گوناگون

کنسرت شهرام ناظری در همدان مجوز نگرفت

پارسینه: نماینده سازمانهای مردم نهاد درهیئت نظارت استان همدان گفت: کنسرت استاد شهرام ناظری که قرار بود در روزهای دوم و سوم شهریور ماه در همدان برگزار شود، به دلیل وجود بخشنامه وزارت ارشاد دولت یازدهم مبنی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت در سالن های بالای 500 صندلی اجرا نمی شود.


به گزارش پارسینه به نقل از مهر، سید حسن قشمی اظهار داشت: اولين درخواست از سوي سازمان مردم نهاد آفاق گستر همدان براي برگزاري كنسرت شهرام ناظري در بهمن ماه سال گذشته با موافقت و هماهنگي معاون فرهنگي و هنري وقت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به اين اداره كل ارسال و مراحل اداري طي شد كه متاسفانه به دليل تعلل در رسيدگي به درخواست و همزمان سفر استاد ناظري به كشور كانادا، اجراي كنسرت به سال 93 موكول شد.

وی ادامه داد: در پی آن درخواست در سال جاري براي حضور استاد ناظري در اول شهريور ماه به مناسبت روز همدان به اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ارسال و همزمان اين برنامه در ستاد هماهنگي بزرگداشت روز همدان نيز مطرح و تصويب شد.

قشمی ادامه داد: با پيگيري هاي لازم سالن 700 نفري مركز همايشهاي دانشگاه علوم پزشكي همدان به عنوان محل برگزاري كنسرت به اداره كل ارشاد اسلامي استان اعلام شد كه با مخالفت مدير برنامه هاي استاد ناظري مبني بر عدم حضور وي در سالن هايي با كمتر از ظرفيت 1200 نفر، روبرو شديم.

وی گفت: بر اين اساس و با استناد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به بخشنامه ارسالي از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي که برگزاري هر گونه كنسرت موسيقي در امكان ورزشي و سالنهاي با ظرفيت بالاي 500 نفر ممنوع است و مصوبه كارگروه ارتقاء امنيت اجتماعي استان همدان در دولت قبل مبني بر شكايات مردمي از ضعف مديريت در اداره كنسرت هاي قبلي دليل عدم همكاري در برگزاري كنسرت مذكور اعلام شد.

وی گفت: به رغم پيگيري شخص معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان و رايزني با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، آخرين دليل فقدان صلاحيت موسسه آفاق گستر و نداشتن ارتباط كاري با اجراي كنسرت دلیل عدم ارائه مجوز اعلام شد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار