گوناگون

ترویج اردوهای راهیان نور بهترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان ترویج و توجه بیشتر به اردوهای راهیان نور را بهترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب دانست.
به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، کریم مهرشاد ظهر امروز در مراسم بدرقه اولین کاروان اردوی راهیان نور استان کردستان اظهار داشت: ترویج و توجه بیشتر به برگزاری با کیفیت اردوهای راهیان نور یکی از بهترین سلاح ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان نظام اسلمی است.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند نوع نگاه جوانان ما و نسل سوم انقلاب به موضوع شهادت و ایثار را به کلی تغییر داده و پل ارتباطی میان حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: باید با روایت‌گری و بازگویی چگونگی و نحوه دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران توسط رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس روحیه دشمن‌ستیزی و دفاع از ارزش‌ها را به نسل جوان منتقل و این مهم را بیش از گذشته در آنان تقویت نمود.

مهرشاد در ادامه خاطرنشان کرد: باید همت گمارد تا ناگفته‌های دوران دفاع مقدس برای جوانان به خوبی تبین شود تا مبادا تاریخ درخشان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان استان، اردوهای زیارتی راهیان نور به خوبی برگزار ‌شود تا با تقویت روحیه ایثارگری و حفظ ارزش‌ها در نسل جوان و نوجوان، آنان را در برابر تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بیمه کند.

معاون استاندار کردستان در پایان عنوان کرد: ما باید با گسترش اینگونه حرکت‌های ارزشی و فرهنگی، نگذاریم دشمن بر افکار و بینش جوانان ما نفوذ کند.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز گزارشی از وضعیت اعزام کاروان های اردویی راهیان نور استان را ارائه نمود و در ادامه اولین کاروان اردوی راهیان نور استان کردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار