گوناگون

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:ماهواره سطح اول تهدیدات نظام است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:ماهواره سطح اول تهدیدات نظام است

پارسینه: حمیدرضا مقدم فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: اگر بپذیریم که سطح اول تهدیدات نظام جمهوری اسلامی ماهواره است و در عرصه های مختلف نفوذ کرده تشکیل قرارگاهی به نام ماهواره که عده ای صاحب نظر در آن جمع شوند و اتاق فکری برای مقابله با تهدیدات باشد حتما لازم است.

به گزارش پارسینه، معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه در عرصه جنگ فرهنگی بسیار فعال است گفت: امروز نبرد فرهنگی در ماهواره ها تجلی یافته و معتقدم تشکیل قرارگاه ماهواره بسیار مناسب و راهبردی خواهد بود.

حمید رضا مقدم فر ، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس و معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ‌با اشاره به تاسیس معاونت جدید فرهنگی در این نهاد گفت: در گذشته در سپاه پاسداران چیزی به اسم معاونت فرهنگی زیاد وجود داشت اما یک معاونت راهبردی که در ستاد کل سپاه نقش یک حوزه ستادی راهبردی به عنوان قرارگاهی برای جنگ نرم باشد وجود نداشت و اخیرا با حضور من این معاونت تاسیس شد.

وی افزود: هویت معاونت فرهنگی و اجتماعی استراتژیک و راهبردی است و در حوزه جنگ نرم فرهنگی و در مقابله به دشمنان به فعالیت مشغول است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر اینکه ما در همه حوزه های فرهنگی اقداماتی را انجام می دهیم، گفت: البته در اهداف اولویت بندی هایی وجود دارد و تلاش می کنیم در حوزه مقابله و اقناع فعالیت هایی انجام دهیم.

مقدم فر با بیان اینکه امروز ماهواره ها مهمترین عرصه نبرد فرهنگی هستند، گفت: هم اکنون دشمن در حوزه فضای سایبر و ماهواره فعالیت های سنگینی را انجام می دهد که سپاه پاسداران در حوزه مقابله با این عرصه به فعالیت مشغول است.

وی در ادامه در خصوص فعالیت قرارگاه ماهواره گفت: این قرارگاه متعلق به سپاه پاسداران نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ادامه داد: اگر بپذیریم که سطح اول تهدیدات نظام جمهوری اسلامی ماهواره است و در عرصه های مختلف نفوذ کرده تشکیل قرارگاهی به نام ماهواره که عده ای صاحب نظر در آن جمع شوند و اتاق فکری برای مقابله با تهدیدات باشد حتما لازم است.

ارسال نظر

  • پسرک فضول

    فاجعه است که اینگونه از ماهواره می ترسند.

  • صابر

    خودمان رااصلاح کنیم. بامردم روراست باشیم.فعل وقولمان یکی باشد.ملی فکروکارکنیم نه انفرادی وحزبی .اسلام واقعی رااجراوپیاده کنیم نه مصلحتی . وموارد مشابه که باعث شودمردم ماراباورکنندنه اینکه فاصله بگیرند واین فاصله راحریفان باروشهای مختلف وازجمله ماهواره پرکنند. بایدباورکنیم که درحال حاضرمردمی نیستیم وگرنه مردم ماراول نمیکنند تا سراغ دیگران بروند.

  • کمال

    بعید است یک معاونت آت هم در سپاه ! حرفی به این کم عمقی بزند ! از جبهه اصلی خیلی دور هستیم. لبه جلو منطقه نبرد جای دیگری است .

  • سامان

    ميشه بفرماييد چه چيز در كشور ما تهديد نظام به حساب نمي آد؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار