گوناگون

"مرد نورانی" در مسجد النبی+ عکس

"مرد نورانی" در مسجد النبی+ عکس

پارسینه: انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.

به گزارش العالم، "عبدالواحد الحطاب" مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.


این درحالی است که روزنامه سعودی "عکاظ" به نقل از "سعد العوفی" مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.


"شیخ دکتر غازی المطیری" استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.
المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.


روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت 14 و 30 دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    یا منبع نوره یا بازتاب دهنده نور.انسان منبع نور نیست پس بازتاب نوره.شاید مردم اونقدر که توی نقاشی ها ائمه رو اینطوری دیدند فکر می کنند که ایشان واقعا نورانی هستند،در حالی که خود پیامبر هم فرمودند که من یک انسان عادی هستم.

  • ناشناس

    اگه انعکاس نوره پس چرا فقط روی این شخص منعکس شده؟ مگه اطرافش اشخاص دیگری نیستن؟ پس چرا روی انها نوری منعکس نشده؟؟؟؟

  • zeinab

    همش ساختگيه

  • ناشناس

    الله علمو

  • جامانده

    انشاالله حضرت آقاباشند که انتظارخودشون ومارابه پایان برسانند.آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار