گوناگون

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس: خبرگزاري فارس به قرارگاه جنگ نرم تبديل شده است

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس با اشاره به اين كه اين خبرگزاري در جايگاه قرارگاه جنگ نرم قرار گرفته و هم‌اكنون رسانه برتر كشور است تاكيد كرد كه با مديريت مطلوب موسوي بايد به رسانه برتر منطقه نيز تبديل شود.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، حميدرضا مقدم‌فر امروز در مراسم توديع و معارفه مديرعامل خبرگزاري فارس كه با حضور برخي از چهره‌هاي رسانه‌اي، فرهنگي و مسئولان كشوري در تالار سوره حوزه هنري ‌برگزار شد، موفقيت‌هاي كنوني خبرگزاري فارس را "فضل الهي " دانست و اظهار داشت: بنده نه از بابت تعارف تعبير فضل الهي را به كار مي‌برم بلكه با تمام وجود به درگاه الهي شاكرم و تمام آنچه كه نصيب خبرگزاري فارس شده را لطف و فضل الهي مي‌دانم.

وي ادامه داد: همچنين اينكه خداوند اصحاب خوبي مانند شما را نصيب كرده تا چنين موفقيت‌هايي رقم بخورد نيز از بركات الهي بوده است.

مقدم‌فر با بيان اينكه "خداوند را شاكرم كه رفتنم با خجالت همراه نيست " خاطرنشان كرد: هم‌اكنون تكليف بزرگتري بر دوش من نهاده شده و از اينكه در هنگام خداحافظي مي‌گويند كه عملكردم، عملكرد مناسبي بوده و با آبرو مي‌روم، خدا را سپاسگزارم.

مقدم‌فر تمام آنچه كه در عرصه‌هاي مختلف به عنوان موفقيت‌هاي فارس حاصل شده را مديون نيروي انساني اين خبرگزاري دانست و تصريح كرد: در عرصه جنگ نرم، نيروي انساني است كه حرف اول و آخر را مي‌زند و هر چه موفقيت در فارس حاصل شده به واسطه نيروي انساني متعهد و متخصص بوده است و بنده تنها جلو دار بودم.

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس ضمن تشكر ويژه از زحمات "مجيد قلي‌زاده " به عنوان قائم‌مقام خبرگزاري فارس از جانبازان انقلاب و نظام ، يادآور شد: در طول اين مدت با ساير رسانه‌ها و مطبوعات كه در عرصه خبر "رقيب " هم بوديم اما با هم "رفيق " نيز بوديم حتي با خبرگزاري‌هاي غير همسو اگر از مديران آنها سؤال كنيد، با محبت با هم رفتار مي‌كرديم.

وي در ادامه با اشاره به حضور "سيد ‌نظام‌الدين موسوي " به عنوان مديرعامل جديد خبرگزاري فارس در اين خبرگزاري اظهار داشت: ايشان از ابتدا جزء خانواده فارس بوده و از زماني كه من به فارس آمدم، همواره همراه ما بود و هر موفقيتي كه داشتيم، وي نيز همراه آن بوده است.

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس، موسوي را مديري خوش‌فكر، خلاق، با‌سواد و پرتلاش دانست و گفت: در دوران مسئوليتم در فارس، آقاي موسوي همواره در طرح‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مختلف همراه مجموعه خبرگزاري فارس بوده و بسياري از طرح‌ها و برنامه‌هايي كه در اين خبرگزاري به اجرا درآمد، طرح آقاي موسوي بوده است.

مقدم‌فر با اشاره به عملكرد بسيار موفق سيد نظام‌الدين موسوي در مجموعه روزنامه جوان تصريح كرد: البته آقاي موسوي اصرار داشت كه تنها به عنوان جانشين در خبرگزاري فارس باشد اما بنده مكرر به ايشان گفته بودم كه بعد از من بايد خود را براي اين مسئوليت آماده كند و موسوي در بين اهالي رسانه‌ها، بهترين فرد براي اين مسئوليت است و خدا را شاكرم كه اين اتفاق افتاد.

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس با اشاره به مراسم معارفه خود به عنوان مديرعامل فارس در سال 86 يادآور شد: بنده در همان مراسم هم گفتم كه از الان منتظر "توديع " خود هستم و ما در طول ساليان گذشته به طور مكرر توديع شده‌ايم؛ در آن روز عزيزي گفت كه فارس در "اوج " است و من بعدا در جمع دوستان فارس گفتم كه اين مسئله را قبول ندارم كه فارس در اوج است.

وي افزود: در عين حال كه معتقدم فارس رسانه‌اي برتر است اما الان هم مي‌گويم كه ما در اوج نيستيم بلكه يك نقطه‌اي بوديم، آقاي فضائلي فارس را تا يك نقطه‌اي آورد و ما هم چند قدم در دوره مسئوليت خود فارس را به جلو برديم.

مقدم‌فر در ادامه با خطاب قرار دادن مديران، خبرنگاران و تمامي نيروهاي فارس بخاطر تمام تقصيرها و قصورها از آنان حلاليت طلبيد و متذكر شد: اينكه موسوي اين مسئوليت را پذيرفته در واقع بار سنگيني به دوشش گذاشته شده است اما عده‌اي براي اينكه وزير يا نماينده مجلس شوند، دست‌و پا مي زنند در حاليكه به عقيده من اينها بي‌خرد هستند چرا كه در جمهوري اسلامي پذيرش مسئوليت بار سنگيني است كه بايد تكليف شود تا كه فردي مسئوليتي را بپذيرد و من از موسوي ممنون هستم كه اين مسئوليت را در خبرگزاري فارس پذيرفت.

مقدم‌فر در ادامه از خبرگزاري فارس به عنوان قرارگاه جنگ نرم ياد كرد و گفت: قطعا موسوي در مجموعه فارس موفق‌تر از من خواهد بود و هر كمكي كه از دستم برآيد، دريغ نمي‌كنم و از تمامي شما هم مي‌خواهم كه موسوي را ياري كنيد و خبرگزاري فارس كه هم‌اكنون رسانه برتر كشور است بايد به رسانه برتر منطقه نيز تبديل شود.

وي ادامه داد: در مجموعه فارس يك شعار استراتژيك داشتيم و يك آرزوي رسانه‌‌اي كه مجموعه فارس به جايگاهي برسد كه زمانيكه امام زمان(عج) آمدند ما اولين رسانه‌اي باشيم كه خبر ظهور حضرت را اعلام مي‌كنيم و موسوي بايد فارس را به اين نقطه نزديك كند.

مقدم‌فر با بيان اينكه در مجموعه خبرگزاري فارس نيروهاي توانمند و فداكار بسياري وجود دارند كه مي‌توانند فارس را به افق‌هاي بسيار متعالي برسانند، تصريح كرد: با چنين جمعي كارهاي بسيار بزرگتري مي‌شود انجام داد و اميدوارم فارس بيش از گذشته در خدمت نظام و ولايت باشد و مجددا از همه مي‌خواهم كه از تقصيرها و قصورهاي من بگذرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار