گوناگون

۱۸ مدل برتر طراحی لباس در سال ۲۰۱۲

18 مدل برتر طراحی لباس در سال 2012

پارسینه: لباس شب بسیار آراسته و زیبا با سبکی که 50 سال پیش هم مد بوده است. Donna Karan، در این تصویر که مربوط به 2012 می باشد بسیار زیبا به نظر رسیده است.


سال 2012 به پایان رسیده است ، و اکنون زمان آن است که نگاهی به عقب بیاندازیم و سبک ها و شیوه های مد شده در این سال را مجددا بررسی کنیم ،چرا که بسیاری از مدل ها هستند که بعد از گذشت سال ها هنوز هم مدرن و قابل استفاده می باشند.
ژانویه 2012
در حال حاضرهنوز هم یک سری مدل ها می باشد که پس از گذشت چیزی حدود 60 سال هنوز هم مد می باشند ، مانند لباس Victoria Beckham در این تصویر که مربوط به 2012 می شود اما از قدیم ها و تا اکنون مد بوده است.



ژانویه 2012
لباس شب بسیار آراسته و زیبا با سبکی که 50 سال پیش هم مد بوده است. Donna Karan، در این تصویر که مربوط به 2012 می باشد بسیار زیبا به نظر رسیده است.

فوریه 2012
لباس های چند تکه که برای فصل بهار بسیار مناسب هستند .Christopher Kane و Alberta ، که در این تصویر دیده می شوند لباس های 3 تکه شامل یک بلوز جلوباز و یک دامن کوتاه به همراه یک تاپ رنگی با رنگی کاملا متفاوت به تن کرده اند.



فوریه 2012
بانوی این تصویر بسیار کلاسیک به نظر رسیده است. نتایج فوریه 2012 نشان می دهد که لباس های بسیار رسمی هنوز هم مد می باشند و مورد توجه عامه مردم است.مثلا استفاده از مارک هایی چون Dior، Armani ، و Jason Wu همیشه مد بوده است.



آوریل 2012
لباس عروس بسیار فانتزی و مدرن که بسیار ساده و اسپرت و در عین حال مجلل و پر زرق و برق می باشد. داری تزئينات فوق العاده زیبا که روی آن دوخته شده است و نمونه ای از آن را در این تصویر بر تن Meadham Kirchhoff می بینید.



می 2012
در مسابقات مقدماتی آمریکا که درباره مد و لباس مدرن برگزار شد ، این مدل لباس که جلو باز و دکمه دار و با آستین هایی کاملا بلند و تنگ بود ، توانست یکی از برندگان مد درماه می سال 2012 شود.


می 2012
لباس های سرهم که به صورت بلوز و شلوار بودند در این سال بسیار مد بود. در این تصویر Alexander نمونه ای از این مدل را پوشیده است و نکته آن است که این مدل ها هم برای زنان و هم برای استفاده ی مردان مناسب می باشد.


ژوئن 2012
لباس های ورزشی که ترکیبی ازیک تاپ ورزشی و یک بلوز ورزشی روی آن می باشد به همراه یک کفش ورزشی.



جولای 2012
مدل لباسی که از ابتدای قرن 20 تاکنون مد می باشد . اگر از گذشتگان شما کسی باشد که این لباس ها را نگه داشته باشد اکنون می توان دوباره از آنها استفاده کرد و لازم نیست برای تهیه آنها حتما به فروشگاه بروید و همان طور که در این عکس می بینید بسیاری از بانوان مشهور در سال 2012 این لباس ها را به تن می کردند.

جولای 2012
لباس های چرم چند تکه و فوق العاده شیک که درهمه جا مورد استفاده هستند. از مارک های Calvin Klein ، Alexander Wang در آنها استفاده شده است.

اوت 2012
دوستداران و طرفداران لباس های بسیارخاص از این مدل ها استفاده می کنند. از هر چیز تزئینی برای دوخت روی این لباس ها استفاده شده است، مخصوصا از سبک دوخت انواع مهره روی آن استفاده شده است. در این تصویر طرح معروفOscar de la Renta را می بینید که در طراحی مد و لباس برنده ی جایزه در سال 2012 شد.

اوت 2012
ژاکت های ساده و رنگی که پائین آنها کشباف می باشد واصولا در کمد هر خانمی پیدا می شود چرا که بسیار مورد استفاده هستند و در فصول مختلف سال از آنها استفاده می شود و هرگز از مد نمی فتند.

سپتامبر 2012
مدل لباسی هایی که از دهه های گذشته تا کنون هنوزهم مورد توجه هستند و ترکیب رنگ استفاده شده در آنها بسیار ساده و معمولا تک رنگ می باشد ، و در نهایت در سپتامبر 2012 مورد تایید بسیاری قرار گرفت.

سپتامبر 2012
هنوز هم هستند کسانی که به دنبال لباس هایی با طرح های کاملا خاص و چاپ هایی منحصر به فرد روی آنها می باشند. در اینجا یک ترکیبی از مارک های Miu Miu ، Proenza Schouler، Missoni در این نمونه از لباس ها دیده می شود .


اکتبر 2012
لباس های شبی که در طرح های گوناگون می باشند و متناسب برای دختران جوان تا خانم های سن دار می باشند .در اینجا نمونه ای از این لباس را که مخملی می باشد و Oscar de la Renta طراح معروف آن را طراحی کرده است را می بینید. لباس هایی که به خاطر ترکیب رنگ های استفاده شده در آنها بسیار تراژدی می باشند.

اکتبر 2012
لباسی شبیه به لباس عروس که توری می باشد و بسیار ساده دوخته شده که سالهای سال می تواند مد باشد و یک ژاکت کش باف پشمی بر روی آن استفاده شده است و یک جفت بوت کوتاه در کنار آن توانسته به جذابیت آن بیافزاید.

نوامبر 2012
لباسی به سبک مردانه که از چند تکه تشکیل شده است و شامل یک بلوز و شلوار بلند و نسبتا گشاد می باشد که متناسب برای خانم ها و آقایان است . در نوامبر سال 2012 توجهات زیادی به آن شد و هنوز هم مورد استقبال می باشد.


دسامبر 2012
لباس های بسیار ساده ای که ممکن است مدت های زیادی در کمد شما بی استفاده مانده باشد، اما با آویزان کردن انواع گردنبند های زیبا و شلوغ روی آن توانسته جلوه ی زیبایی را به خود بگیرد.



منبع: سیمرغ

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار