گوناگون

از ماجرای کامیون‌های خارجی حامل دام تا انتقاد مسیح مهاجری از کابینه پیشنهادی رئیسی

از ماجرای کامیون‌های خارجی حامل دام تا انتقاد مسیح مهاجری از کابینه پیشنهادی رئیسی

پارسینه: مشغله فراوان گاهی باعث می‌شود از بخش مهمی از اخبار ساعات گذشته بی اطلاع بمانید یا درست در لحظاتی که در حال استراحت بودید، خبر‌های مهمی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته که در جریان آن‌ها هم قرار نگرفته اید، پارسینه تلاش می‌کند صبح هر روز مهم‌ترین این رویداد‌ها را که گاهی از نظر‌ها دور افتاده و کمتر به آن پرداخته می‌شود به اطلاع مخاطبانش برساند.

تحریریه پارسینه | درست در لحظاتی که در کوران مشغله روزانه گرفتار و یا در حال استراحت بودید، خبر‌های مهمی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته است، پارسینه تلاش می‌کند هر بامداد مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در طی ساعات گذشته را به اطلاع مخاطبانش برساند. پارسینه هیچگونه دخل و تصرفی در اخبار بامدادی ندارد و صحت و سقم رویداد‌ها و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست.

حضور نظامیان ایران چین و روسیه در «ولادی وستوک»

شماری از نظامیان ایران، چین، روسیه و برخی کشور‌های دیگر قرار است در مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ که در چند کشور از جمله ایران برگزار می‌شود، قابلیت‌های خود را به نمایش گذارند.

شماری از نیرو‌های مسلح ایران قرار است در کنار پرسنل نظامی برخی کشور‌های دیگر از جمله چین و روسیه در «مسابقات بین‌المللی نظامی ولادی وستوک» شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «شین‌هوا»، ناو چینی «گوانگ یوان» به مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ که در کشور‌های ایران، روسیه و چین برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد. این ناو با ۵۰ خدمه نظامی، قرار است با نفراتی از نیرو‌های مسلح ایران، روسیه، ونزوئلا و کشور‌های دیگر قابلیت‌های رزمی خویش را به نمایش گذارد؛ ولادی‌وستوک قرارگاه بندری ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی روسیه است.

در مسابقات ولادی وستوک آتش به اهداف دشمن فرضی در دریا و عملیات نجات دریایی برگزار می‌شود. در ایران و چین نیز قرار است مسابقاتی در زمینه غواصی و یگان پدافند هوایی برگزار شود.

اعزام هواپیمای گشت دریایی فرانسه به تنگه هرمز

وزارت دفاع فرانسه به عنوان بخشی از ائتلاف دریایی اروپا در تنگه هرمز یک فروند هواپیمای گشت دریایی جدید خود را عازم منطقه کرد.

به نوشته وبگاه «ارو تایمز» هواپیمای گشت دریایی «آتلانتیک -۲» (ATL ۲) یکی از جدیدترین هواپیما‌های گشت دریایی است و وزارت دفاع فرانسه در راستای حضور در تنگه هرمز آن را به تازگی در امارات متحده عربی مستقر کرده است. این هواپیما بخشی از ناوگان هوایی نیروی دریایی فرانسه مستقر در غرب این کشور است.

ماموریت ائتلاف دریایی اروپا به رهبری فرانسه از فوریه ۲۰۲۰ در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد و هدف از آن ـ بنا بر ادعای وزارت دفاع فرانسه و برخی دیگر ـ کاهش تنش‌ها و حفاظت از منافع اقتصادی اروپا با تضمین تردد دریایی آزاد در خلیج فارس و تنگه هرمز است.

«لورنزو گوئرینی» وزیر دفاع ایتالیا نیز چندی قبل با حضور در پارلمان این کشور گفت: ایتالیا قصد دارد با یک یگان دریایی در ماموریت نظارت دریایی اروپا در تنگه هرمز شرکت کند.

لورنزو گوئرینی به نمایندگان مجلس گفت: ایتالیا به دنبال گفت‌وگوی بین کشور‌های سواحل خلیج فارس برای ثبات بهتر در منطقه است. گوئرینی با اشاره به ائتلاف دریایی اروپا در تنگه هرمز (EMASOH) مدعی شد که این طرح برای محافظت از آزادی ناوبری در تنگه هرمز بوده است.

رسانه‌ها همچنین از پیوستن یک فروند ناو جنگی نیروی دریایی بلژیک به ائتلاف دریایی اروپا مستقر در خلیج فارس و تنگه هرمز خبر دادند. ناو «لوپولد» بلژیک در هفته‌های اخیر به ائتلاف دریایی اروپا مستقر در تنگه هرمز پیوست.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با ابراز مخالفت خود با هرگونه حضور قوای بیگانه در منطقه، بار‌ها تاکید کرده که امنیت منطقه تنها با همکاری کشور‌های همسایه تامین می‌شود.

پای قطعی برق به کمبود اکسیژن هم باز شد

عباد، عضو اتاق بازرگانی تهران:یکی از عوامل کلیدی تولید اکسیژن برق است که متاسفانه در ماه‌های اخیر مدام با قطعی مواجه بوده است. مساله این است که فرایند آغاز به کار دستگاه‌های تولید اکسیژن پس از قطعی برق ممکن است تا یک روز به طول بینجامد تا به راندمان مطلوب برسد؛ بنابراین، با وجود قطعی‌های اخیر، راندمان این دستگاه‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است. /ایسنا

دانشجویان فعلا واکسینه نمی‌شوند

دکتر سیمین خیاط زاده، مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به بخشنامه دکتر علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت کشور مبنی بر عدم اقدام به واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌ها تا زمان اعلام رسمی، اظهار کرد: ما اکنون در حال تکمیل واکسیناسیون گروه‌های شغلی حساس و گروه‌های سنی جدید هستیم و هنوز سهمیه‌ای برای دانشجویان اختصاص نیافته است؛ بنابراین، دانشگاه‌ها فعلا نباید تا زمان اعلام سراسری، هیچ اقدامی در راستای واکسیناسیون دانشجویان انجام دهند. /ایسنا

شائبه احمدی نژادی بودن را از دولت دور کنید

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در فهرست اعضای دولت پیشنهادی خود تجدیدنظر کنید. مطمئن باشید با این افراد نمی‌توانید دولتی قوی که شعارش را داده‌اید داشته باشید. در میان افراد پیشنهادی شما کسانی هستند که هیچ تناسبی با وزارتخانه مورد نظر ندارند و ابواب جمعی آن وزارتخانه نیز از صدر تا ذیل، اهلیت آن‌ها را قبول ندارند. افرادی نیز از بقایای جریان احمدی‌نژادی در فهرست شما حضور دارند که وجود آن‌ها موجب شده منتقدین بگویند روح این جریان در کابینه پیشنهادی شما دمیده شده است.

وزیر پیشنهادی اطلاعات، عامل افشای پرونده‌های فساد اقتصادی بوده

روزنامه آرمان نوشت: «هر که از ما نیست بر ماست»؛ شاید تعریفی درست از آنچه باشد که در ذهن برخی اعضای جبهه پایداری می‌گذرد و آنان برای رسیدن به قدرت حتی حاضرند شخصیت‌های موفق و شناخته در مسیر مبارزه با فساد را تخریب کنند که نمونه بارز آن نامه قاسم روانبخش خطاب به رئیسی در انتقاد به انتخاب حجت‌الاسلام خطیب به‌عنوان وزیر اطلاعات است. دلیل مخالفت جبهه پایداری با معرفی خطیب به عنوان وزیراطلاعات مشخص است؛ نخست اینکه اعضای این تشکل انتظار داشتند تا شخصی تندرو و دلواپس مانند خودشان برای جلوس بر این کرسی پیشنهاد شود؛ چهره‌ای به نام نصرا.. پژمانفر! همچنین جبهه پایداری تلاش داشت تا گزینه دیگر این جریان به نام سیدمحمود نبویان برکرسی وزارت اطلاعات تکیه بزند.

ماجرای ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا چه بود؟

فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ترانزیت و ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا منتشر شد که گمرک به این موضوع واکنش نشان داد. مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک بیان کرد: مبدا این کالای ترانزیتی، چین و مقصد آن کاراکاس ونزوئلا بوده و در ایران فقط هواپیما عوض کرده و ترانشیپمنت (انتقال غیر مستقیم از یک هواپیما به یک هواپیمای دیگر) شده است. به دلیل اینکه تا پرواز بعدی شرایط دمایی تغییر نکند، کالا در سردخانه نگهداری می‌شود و برای این منظور جایی که فیلم گرفته شده محوطه حوزه ۲ است. /باشگاه خبرنگاران

وزیر پیشنهادی برای آموزش و پرورش از اقوام علم الهدی است؟

وزیر پیشنهادی آموش و پرورش گفت: بنده هیچ نسبتی جز برادر دینی با آقای رئیسی ندارم. حسین باغ‌گلی کاندیدای پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد، اگر برای خود و خانواده‌ام مستندی به وجود آید که بابت همه مشورت‌ها در مدارس غیردولتی یک ریال دستمزد داشته باشم همین جا استعفا خواهم داد. باغ‌گلی ادامه داد: بنده هیچ نسبتی جز برادر دینی با آقای رئیسی ندارم و حتی دانشجوی خانم علم‌الهدی هم نبوده‌ام و آشنایی من با ایشان در یک همایش علمی بوده است.

میرتاج‌الدینی پیشنهاد رئیسی را رد کرد

نماینده تبریز در مجلس با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر حضور وی در معاونت پارلمانی دولت اعلام کرد که در مجلس می‌ماند. حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور دوره سیزدهم مبنی بر حضور وی در معاونت پارلمانی دولت اعلام کرد که در مجلس می‌ماند. این نماینده در پایان از رئیسی تشکر کرد و گفت: به تعامل مجلس و دولت کمک خواهم کرد.

روایت کواکبیان از دیدار با کروبی

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، از دیدار خود با مهدی کروبی خبر داد. کواکبیان درباره این دیدار نوشت: چهارشنبه بیستم مرداد ۱۴۰۰ توفیق داشتم در منزل جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی کروبی حدود دو ساعتی در خدمت ایشان بوده و با یار دیرین امام وانقلاب گفتگوی مفصلی داشته باشم.

خوشبختانه علیرغم ضعف جسمانی از روحیه بالا و ذهنی خلاق برخوردار است. ایشان با اشاره به تاریخچه مبارزات خویش در نهضت امام خمینی (ره) چگونگی ورود خویش را در مسیر حرکت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران توضیح داد و گفت:از اولین روز‌های پس از رحلت آیت الله بروجردی در سال ۱۳۴۰ جزو مقلدین امام خمینی (ره) بودم و با عنایت به این که مرحوم پدرم به فداییان اسلام و مرحوم نواب صفوی ارادت داشت، به مسیر مبارزه و دستگیری و زندان در همان سال‌ها به رهبری امام خمینی (ره) پیوستم و دروس فقهی را نزد بزرگان حوزه تلمذ کردم.

نکته قابل توجه اینکه جناب آقای کروبی همه حوادث قبل از انقلاب و پس از پیروزی سال ١٣٥٧ را با دقت فراوان و جزء به جزء تشریح نمودند. البته در ادامه نشست نیز ایشان با اشاره به اینکه همه معتقدان به اسلام و انقلاب و نظام باید خودشان را مدیون شهدا و شرمنده خانواده هایشان بدانند، از سختی زندگی و تنگنا‌های معیشتی مردم و همچنین قربانی شدن بیش از ٥٠٠ نفر در هر روز بر اثر کرونا شدیداً ابراز نگرانی نمودند و مهم‌ترین دغدغه فعلی خودشان را همین دو موضوع قلمداد کردند.

شایان ذکر است اینجانب نیز در این دیدار از ایشان به خاطر اصل تشویق مردم در انتخابات ٢٨ مرداد سال جاری تشکر کردم و از وضعیت احزاب جبهه اصلاحات و آخرین تحولات مربوط به ترکیب کابینه آقای رئیسی و پیش بینی‌هایی از چشم انداز سال‌های پیش رو نکاتی را مطرح نمودم و محتوای مطالبات حزب مردم سالاری از آقایان رئیسی و اژه‌ای را که در بیانیه پس از انتخابات منتشر شده بود یادآور شدم. در ادامه با اشاره به موضوع میر حسین موسوی وخانم زهرا رهنورد و ایشان گفتم این موضوع را بیش از ده بار در صداوسیما ومجلس و مصاحبه‌ها و کنگره‌ها مطرح کرده ام لذا خدا را شاکرم که این موضوع رو به پایان است.

در پایان با بیان اینکه روابط حزب مردم سالاری با حاج اقا کروبی پس از سال ۷۶تا کنون همواره بر قرار بوده و چندین بار از وجودشان در کنگره حزب بهره‌مند بودیم بر تداوم چنین جلساتی با حضور اعضای حزب مردم سالاری تاکید نمودم که ایشان نیز ازاین پیشنهاد بسیار استقبال کردند.

وزیر پیشنهادی اطلاعات به دلیل کسالت در کمیسیون امنیت ملی حاضر نشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه این کمیسیون برای بررسی برنامه وزیر پیشنهادی اطلاعات به دلیل کسالت او به زمان دیگری موکول شد. محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز قرار بود آقای خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات برای ارائه برنامه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور پیدا کند که به دلیل کسالت او و مشکوک بودن به کرونا این اتفاق نیفاتد و این نشست به زمان دیگری موکول شد. به گفته وی، کمیسیون در این جلسه به بررسی مسائل و تحولات افغانستان با حضور کارشناسان پرداخت.

انتقاد تند نماینده مجلس از زاکانی

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده گیلان و مخالف استعفای زاکانی از مجلس گفت: شما به مردم قم تعهد داده‌اید! در این سه سال باقی مانده چه کسی مسئولیت را قبول می‌کند؟ مردم قم را محروم می‌کنید. رهبری دستور دادند کسی برای کسب شغل دیگری از مجلس نرود.

واکنش مطهری به عکس جنجالی سفرای روسیه و انگلیس

نماینده مردم تهران در مجلس دهم به عکس جنجالی سفرای روسیه و انگلیس واکنش نشان داد. علی مطهری در رشته توئیتی نوشت: اقدام سفیر روسیه در انتشار عکس تحقیرکننده ملت ایران فرصت خوبی است برای بررسی اقدامات دولت شوروی و روسیه در طول عمر انقلاب اسلامی؛ از نقش او و حزب توده در تسخیر سفارت آمریکا و حمایت شدید از صدام و ناخرسندی از به نتیجه رسیدن برجام و تایید آنچه آقای ظریف در فایل صوتی محرمانه درباره روسیه گفت و خلاصه نگرانی همیشگی او از بهبود روابط ایران با غرب، و از ایران به عنوان یک ضربه‌گیر در مقابل آمریکا استفاده کردن تا بدعهدی در تحویل دادن واکسن به ایران؛ آری فرصت خوبی است برای بررسی این‌ها تا دوست و دشمن خود را بهتر بشناسیم.

انتقاد بانوی نماینده از نبود زنان در لیست وزرای پیشنهادی

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از نبود زنان در بین وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم انتقاد کرد. فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نوشت: «نامه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در مجلس اعلام وصول شد. ‏جای این گلایه هست که چرا از ظرفیت بانوان مدیر متخصص، جهادی و پرتلاش استفاده نشده است. در حالی که انتظار می‌رفت، برای برخی از وزارتخانه‌ها از بانوان استفاده شود، اما در لیست وزرای پیشنهادی نام هیچ بانویی به چشم نمی‌خورد.» امروز محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نامه رییس جمهوری درباره معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم جهت بررسی صلاحیت و رای اعتماد در مجلس را اعلام وصول کرد.

واکنش تند نماینده مجلس به اظهارات جنجالی زالی

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پی اظهارات اخیر علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، تصاویر مکاتبات وی به‌عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم در تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد. وی در این توییت خاطرنشان نموده است: این‌ها تصاویر مکاتبات آقای زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آقای روحانی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ است که رئیس جمهور هم از اعتبارات کرونا بذل و بخشش کردند. وی افزوده است: آقای زالی! شما که آن روز‌ها برای رئیس جمهورِ «مدظله العالی» از اینجور نامه‌ها میزدی و با رانت دختر خانم جناب رئیس جمهور ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات کرونا را صرف خریداری یک مکان به اصطلاح علمی ِ غیر ضروری کردی، نمی‌دانستی خرید واکسن مهمتر از دلبری کردن برای رئیس دولت است. نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: چه شده که حالا لب باز کرده‌ای؟ چرا حالا که مردم داغدار جان به لب شده اند و خیالت از جابجایی دولت راحت شد، هفت تیر کش شده ای!

حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین آمیزش به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز، امروز با دستبند در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد. حامد لک، گلر تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایتی که از او بابت ویدیوی منتشر شده مبنی بر توهین به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز صورت گرفته بود در دادگاه حاضر شد. سینا یوسفی وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: صبح امروز دروازه بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قصایی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد. وی ادامه داد: دقایقی پیش نیز وی با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است. /ایلنا

رکورد ۵۱ ساله متوفیان تهران شکست

فارس نوشت: جمعه ٢٢ مردادماه ١٤٠٠ عجیب‌ترین روز بهشت زهرای تهران بود و رکورد متوفیان پایتخت شکسته شد. با کمال تاسف جمعه ٢٢ مردادماه ١٤٠٠ عجیب‌ترین روز بهشت زهرای تهران بود؛ چرا از ابتدای کرونا تا به امروز با رکورد فوت کرونایی شکسته شد؟ فوتی‌های کرونا جمعه ٢١٦ تن بود و در مجموع با تعداد کل فوتی ها، آمار متوفیان ٣٩٠ تن ثبت شد که در ٥١ سال حیات بهشت زهرا بی‌سابقه بوده است.

گفت‌وگوی تلفنی بلینکن و اشرف غنی

وزیر امور خارجه آمریکا و «محمد اشرف غنی»» رئیس‌جمهوری افغانستان، طی تماس تلفنی درباره آخرین تحولات افغانستان رایزنی کردند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی درباره تلاش‌های دیپلماتیک و سیاسی گفتگو کردند.

ماجرای کامیون‌های خارجی حامل دام چیست؟

افشین صدر دادرس مدیر عامل اتحادیه دام سبک در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام نداریم، اظهار کرد: با توجه به انباشت دام در واحدها، مشکلی در تامین نیاز کشور نیست و مسئولانی که به دنبال واردات گوشت هستند، از این رو با تخصیص ارز به واردات نهاده، تولید داخل را حمایت کنند.

او افزود: گرچه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان می‌کنند که نهاده در حال تامین و ترخیص است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اما تاثیر این موضوع بر قیمت نهاده در بازار محسوس نیست.

صدر دادرس متوسط قیمت کنونی هر کیلو دام سبک درب کشتارگاه را ۵۷ هزار تومان و گوشت گوسفندی را ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر عامل اتحادیه دام سبک ادامه داد: با ازدیاد تقاضا در ایام محرم، قیمت دام با نوسانات جزئی در بازار روبه‌رو شده است، در حالی که به رغم افزایش هزینه‌های تولید، قیمت دام در یکسال اخیر نوسان جزئی داشته است که این موضوع جای نگرانی ندارد.

به گفته او، با وجود اعزام ناظران متعدد بهداشتی به خارج، اما کیفیت گوشت با داخل قابل قیاس نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پتانسیل تولید گوشت در کشور وجود دارد، بیان کرد: با توجه به اشتغال یک میلیون و ۳۰۰ هزار دامدار در کشور و اشتغال بیش از ۳ میلیون نفر به طور غیرمستقیم، واردات گوشت، اشتغال را به مخاطره می‌اندازد. این درحالی است که با افزایش تولید، قیمت تمام شده کاهش می‌یابد.

صدردادرس در واکنش به کامیون‌های خارجی حاوی دام گفت: اخیرا اخباری در فضای مجازی در خصوص کامیون‌های خارجی حامل دام منتشر شده است که هنوز جریان کامیون‌های حامل دام مشخص نیست، اما اگر این دام‌ها برای اصلاح نژاد وارد شده باشند، نیازی به خروج ارز از کشور نیست چرا که موضوع اصلاح نژاد با دام‌های داخل که سازگار با اقلیم هستند، باید انجام شود، چنانچه برای کشتار در داخل هست، این موضوع بسی جای تاسف است.

مدیر عامل اتحادیه دام سبک ادامه داد: در شرایطی که دام روی دست دامدار مانده و به دنبال صادرات هستیم، اگر دام‌های خارجی از کشور ما به سمت کشور‌های حاشیه خلیج فارس و عربی ترانزیت شوند، این موضوع نشان از بی تدبیری مسئولان است که بازار را در اختیار خارجی‌ها قرار دادیم و دامدار داخل را محروم کردیم.

صدردادرس در پایان درباره آخرین جزئیات قاچاق دام تصریح کرد: زمانی که دام روی دست دامدار مانده، بدیهی است که به دلیل نبود تقاضا در بازار، دام از مرز‌های کشور قاچاق می‌شود.
منبع: پارسینه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار