گوناگون

مناظره بعدی/ مجری: خاله شادونه + بفرمایید شام کاندیدا

پارسینه: مدیر روابط خصوصی صداوسیما گفت...

گروه طنز پارسینه - علی حسنلو: مدیر روابط خصوصی صداوسیما اعلام کرد: صدها کارشناس صداوسیما تصمیم گرفته اند که برای مناظره دوم که مناظره ای فرهنگی است در فضایی خودمونی تر برنامه را جلوتر ببرند. حتی به کاندیداها این اختیار داده شده که با پیژامه در برنامه شرکت کنند و ما پشتی برایشان بگذاریم. همچنین برای رقابتی شدن بیشتر و بالاتر رفتن هیجان مناظره یک دکمه زنگ جلوی هر کاندیدا قرار می گیرد تا هر کی زودتر زنگو زد جواب سوال های تخصصی صدها کارشناسان ما را بدهد.

وی همچنین درباره مجری های مناظره دوم گفت: صدها کارشناسان ما به سه گزینه رسیده اند: خاله شادونه، عمو پورنگ و عمو قناد. همچنین برخی از کارشناسان ارتباطات برای ارتباط بیشتر پیشنهاد حضور سه فتیله ای را داده اند که به تصویب نهایی نرسیده است.

مدیر روابط خصوصی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره دیگر پیشنهادات صدها کارشناسانشان گفت: پیشنهادهایی وجود داشت که یک مناظره ورزشی هم برگزار شود. ولی چون شورای محترم نگهبان پیش از ما درباره سلامت جسمی کاندیداها تحقیق کرده و کار ما را راحت کرده بود، بخش کشتی، بارفیکس و مچ اندازی از مناظرات حذف شد و همه چیز در مناظره فرهنگ ادغام گردید. البته اگر کاندیداها مایل باشند که مچ بیاندازند مجری جلوی آنها را نخواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که این عکس نشان دادن را از کجا درآورید پاسخ داد: اولا مودب باشید. دوما ما دیدیم در سال 88 وقتی یک کاندیدا یک عکس به کاندیدای دیگر نشان داد و این همه هیجان در کشور به وجود آمد. ما گفتیم خب وقتی 8 عکس نشان بدهیم چه شور و حماسه ای به پا خواهد شد. کارشناسان ما خودشان بگم بگم را آغاز کردند که مبادا از آن سوء استفاده شود. دیدید که چه حالی داد و برای یک معدن یا بازار چه تحلیل هایی که متراوش نشد.

وی در پاسخ به این سوال که آقای دکتر عارف اعتراض شدیدی به تست ها داشت گفت: داشت که داشت. ایشان فکر کرده اند چون رتبه دو کنکور شدند دیگر نباید تست بزنند؟ نه تنها باید تست بزنند بلکه ما حتی بخشی از برنامه را به شیرین کاری کاندیداها اختصاص داده بودیم که حیف وقت نشد اجرا شود چون مردم کلی حال می کردند و حتی تحریمی ها و خود تیمسار "عقاب ایران" با جنگنده هایش هم می آمد رای می داد. حیف زمان نبود و گرنه مناظره را با حال تر می کردیم.

مدیر روابط خصوصی ادامه داد: حتی برنامه داشتیم که بعد از مناظره دربست بگیریم برویم خانه کاندیداها و بفرمایید شام برگزارکنیم. بالاخره دست پخت اینها مهم است. ما داریم مملکت را تحویل این عزیزان می دهیم و باید بدانیم چه آشی می خواهند برای ملت بپزند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که بوی فتنه می داد گفت: من؟ من فیس بوک داشته باشم؟ من از این چیزها خبر ندارم. البته در فیس بوک همسایه دیدم که مردم استتوس جوک و فحش باحالی گذاشتند و کلی لایک شده بود. حتی همسایه ما را کلی تگ کرده بودند و کلی طول کشید بتواند این نوتیفکشن ها را نگاه کند. ولی چون من فیس بوک ندارم به اینها مهم نمی دهم. اتفاقا این رسانه های استکباری ما را به ادامه این مناظره ها مصمتر کرده اند. حالا ببینید اگر پریدن از حلقه آتش هم به برنامه اضافه نکردیم تا بگوییم این نامزدها چه توانایی هایی دارند.

مدیر روابط خصوصی درباره پیشنهاد خبرنگاری برای اضافه شدن مسابقه جمله سازی گفت: باید به کارگروه ویژه پیشنهاد شود تا آنها بررسی کنند. من نمی توانم نظر بدهم ولی چیز باحالی است. "مسابقه ماست خوري با چنگال" ، "گاز زدن سیب" و ... هم از طرف مردم پیشنهاد شده و مردم می توانند این نوع پیشنهادهای سازنده را برای ما اس ام اس کنند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    عالی بود .جالبه صدا و سیما برای دفاع از خودش مصاحبه با مردم نشون میده. به این شکل
    خبر نگاربه شهروند:سوالی از شما میپرسیم جواب بدید.خوب بد
    شهروند: چیز دیگری نمیشود گفت
    خبرنگار:خیر
    تصویر میره روانتن
    خبرنگار:ایا مناظراه خوب بود
    شهروند:خوب بود
    مردم پای شبکه در خانه.اینها مردم را احمق فرض کردن

  • احسان

    تورو خدا خاله شادونه رو نیارین موقع پایان مراسم و موقع خروج زیر دست و پا کشته میشن کاندادا رو از دست می دیم

  • ناشناس

    کار ... به دلقک بازی رسیده

  • خرچنگ

    بسیار حس نوستالژی داشت یاد مسابقاتی که دهه 70 (زمان کودکی ما) تلویزیون میزاشت افتادم هیچی کم نذاشته بودن انصافا کارشناسی شده بود فقط ای کاشزمان بیشتری داشتن تا اسم فامیل و اتل متل کلاغ پر گنجشک پر و چند تا آیتم جذاب دیگر رو هم انجام میدادن

  • ناشناس

    ازتون خواهش می کنم التماس می کنم خاله شادونه باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار