


وی افزود: «السد رفته رفته خودش را پیدا کرد اما استقلال هم بازی خوبی ارائه می‌داد، تعویض‌های استقلال در این بازی بسیار خوب بود، جو ورزشگاه هم به سود استقلال بود. مهدی رحمتی در این بازی عملکرد خوبی ارائه کرد و در کل، تمام بازیکنان استقلال عملکرد قابل قبولی داشتند.»

پیشکسوت استقلال یادآور شد: «ژاوی با این سن و سال نشان داد هنوز هم بازیکن تأثیرگذاری است. البته از حق نگذريم هرچه به پايان بازي نزديك مي شديم دوندگي بازيكنان السد هم كم مي شد چرا كه اين بازيكنان از كشور شرجي و گرم به ايران آمدند و از لحاظ نفس كم آورده بودند. در وقت هاي اضافي نيز بازيكنان السد و حتي ژاوي ديگر توان ادامه مسابقه را نداشتند. استقلال اما از چهار بازيكن جوان استفاده كرد به همين دليل دوندگي را تا پايان مسابقه انجام داد اما اي كاش مسابقه تا پايان نود دقيقه به پايان مي رسيد.»

وی در مورد اینکه السد بسیار بی‌کیفیت نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: «السد تیم بی‌کیفیتی نبود آنها تجربه بازي در يك كشور سرد با اين درجه حرارت را نداشتند ضمن اينكه به جز دو سه بازيكن آنها چنين جمعيتي را نديده بودند.»


پیشکسوت استقلال در مورد اینکه تیمش 5 روز دیگر باید با پرسپولیس دیدار کند، گفت: «بازیکنان استقلال 120 دقیقه بازی کردند و نیاز به ریکاوری خوب برای دربی دارند. نقش مربی، بدنساز و مربیان دیگر استقلال در این امر بسیار مؤثر است به هر حال پرسپولیس استراحت بیشتری کرده و در شرایط مناسب‌تری به دربی می‌آید.»


نامجومطلق در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: «شرایط دربی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و بارها دیده شده تیم‌هایی که عملکرد خوبی دارند نتوانستند در این بازی نتیجه لازم با بگیرند. صرفا تیمی که از لحاظ فنی و امتیازی شرایط بهتری دارد برنده دربی نشده است موضوع تمرکز خیلی در این مسئله اهمیت دارد. تیمی که بدون استرس بازی کند می‌تواند پیروز دربی شود.»

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار